Proud vzduchu v case

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Nut
Level 3
Level 3
Příspěvky: 441
Registrován: listopad 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Proud vzduchu v case

Příspěvekod Nut » 09 dub 2014 12:53

Nedávno jsem měl možnost sledovat kompletní sestavení nového PC na vlastní oči. Nejsem odborník ohledně chlazení a rozpoložení,ale chci se zeptat zda toto sestavení je z hlediska vás odborníků v pořádku.
Bez názvu.png
- zadní větrák to nemá.
edit : přední větrák - pardon to si nepamatuju,nejspis dovnitř a ne ven jak je na obrázku.

Tower chladič s 120mm větrákem proud viz. obrázek. Foukat ohřáty vzduch herního PC od grafiky a i od processoru přes zdrojový větrák? Možností bylo mnoho a toto byl umysl ne poslední možnost.
Ptám se proto,protože jsem to viděl prvně a rád bych věděl zda je to OK.
Naposledy upravil(a) Nut dne 09 dub 2014 12:57, celkem upraveno 2 x.
Když něco nejde silou použij na to větší sílu.

Reklama
Uživatelský avatar
lubos123
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1277
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Proud vzduchu v case

Příspěvekod lubos123 » 09 dub 2014 12:55

nejsem odborník ale ten přední větrák by asi měl foukat dozadu .

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Proud vzduchu v case

Příspěvekod petr22 » 09 dub 2014 13:01

Moc OK to neni, ale muze to fungovat pokud se nejedna o vykonnou herni sestavu.

Chybi tam zadni vetrak, ktery odvadi vzduch od CPU (CPU vetrak by mel byt svisle, foukat odpredu dozadu)
Predni vetrak by mel nasavat vzduch.

V pripade osazeni vykonne grafiky bych dal dalsi vetrak pod grafickou kartu na zadni stenu misto zaslepek, aby foukal vzduch dozadu.