Mini itx pc

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Rizzard
Level 1
Level 1
Příspěvky: 63
Registrován: září 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Mini itx pc

Příspěvekod Rizzard » 11 črc 2020 16:13

Hello guys,
potřeboval bych poradit s výberem komponentů.
Požadavky: Jak napovídá název vlákna pořebuji něco malého co můžu vzít do takové ty cestovní (fotbalové) tašky s sebou na byt, studuji na vš. Momentálně mám xpsko a nevyhovuje mi to na hraní absolutně.
Hraji valorant,csko takové ty esport hry. Chtěl bych hrát na 144hz, na byt si pořídim jen nějaký levnejší monitor.
Xps uz mám prodané za 25tis, to je i můj rozpočet který podle potřeby zvětším. Chci jen aby ty esport hry jeli na těch 144hz plynule a nepřehřívalo se to nic víc.

Procesor určitě ryzen buď tedy 3600, možná by stačila 2600/1600. Zkušenosti s taktováním mám kdyby byla potřeba.
Základovka vůbec netuším nevyznám se v tech mini itx, třeba by stačila nějaká za 2k třeba ne idk.
Grafika tam se to bude asi problém velikostně kvůli té velikosti skříně. Předběžne ale počítám něco do 7/8k takže asi 1660/5600xt.
Ramky 16gb ofc
SSD M2 aspon 250gb, 500gb by bylo lepší, disk nepotřebuju mam externí 2tb.

Do rozpočtu nepočítám skříň protože tam jsem ochoten utratit více za kvalitu a s tím potřebuji poradit. Na nějaká jsem už koukal, zatím se mi zamlouvá Phanteks Evolv Shift, tam mám i dobré zkušenosti se značkou.
SilverStone SUGO SG13 vypadá dobře na chlazení, ušetřil bych a je na ní hodně růžných modů a jelikož jsem takový kutil s dremel toolem tak by nebyl problém např. prodloužit bracket na grafiku atd. Navíc je rozměrově asi to ideální co hledám.
No a pak tu jsou možnosti ze zahraničí, asi nejmenší case se super recenzemi je Dancase A4-SFX V2 ale je to mastný no,