CS:GO a Multithread rendering

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Newedy
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 137
Registrován: červen 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CS:GO a Multithread rendering

Příspěvekod Newedy » 19 bře 2020 11:44

Zdravím,
dnes jsem si po dlohé době zapnul goučka na noťasu (Lenovo G500 Pentium 2020m 2c/2t, 8 ramky, integrovaná grafika) a pohrabal jsem se v nastavení aby to tak trochu bylo hratelný :D no a zjistil jsem že na vypnutý multithread rendering mi to jede líp než kdyby byl zapnutý.
když jsem si hledal co to multithread rendering znamená, tak jsem dospěl k názoru že když to je zapnutý, tak by ta hra měla jet líp :D - ale nevím jestli jsem to dobře pochopil....
Moje otázka zní, co to multithread rendering znamená?
díky za odpovědi, přeji hezký den.

Reklama
  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Hry”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti