BSOD - prosím o pomoc Vyřešeno

Sekce pro řešení potíží s BSOD (tedy pády Windows do tzv. modré smrti)

Moderátoři: Mods_senior, BSOD team

Uživatelský avatar
JayCube
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 106
Registrován: srpen 11
Bydliště: Sedlec-Prčice
Pohlaví: Muž

BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod JayCube » 02 lis 2013 11:13

Zdravim, potřeboval bych pomoc. V poslední době se mi párkrát objevil BSOD a já nevím, čím to je. Naposledy dneska ráno a to jsem jenom sledoval video na Youtube. Přikládám screen a minidump.

Předem díky za pomoc.

minidump.zip


bsod.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


CPU: Intel Core i5-4460 + GELID Tranquillo MB: MSI B85-G43 RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB GK: Palit GTX 1060 JetStream SSD: Crucial MX100 128GB HDD: WD Caviar Blue 250GB ZDROJ: Seasonic SS-500ET-F3 500W CASE: Zalman R1 OS: Windows 7 Home Premium MONITOR: Iiyama ProLite X2483HSU

Reklama
Uživatelský avatar
pulsik
člen BSOD týmu
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1653
Registrován: červen 13
Bydliště: Most
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod pulsik » 02 lis 2013 12:12

Přeinstaluj si ovladače, antivirus Avast a udělej si v HJT sekci log.

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9115
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod MiliNess » 02 lis 2013 14:19

Proč neuvedeš tak podstatný fakt, že tvůj procesor E8400 defaultně běžící na 3GHz, běžel v době pádu na frekvenci 3600MHz?
A to ho patrně honíš až na frekvenci 3800MHz, že?
Pravý důvod bude přetaktování CPU nebo i dalších komponent. Také se CPU může přehřívat, max. Tcase má 72.4°C.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
JayCube
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 106
Registrován: srpen 11
Bydliště: Sedlec-Prčice
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod JayCube » 02 lis 2013 14:53

Ten procesor mi běžel přibližně 2 roky na frekvenci 4000Mhz a bez problému, teploty byly max 66°C (při zátěží programem Orthos). Až letos kvůli letním horkům jsem znížil frekvenci na 3600Mhz. Ale netroufám si tvrdit, že není chyba právě v taktování. Zkusím vrátit frekvenci zpátky na těch 3000Mhz a uvidíme.
CPU: Intel Core i5-4460 + GELID Tranquillo MB: MSI B85-G43 RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB GK: Palit GTX 1060 JetStream SSD: Crucial MX100 128GB HDD: WD Caviar Blue 250GB ZDROJ: Seasonic SS-500ET-F3 500W CASE: Zalman R1 OS: Windows 7 Home Premium MONITOR: Iiyama ProLite X2483HSU

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9115
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod MiliNess » 02 lis 2013 15:00

Nejen ženy, ale i čipy stárnou kamaráde... Narozdíl od mužů a vína, kteří zrají.

--- Doplnění předchozího příspěvku (02 Lis 2013 15:07) ---

v Ovládací panely->Nástroje pro správu->Prohlížeč událostí->Protokoly systému Windows->klikni pravým myšítkem na protokol Systém, vyber Uložit všechny události jako, ulož to jako
.evtx soubor a ten upni na http://www.leteckaposta.cz
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
JayCube
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 106
Registrován: srpen 11
Bydliště: Sedlec-Prčice
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod JayCube » 02 lis 2013 15:53

CPU: Intel Core i5-4460 + GELID Tranquillo MB: MSI B85-G43 RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB GK: Palit GTX 1060 JetStream SSD: Crucial MX100 128GB HDD: WD Caviar Blue 250GB ZDROJ: Seasonic SS-500ET-F3 500W CASE: Zalman R1 OS: Windows 7 Home Premium MONITOR: Iiyama ProLite X2483HSU

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9115
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod MiliNess » 02 lis 2013 18:33

To, že si s tím procesorem neplácám játra, dokazuje i 24 chybových událostí od WHEA loggeru v protokolu událostí:
Došlo k závažné chybě hardwaru.
Ohlášeno součástí: Jádro procesoru
Zdroj chyby: Výjimka testu počítače
Typ chyby: Chyba sběrnice/propojení
ID procesoru: 0

Jedná se o chyby interní sběrnice CPU při přístupu k vyrovnávací paměti L0 a další obecné chyby interní sběrnice.
Buď CPU ten takt nezvládá, je poškozený nebo je v háji základní deska. Ty ostatní BSOD jsou jen následkem chyb v adresaci paměti a chyb v překladech adres.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
JayCube
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 106
Registrován: srpen 11
Bydliště: Sedlec-Prčice
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod JayCube » 03 lis 2013 11:47

Tak dnes ráno zase dvakrát BSOD. U toho prvniho se ani minidump neuložil. Procesor je od včerejška na defaultních hodnotách.

http://leteckaposta.cz/548057446

DSC00510.JPG
DSC00511.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
CPU: Intel Core i5-4460 + GELID Tranquillo MB: MSI B85-G43 RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB GK: Palit GTX 1060 JetStream SSD: Crucial MX100 128GB HDD: WD Caviar Blue 250GB ZDROJ: Seasonic SS-500ET-F3 500W CASE: Zalman R1 OS: Windows 7 Home Premium MONITOR: Iiyama ProLite X2483HSU

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9115
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod MiliNess » 03 lis 2013 11:53

Udělej test paměti (Memtest nebo GoldMemory) a vyexportuj mi znovu systémový protokol do .evtx
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
JayCube
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 106
Registrován: srpen 11
Bydliště: Sedlec-Prčice
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod JayCube » 04 lis 2013 11:01

Test paměti nenašel žádnou chybu. Dnes ráno další BSOD.

Minidump: http://leteckaposta.cz/417083745

Protokol: http://leteckaposta.cz/496469548
CPU: Intel Core i5-4460 + GELID Tranquillo MB: MSI B85-G43 RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB GK: Palit GTX 1060 JetStream SSD: Crucial MX100 128GB HDD: WD Caviar Blue 250GB ZDROJ: Seasonic SS-500ET-F3 500W CASE: Zalman R1 OS: Windows 7 Home Premium MONITOR: Iiyama ProLite X2483HSU

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9115
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod MiliNess » 04 lis 2013 14:16

Odinstaluj Daemon Tools a spusť Verifier:
Spustit->napište "verifier"->OK->Vytvořit uživatelské nastavení->Vybrat individuální nastavení z úplného seznamu->mimo "Simulace nedostatku prostředků" zatrhněte vše->vybrat ovladače ze seznamu->vyberte vše, co není od Microsoftu->Dokončit->restartujte PC

Pokud verifier narazí na nějaký problém, objeví se BSOD a dojde k restartu počítače. Ve složce Windows\Minidump by se měl vytvořit nový výpis paměti.
Pokud by k BSOD docházelo už při startu OS a nedařilo se i po několika restartech zavést systém,
spusťte nouzový režim (mačkání F8 při startu PC)
Tam spusťte Verifier a zvolte "Odstranit existující nastavení->Dokončit->restart PC.
Detekce chyby může trvat několik hodin i dní
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
JayCube
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 106
Registrován: srpen 11
Bydliště: Sedlec-Prčice
Pohlaví: Muž

Re: BSOD - prosím o pomoc

Příspěvekod JayCube » 05 lis 2013 12:14

Detekce chyby může trvat několik hodin i dní

A jak dlouho bych to měl nechat testovat? Zatím žádná chyba.
CPU: Intel Core i5-4460 + GELID Tranquillo MB: MSI B85-G43 RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB GK: Palit GTX 1060 JetStream SSD: Crucial MX100 128GB HDD: WD Caviar Blue 250GB ZDROJ: Seasonic SS-500ET-F3 500W CASE: Zalman R1 OS: Windows 7 Home Premium MONITOR: Iiyama ProLite X2483HSU


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Prosím o určení příčiny BSOD
    od filerko » 25 črc 2018 16:30 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    1
    573
    od adavyp
    28 črc 2018 20:40
  • Prosím pomoc
    od txc1337 » 19 čer 2018 17:09 » v Problémy s hardwarem
    1
    394
    od xbs
    19 čer 2018 17:22
  • prosím o pomoc
    od desirek » 08 zář 2018 12:10 » v Windows 10, 8, 7, Vista, XP…
    10
    817
    od desirek
    15 zář 2018 16:58
  • Kondenzátor prosím o rychlou pomoc!!!
    od rolnicka » 24 říj 2018 01:48 » v Vše ostatní (hw)
    2
    468
    od Fox_25
    24 říj 2018 03:46
  • MAKRO EXCEL - Prosím o pomoc.
    od majerpetr » 09 lis 2018 09:54 » v Kancelářské balíky
    7
    1038
    od MePExG
    11 lis 2018 07:53

Zpět na “BSOD (Blue Screen Of Death)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 hosti