Zkušenosti s Alzou.

Všeobecná sekce pro témata a příspěvky z oblasti IT či témata z blízkých oborů. Sekce pro uživatele, kteří nenalezli pro svůj IT dotaz tu správnou sekci.

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3202
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Zkušenosti s Alzou.

Příspěvekod atari » 03 lis 2020 17:26

Jelikož již řeším za poslední měsíc s Alzou tři záležitosti a ani jedna není řešena standardně (první dvě k vzteku) tak se podělím o tu poslední (ta je úsměvná …) ohledně účtu Alza kde je zadána pevná linka.

1. měním pevné telefonní číslo na mobilní, Alza posílá potvrzovací SMS na pevnou linku.

2. volám na Alzu, že mi posílají potvrzovací SMS na pevnou linku, a tam ty SMS nemohu přečíst, ať mi změní telefonní číslo na mobilní.
Paní mi do telefonu sděluje, že mi pošle do emailu formulář a ten musím vyplnit, a pak mi to číslo změní.

3. Email přijde, ale bez formuláře, a je v něm napsáno, že je mám volat telefonicky a tam to vyřeší.

4. Tak opět volám do alzy a tam mi paní zase sděluje, že musím poslat email, a tam napsat že chci změnit tel. číslo (číslo vést), a oni to hned provedou.

5. Tak zase posílám já email, a do 5 minut to opravdu změnili :-)

Reklama
  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Vše ostatní (z oblasti IT)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti