problémy s bezdrátovým připojením

Routery, modemy, Wifi AP, switche, kabely, konektory…

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Petr186
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 262
Registrován: duben 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

problémy s bezdrátovým připojením

Příspěvekod Petr186 » 14 dub 2006 10:26

Mám neustále výpadky připojení, někdy i víc jak 20krát denně. Při telefonické reklamaci mi technik (HiTech Media Uh.Hradiště) poradil vypnout zařízení (Compex) ze zásuvky a zase zapnout, což sice na chvíli pomůže ale třeba za půl hodiny to vypadne zase a opět musím běžet na půdu vypnout a zapnout.Trvá to už od listopadu 2005. Mí známí, kteří jsou připojeni u jiné firmy (daleko levnější a daleko rychlejší připojení) takové problémy nemají. Co s tím? :evil:
Nevědomost není hanba, ale hanba je, když znalost odmítneš.

Reklama
Luboš
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2038
Registrován: květen 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod Luboš » 14 dub 2006 11:11

Asi bych udělal to, že svému providerovi bych řekl tu poslední větu co jsi uvedl v textu a pohrozil mu, že pokud to do týdne neopraví (evidentní závada na straně providera), tak přejdeš k jinému, výhodnějšímu a kvalitnějšímu providerovi. Nejprve však překontroluj na svém PC, zda máš všechno v pořádku (antivir, antispyware, dostatek volného místa na disku pro swapovací soubor apod.). To proto, aby na to pak ten technik nepoukazoval a nesnažil z toho vycouvat. Zkusit to můžeš.
Potřebujete jinou pomoc při řešení problému ve Windows 10? Stáhněte si soubor Win10-finty.

Uživatelský avatar
mijaja
Tvůrce článků
Level 6.5
Level 6.5
Příspěvky: 4136
Registrován: září 05
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod mijaja » 14 dub 2006 11:31

Souhlas s Lubošem. To bych také udělal. Jen škoda, že většina těchto smluv na poskytování internetu je vázána výpovědní lhůtou a nemalou částkou za předčasné odpojení a vzápětí nemalou sumou za opětovné připojení od jiného poskytovatele. Tohle může být pro někoho dost důležitá otázka - ale záleží na Petrovi. Zatím bych hledal možnost odstranění závady. Zapnutí a vypnutí, kterým se tahle závada řeší bych viděl třeba ve špatném uzemnění zařízení - možná kumulace náboje, statická elektřina, přehřátí, nebo něco podobného.

Uživatelský avatar
hroch123
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1364
Registrován: březen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod hroch123 » 15 dub 2006 01:01

Neser se s nima, ať Ti dá poskytovatel nový AP nebo vypovíš smlouvu.

Snail.cz
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: leden 06
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Snail.cz » 08 kvě 2006 12:53

Mam sit, a taky jsme meli takový problém, vše se vyřešilo tim, že jsme zkratili koax + lepší anténa a ted je to bez problému. Jako AP Client tam je D-LINK 2000. AP-cka maji mensi citlisvost na signál než sitové karty, tak musi zajistit lepsi signál.

A zkousel jsi to AP resetovat softwerove ? Stací se na nej pipojit, a bud dat reboot, nebo přepsat mac adresu na tu samou co tam maš :), a pak dat Apply, on si bude myslet že se pripojuje na jinou sit, a pripojí se uplně odznova. :) Ta mac adresa se prepisuje vestinou tam kde mas navyber mód AP-cka. :)

Aspoň nebudeš běhat nahoru a dolůůůů. Pokud se ani na AP nepřipojíš tak se ti seklo. Pokud máš nějaké kvalitní, tak ještě pujde resetnout přes Telnet, jinak musis rucne. No a jestli se ti seka, tak zkus prehrat firmware, to urcite najdes nekde na netu.
Snad jsem ti pomohl..


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Sítě - hardware”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti