Nazdárek lidičky, mám takovej menší problém se hrou Richard Burns Rally...Spouštim ji přes 3D Analyze,teď v. 2.36(ale zkoušel jsem i starší)
mám totiž Geforce2MX, mám zaškrtnuto HWTnL caps,pixel shader caps i cube maps no a při loadovaní hry (asi na pátý čárce) mi to spadne zpadne zpátky do XPéček Poraďte prosím,předem díky.
Richard Burns s 3DAnalyze
-
- nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: říjen 04
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Jak spustit Richard burns rally pres 3D analyze
ahoj, tak co? uz jsi vyresil svuj problem s Richardem Burnsem Rally:)
Mam asi stejny problem a chci se zeptat jestli nevis jak na to.
Jak nastavit 3D analyze nebo popripade pouzit jiny program, ale rad bych si to na moji Geforce 2MX/400 zahral.
dik a cau
Mam asi stejny problem a chci se zeptat jestli nevis jak na to.
Jak nastavit 3D analyze nebo popripade pouzit jiny program, ale rad bych si to na moji Geforce 2MX/400 zahral.
dik a cau
-
- nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: říjen 04
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
GeForce 2 s Richard Burns Rally
Cauves, no vyřešil Koupil jsem si za litra Fx5500 a jede to na ní slušně, to víš já nejsem náročnej, mám klasickou sedmnácku monitor takže klasa 800x600 to jistí...Ale na tý Geforce 2 se přiznám, že jsem to nerozchodil Maximálně uplně trapně tráva byla bílá, textury blikaly jak vzteklý atd....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti