Diablo 2 a Battle.net

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Uživatelský avatar
ladza
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 141
Registrován: prosinec 04
Bydliště: Nové Město na Moravě
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Diablo 2 a Battle.net

Příspěvekod ladza » 16 bře 2005 09:20

dálší trabl s originál hrou, (jestli náhodou ty craklý hry nejsou lepší 8) )

mám originál Lord of Destruction a Diablo 2, koupil jsem to loni v USA, byl jsem tam rok takže sem to tam i hrál, a to je ten problém, když se přihlašuju na battle.net, tak mi to hlásí že CD key je používán jiným hráčem, jejich Support mi nabídl následující řešení:

We suggest you use some form of tracking to make sure your mail gets to Blizzard Entertainment. If we do not receive your package we can not send the replacement.
For all situations a note is required that explains what happened, what is needed, your full name, your phone number, and a return address.
Note: There will be no charge to replace your CD-Key as long as you send in the original CD-Case with the original CD-Key sticker attached to it. Once we receive your package, we will disable the existing CD-Key and assign you a new one and return it to you by mail. You will need to mail in the CD case for the replacement CD-Key to the P.O. box listed below.
If the CD case is missing then there will be a fee of $10 for your key replacement. In this instance, the existing key will not be disabled. You can send the manual or game CD with a $10 US dollar money order for each CD-Key replacement, no personal check or cash will be accepted. If it has been less than 90 days since you have purchased the game and you include a copy of the sales receipt showing the purchase date within 90 days, the $10 fee will be waived.
Please allow 2-4 weeks for processing and return shipping.

Please send all necessary materials to the following address:
CD-Key Replacement
Blizzard Entertainment
P.O. Box 18979
Irvine, CA 92623


jenže komu se chce něco posílat do Ameriky, nemáte někdo nějaké řešení, třeba jinej CD key, kterej bych mohl použít?

Dík

Reklama
miras
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2159
Registrován: červenec 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod miras » 16 bře 2005 17:20

Nevím, napadá mě zjistit kdo zastupuje Blizard tady u nás, a zkusit se obrátit na českýho distributora týhle hry...

Uživatelský avatar
Rimmer
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1171
Registrován: březen 03
Bydliště: Červený trpaslík
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod Rimmer » 17 bře 2005 17:22

Jak rika Miras, zkusit se obratit na evropske zastoupeni spolecnosti...

S cernym CD-Key asi neuspejes. A pripadneho zaslani do USA bych se nebal. Nedavno jsem posilal na reklamaci mp3 prehravac do Anglie no a behem 14-ti dnu jsem ho mel zpet - novy :wink:
Rimms

Uživatelský avatar
ladza
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 141
Registrován: prosinec 04
Bydliště: Nové Město na Moravě
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod ladza » 19 bře 2005 18:56

Takže v ČR zastupuje Blizzard (alespoň dle jejich webu) firma Cenega, na jejichž mail je odkaz přímo v supportu na battle.net

Poslal jsem jim již tři e-maily a vůbec na ně nereagovali, mohli by alespoň napsat, že s tím nic udělat nemůžou, ale vůbec nereagovat? To mi nepřipadá jako kvalitní a profesionální zastoupení společnosti Blizzard v ČR. :!:

miras
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2159
Registrován: červenec 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod miras » 19 bře 2005 19:25

Tři dny je krátká doba, ještě jim chvilku dej, třeba se ozvou. Dřív jak za tejden bych odpověď nečekal...

Uživatelský avatar
ladza
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 141
Registrován: prosinec 04
Bydliště: Nové Město na Moravě
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod ladza » 20 bře 2005 13:15

týden :?: :!: :?:

EA games mi vždy odpověděli do 24 hodin :!: :!: :!:

miras
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2159
Registrován: červenec 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod miras » 20 bře 2005 13:24

V EA si asi víc váží svejch zákazníků... Máš teda si dvě možnosti. Poslat to do ameriky a doufat že to půjde hladce, nebo vytrvat a psát do Cenegy tak dlouho než se někdo uráčí odpovědět... Dávej zprávám vysokou důležitost, nech si posílat potvrzení o přečtení... Nemůžou tě ignorovat donekonečna :wink:


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Xiaomi Mi 11 Diablo Immortal
    od Indy907 » 13 kvě 2023 00:00 » v Hry
    3
    1386
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    13 kvě 2023 06:39

Zpět na “Hry”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů