Upgrade na "next-gen" sestavu

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

hamsteer
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Upgrade na "next-gen" sestavu

Příspěvekod hamsteer » 24 dub 2014 19:37

Ahoj!
Už pomalu začínají vycházet next-gen hry s daleko vyššími nároky a moje sestava je už celkem zastaralá. Rád bych se vás zeptal, co byste změnili, dokoupili, doporučili. Chtěl bych mít počítač více stavěný pro hraní her, jelikož mimo hry nevyužívám žádné náročné procesy (jako třeba render videa apod.). Chtěl bych něco, co by se dalo srovnávat s výkonem next-gen konzolí a to spíše aby můj počítač měl větší výkon, jelikož konzole využívají téměř veškerý svůj výkon na hrách, zatímco počítač má procesy v pozadí. Další důležitá věc je, že jsem celkem peněžně omezen, jelikož jsem student a raději bych měl hardware, který vykoná potřebnou práci za co nejnižší cenu (moc nechápu proč si někteří lidi kupují úplně nové modely grafických karet a procesorů, když stejně v dnešní době takový výkon není možné zprostředkovat) - samozřejmě neříkám, že bych si nemohl dovolit dražší komponenty, jen mi bude trvat delší dobu než si na ně našetřím.
RAM: 16GB
(koupil jsem je nedávno, zrovna jsem dostal příležitost je koupit dost levně a je to taky taková i investice do budoucna)
Základní deska: Gigabyte H55M-UD2H

-Děkuji moc

Reklama
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Stav:

Re: Upgrade na "next-gen" sestavu

Příspěvekod Clorky » 24 dub 2014 20:07

Ahoj,
grafika je docela slušná, procesor taky dle mého ještě stíhá.
Co nejlevněji? Asi takto:
http://www.czc.cz/8u9qfmlb0ehg2872d7ac7p1ujg/seznam
CPU bych nedával slabší, jestli to má mít smysl. Z i5 650 bych na i3 4330 nepřecházel.

Zdroj bude asi ok, jestli potahal GTX 560Ti, že?

Oxxid
člen BSOD týmu
Master Level 8
Master Level 8
Stav:

Příspěvekod Oxxid » 24 dub 2014 20:08