Cookies

Problémy s internetovými stránkami, internetovým prohlížečem atpod.

Moderátor: Mods_senior

petr.sadek
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 337
Registrován: červen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Cookies

Příspěvekod petr.sadek » 14 črc 2018 14:59

Zdravím.

Potřebuji poradit. Jsem laik, který má mezery v pojmu zvaném cookies. Používám CCleaner, který maže cookies, když už je v PC hodně smetí. Když navštěvuji různé weby, jsem vyzván k odsouhlasení používaní cookies provozovatelem stránek. Dnes jsem chtěl jít na jeden z webů, ale prohlížeč mne informoval o tom, že hledaný web není dostupný (nebo neexistuje - nejsem si jistý) a vyzval mne k opětovnému načtení stránek. Bez výsledku. Tak jsem nějakou dobu opětovně načítal zmiňované stránky, až se to na několikátý pokus povedlo. Chci se zeptat, zda za tento problém může způsobit smazání cookies s pomocí CCleaneru. Pokud ano, prosím, můžete mi poradit, jestli je možné někde (třeba právě v CCleaneru) nastavit, které cookies budou během čištění PC smazány a které naopak ne? Nikdy jsem to nedělal a nevím si s tím rady. Moc děkuju. Petr

Reklama
petrmet
Level 3
Level 3
Příspěvky: 440
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cookies

Příspěvekod petrmet » 14 črc 2018 18:25

Myslím, že problém byl způsoben tím, že stránka měla výpadek. Chybějící cookies způsobí jen to, že se nezobrazí tvoje dřívější nastavení konkrétní stránky. Čistě nainstalovaný systém taky nemá cookies a stránky se zobrazují.
Ještě doplním, že ve FireFoxu mám nastaveno mazání cookies po ukončení FireFoxu a žádné problémy to nezpůsobuje.

petr.sadek
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 337
Registrován: červen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cookies

Příspěvekod petr.sadek » 14 črc 2018 20:18

Moc ti kamaráde děkuju. Díky tobě mi spadl kámen ze srdce. Jen nevím, jestli mi při mazání cookies hrozí nějaké sankce ze strany provozovatele příslušných webových stránek (například omezení některých funkcí webu).

dvorakj
Master Level 7
Master Level 7