Prosím o doporučení notebooku (parametry uvnitř)

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Wolf
Level 2
Level 2
Příspěvky: 166
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prosím o doporučení notebooku (parametry uvnitř)

Příspěvekod Wolf » 03 říj 2008 23:44

Ahoj, protože tu určitě spousta z Vás má větší přehled než já, chci poprosit o doporučení nového notebooku. Mám celkem konkrétní představu, co od něj očekávám, ale nevyznám se v nabídce výrobců a prodejců. Jsem vlastníkem Asusu F5VL a proto vycházím z toho, co mi na něm vadí.

Co tedy požaduji:

Účel notebooku: Kancelářská práce (studuju na VŠ), surfování po netu, filmy, hraní starších her (=FlatOut2, UT 2004, HL2 apod.)
Značka: V podstatě jakákoliv krom Aceru a Asusu, který má po 2 měsících ošoupaný prostor kolem touchpadu a rýhy způsobené VLASTNÍM víkem. Nejlepší by bylo asi IBM/Lenovo.
Displej: Teď mám širokoúhlý a občas mi vadí jeho malá výška, jaká jsou negativa klasického? Matný/lesklý je fuk, obojí má pozitiva i negativa, možná bych mírně upřednostnil matný. 15,4 palců nebo o stupeň menší.
Procesor: Rozhodně Core 2 Duo, 2GHz a víc
RAM: 2GB jsou asi optimální, víc už by moc stálo
Harddisk: Teď mám 250GB (s počítáním 1kB=1000B, tedy reálně pouze cca 200GB). Notebookem nahrazuju i stolní počítač, takže menší HDD opravdu nechci.
Grafická karta: Momentálně mám ATi Mobility Radeon X2300, prý je o trochu silnější než klasický integrovaný Intel GMA X3100, ale i ten bych snad snesl (zase ušetří baterku).
Výdrž na beterie: Moc nechápu ten trend popisovat baterii počtem článků. Vždyť to nic neřekne. Já potřebuju notebook, kterej v nějakým režimu se sníženým výkonem na kancelářskou práci vydrží aspoň tři hodiny. Ten můj stávající Asus vydrží hodinu a půl (nová baterka, nechci to vidět tak za rok) a to je na trojhodinový přednášky úplně naprd.
Hmotnost: 3kg maximálně.