Zdravím,
Letos jsem odmaturoval a budu nastupovat na FIT VUT. Nemám moc představu jak výkonný počítač je potřeba. Četl jsem nějaké thready o NTB pro studenty informatiky, ale nikde jsem neviděl nějakou rozhodnou odpověď. Tipoval bych, že nutností bude solidní CPU, aspoň 8GB RAM a nějaké to SSD. Hry už moc nehraju, leda s kamarády. Nějaké to CS apod. Prostě ne nejnověší AAA tituly. Nejlepší by bylo kdyby se našel někdo kdo studuje/studoval na FITu, to by bylo úplně ideální. Nejvíce ideální se mi zdá ultrabook, ale kdybych si chtěl něco občas zahrát, tak by to iGPU asi neutáhla, co? Vždycky jsem měl desktopy, takže jsem mobilitu neřešil. Nepotřebuji radu s konkrétním modelem, spíše s typem popř. jiné řešení. Cena samozřejmě čím nižší, tím lepší.
Děkuju.
Notebook pro studenta informatiky Vyřešeno
Re: Notebook pro studenta informatiky Vyřešeno
Čus na fitu studuju a jedu na starým stolním repasu.. Na většinu programování a práce v terminálu ti bude stačit obyčejná i3, záleží jakým směrem se budeš chtít vydat, a jakej je tvůj styl práce.. Jestli jsi zvyklej na nějakej lehkej texťák nebo macatý idečko.. kdyby ses pak chtěl vydat třeba na 3d grafiku, taky by mohl nastat problém.. IMHO notebook ani není potřeba, zase záleží, jak budeš chtít studovat, jestli budeš dojíždět. Já 99% školy dělám na stolním pc. V budoucnu asi bude potřeba, abys používal víc os - už jen například administrace winů a unixu, kdyby jsi šel na bezpečnost, bude se hodit kali. Takže z tohoto ohledu se bude hodit větší disk (ssd) nebo čtyřjádro a větší ram. (teď jsem si všiml, že jsi na VUT, já jsem na pražským fitu, ale očekávám, že korpus bude snad i identickej)
Intel Core i7-7700K, Noctua D15, Corsair Vengeance LPX 3000MHz 16GB, ASRock Z170 Extreme4, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G, Samsung SSD 960 EVO (M.2) - 250GB, Seagate SV35.5 - 1TB, Corsair RMx Series RM650x 650W, Fractal DEFINE R4 Black Pearl
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2
- 1958
-
od meda2016