Dobrý den,
provedl jsem přeinstalaci windows 11 a provedl spárování složek s OneDrive. Mám office 365, 64bit.
Oproti minulé instalaci se mi tvoří odkazy na další sešity (soubory) s cestou přes OneDrive a ne C:\sešit.xlsx.
Mám vypnuté automatické ukládání, mám nastavené, že se primárně ukládá na tento počítač... ale mám pocit, že to primárně ukládám do OneDrive...
Nevíte v čem jsem udělal chybu?
No hlavní co m vadí (krom dlouhé cesty v řádku vzorců...) je, že mě to nabízí v kontextové nabídce "Změny" a tím pádem se mi pletou klávesové zkraty na Zkrýt a Změny... dost se zadrhávám...
díky
sg
Excel a OneDrive
Re: Excel a OneDrive
Pocity tady nevyřešíme ....
Zmáčkní v Excelu F12, a v okně uvidíš, kam je nastavená cesta ukládání.
Lze to změnit v "Soubor" > "Možnosti" > "Ukládání"
Zmáčkní v Excelu F12, a v okně uvidíš, kam je nastavená cesta ukládání.
Lze to změnit v "Soubor" > "Možnosti" > "Ukládání"
Re: Excel a OneDrive
Vytvořím dokument a dám F12
Po F12 se ukládá do Tento počítač>Windows C>OneDrive - Složka
pokud potom dám opět F12
objeví se:
https://panek-my.sharepoint.com/persona ... /Documents
v možnostech ukládání mám
- Automaticky ukládat soubory uložené v cloudu ve výchozím nastavení do Excel - nezaškrtnuté
- Ukládat informace pro automatické obnovení - zaškrtnuté
- Při zavření bez uložení zachovat poslední automaticky obnovenou verzi - zaškrtnuté
- Ve výchozím nastavení ukládat do počítače - zaškrtnuté
Po F12 se ukládá do Tento počítač>Windows C>OneDrive - Složka
pokud potom dám opět F12
objeví se:
https://panek-my.sharepoint.com/persona ... /Documents
v možnostech ukládání mám
- Automaticky ukládat soubory uložené v cloudu ve výchozím nastavení do Excel - nezaškrtnuté
- Ukládat informace pro automatické obnovení - zaškrtnuté
- Při zavření bez uložení zachovat poslední automaticky obnovenou verzi - zaškrtnuté
- Ve výchozím nastavení ukládat do počítače - zaškrtnuté
Re: Excel a OneDrive
Obrázky se vkládají sem do fóra - viz pravidla. (Neklikám na nějaké pochybné odkazy ... )
V záložce "Ukládání" si nastav výchozí umístění souborů.
V záložce "Ukládání" si nastav výchozí umístění souborů.
Re: Excel a OneDrive
...to je opis adresy kam se mi to ukládá, ne funkční odkaz
Právě výchozí umístění souborů mám c:\OneDrive - Složka
V minulé počítači se mi to uložilo na c: a pak se to synchronizovalo s OneDrive,
nyní se to také opticky ukládá na c: ale přitom to používá adresu složka.my.sharepoint.com
nevím jestli jsem něco spíš nepokazil s nastavením OneDrive, třeba když jsem složku OneDrive přesunul z users\.... do rootu? nebo nevím
nebo mám zkusit přeinstalovat office?
vím, že to vypadá jak prvorodička? ale fakt nevím co kde nastavit
Právě výchozí umístění souborů mám c:\OneDrive - Složka
V minulé počítači se mi to uložilo na c: a pak se to synchronizovalo s OneDrive,
nyní se to také opticky ukládá na c: ale přitom to používá adresu složka.my.sharepoint.com
nevím jestli jsem něco spíš nepokazil s nastavením OneDrive, třeba když jsem složku OneDrive přesunul z users\.... do rootu? nebo nevím
nebo mám zkusit přeinstalovat office?
vím, že to vypadá jak prvorodička? ale fakt nevím co kde nastavit
Re: Excel a OneDrive
Vždyť jsem ti napsal: V záložce "Ukládání" si nastav výchozí umístění souborů.
To nefunguje, nebo co?
To nefunguje, nebo co?
Re: Excel a OneDrive
právě nefunguje, mám tam C:\OneDrive - Složka
takže lokální místo v PC, mám "Microsoft 365 Apps pro firmy",
řekl bych, že je problém, že to je v režimu spolupráce, tj. spolutvorby, o to ovšem nemám zájem, a nevím jak to někde vypnout...
takže lokální místo v PC, mám "Microsoft 365 Apps pro firmy",
řekl bych, že je problém, že to je v režimu spolupráce, tj. spolutvorby, o to ovšem nemám zájem, a nevím jak to někde vypnout...
Re: Excel a OneDrive
A co na tom nefunguje? Z tebe to leze jak z chlupatý deky ...
Tak tam napiš "D:\Dokumenty", nebo cokoliv jiného co potřebuješ.
Tak tam napiš "D:\Dokumenty", nebo cokoliv jiného co potřebuješ.
Re: Excel a OneDrive
Leze to ze mě jak z chlupaté deky, ale stále to zkoumám a nevím si rady.
Mám W11 Pro, Microsoft 365 Apps pro firmy
V na svém počítači mám v C:\ složku onedrive\další složky, které chci synchronizovat na onedrive (kvůli záloze, přístupu z jiných zařízení apod.)
Ve Wordu a Excelu mám nastaveno:
- nezaškrtnuté automatické ukládání na cloud
- výchozí ukládání na tento počítač
- složku pro ukládání c:\onedrive\
I přesto se mi vše ukládá prioritně do onedrive a až následně se to stahuje na disk
Při předchozí instalaci to bylo naopakt, tj. prvně se stáhlo do počítače a následně docházelo k záloze na onedrive
Nevím co kde naklikat....
Mám W11 Pro, Microsoft 365 Apps pro firmy
V na svém počítači mám v C:\ složku onedrive\další složky, které chci synchronizovat na onedrive (kvůli záloze, přístupu z jiných zařízení apod.)
Ve Wordu a Excelu mám nastaveno:
- nezaškrtnuté automatické ukládání na cloud
- výchozí ukládání na tento počítač
- složku pro ukládání c:\onedrive\
I přesto se mi vše ukládá prioritně do onedrive a až následně se to stahuje na disk
Při předchozí instalaci to bylo naopakt, tj. prvně se stáhlo do počítače a následně docházelo k záloze na onedrive
Nevím co kde naklikat....
Re: Excel a OneDrive
Pokud máš složku pro ukládání "c:\onedrive\", a k tomu sdílení na onedrive, tak se to uloží na obě místa.
Popisuješ co to dělá, a že nevíš co s tím, ale jak to chceš jinak, jsi ještě nenapsal.
„prvně se stáhlo do počítače“ Jak se to může stáhnout do počítače, když to v tom počítači už je?
Popisuješ co to dělá, a že nevíš co s tím, ale jak to chceš jinak, jsi ještě nenapsal.
„prvně se stáhlo do počítače“ Jak se to může stáhnout do počítače, když to v tom počítači už je?
Re: Excel a OneDrive
No dříve, se to ukládalo prvně na disk v počítači a následně docházelo k synchronizaci s onedrive - tak bych si to přál.
Nyní se to uloží nejprve na cloudu a ten následně ukládá do počítače.
Důkazy:
- odkazy v excelu mezi soubory jsou uváděny s adresou cloudu (dříve byla uváděna cesta v počítači c:\....)
- když např. vytvořím pdf soubor a chci jej přidat do pošty jako přílohu, musím čekat, než se soubor nahraje z cloudu na disk
Nyní se to uloží nejprve na cloudu a ten následně ukládá do počítače.
Důkazy:
- odkazy v excelu mezi soubory jsou uváděny s adresou cloudu (dříve byla uváděna cesta v počítači c:\....)
- když např. vytvořím pdf soubor a chci jej přidat do pošty jako přílohu, musím čekat, než se soubor nahraje z cloudu na disk
Re: Excel a OneDrive
A dříve jsi používal také Office 365?
A jak jsi udělal to párování složek s onedrive?
Dodatečně přidáno po 8 minutách 1 vteřině:
Otevři soubor Excel, stiskni F12, myší naklikej cestu na c:\onedrive\, ulož to, a napiš jak se to uložilo.
A jak jsi udělal to párování složek s onedrive?
Dodatečně přidáno po 8 minutách 1 vteřině:
Otevři soubor Excel, stiskni F12, myší naklikej cestu na c:\onedrive\, ulož to, a napiš jak se to uložilo.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0
- 990
-
od Aktive
Zobrazit poslední příspěvek
26 srp 2024 11:39
-
-
Onedrive - Jak zapnou synchronizaci sdílené složky
od czTANIScz » 13 čer 2024 08:28 » v Kancelářské balíky - 1
- 1854
-
od atari
Zobrazit poslední příspěvek
14 čer 2024 11:18
-
-
-
cloud OneDrive a pomale stahovani balicku zip s fotkama
od p3v4x » 11 úno 2024 15:57 » v Internet a internetové prohlížeče - 2
- 2840
-
od p3v4x
Zobrazit poslední příspěvek
11 úno 2024 16:44
-
-
-
EXCEL -jak otevřít 2 excel sobory abych je viděla současne a samostatně
od Ketty02 » 30 srp 2024 21:19 » v Vše ostatní (sw) - 2
- 2028
-
od Riviera kid
Zobrazit poslední příspěvek
02 zář 2024 16:21
-
-
- 3
- 2938
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
28 kvě 2024 23:45
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti