Pomalý download ...

Problémy s internetovými stránkami, internetovým prohlížečem atpod.

Moderátor: Mods_senior

Ryklajz01
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: říjen 17
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Pomalý download ...

Příspěvekod Ryklajz01 » 24 říj 2017 20:11

Dobrý den , mohu se zeptat , jaké řešení by jste měli při pravidelném zpomalení interntu v určinou dobu od xx do xx je download na pokraji svých sil a stahuje cca 500kbs . Jedná se o večerní hodiny od 6do 22 hod . Pravidělně , v jinou dobu jde zcela normalne . Poskytovatel Starnet , optika 100mbs .
Za poslední měsíc řešení se Starnetem nulová domluva , u nich je vše udájně v pořádku .
Rád bych se zeptal na váš názor . Jak by jste řešily toto téma . Jsem odborník přes it a počítačové sítě tudíž umne je vše 100% vpořádku. Zkoušel jsem propojit pc přes kabel , reinstall wydle , reinstal software routru .. Nic nepomohlo .Jediná věc kdy se internet v tuto dobu rozjede je když půstím steam a začnu stahovat protože to jede přes P2P .

Reklama
Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19325
Registrován: květen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Pomalý download ...

Příspěvekod X » 24 říj 2017 20:16

Jakou máš agregaci, kde měříš rychlost? Nemobilní PC rozhodně měj připojené kabelem!
Naposledy upravil(a) X dne 24 říj 2017 20:17, celkem upraveno 1 x.

Melis
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: říjen 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý download ...

Příspěvekod Melis » 24 říj 2017 20:17

Odborník napíše optika 100mbs , to je jako sto milibit? Bit není dělitelný, je to základní jednotka informace!

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý download ...

Příspěvekod petr22 » 24 říj 2017 20:20

S nejvetsi pravdepodobnosti agregace/FUP nebo primo pretizeni site uzivateli.

Tzn problem poskytovatele.