...oblíbené,založené...

…aneb vzkazy pro Admina

Moderátoři: Ltb, Mods_senior

Uživatelský avatar
malkomx
nováček
Příspěvky: 41
Registrován: listopad 03
Bydliště: Opava
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

...oblíbené,založené...

Příspěvekod malkomx » 21 lis 2003 20:10

Před nedávnej jsem se zaregistroval a celkem se mi fórum neboli pc-help zamlouvá avšak když jsem zde napsal příspěvek a přišel později bylo obtížné ho najít. Nemohl by tu být nějakej odkaz na "mé založené fóra"("mé oblíbené fóra",...) nebo jestli už tu je tak kde ho najdu.
Díky

PS:mám dojem že je tu málo lidí co třeba reklama...možná je to jen dojem (jsem přece jenom nováček :shock: )...

Reklama
Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 6755
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

odpo.

Příspěvekod Ltb » 24 lis 2003 16:28

Ahoj,
svoje příspěvky můžeš nalézt pod LIDE - SVUJ NICK a tam nalezneš text Hledat všechny příspěvky....
pod tímto se skrývají všechny tvé příspěvky.
.....můžeš mrknout přímo sem:
search.php?search_author=malkomx
- - - - - - o tvém návrhu budu přemýšlet, není to vůbec špatný návrh jen ho chce vhodně realizovat - přizpůsobit kód..

A k tomu nízkému počtu návštěvníků PC-HELP - příliš mnoho lidí tu není, to je pravda, ale pokud bude fórum fungovat a bude lidem pomáhat myslím, že se bude počet návštěvníků zvyšovat. (optimismus ;) )
Reklamu by PC-HELP potřebovalo, to uznávám...jen s jejím financováním je to horší - nemáme (zatím) sponzora :)

Uživatelský avatar
Cybercom
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 254
Registrován: únor 04
Bydliště: Jílové u Děčína
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

propagace

Příspěvekod Cybercom » 12 dub 2004 02:36

Tak mi dejte ikonku já ji dám na svoje stránky. Nějaký lidi na ní teď choděj, protože odkaz je na http://www.slunecnice.cz a http://www.stahuj.cz. Dal jsem tam nějaký prográmky. Myslim tu ikonku 88x31 bodů.

Uživatelský avatar
Giovanni Software