Vyhlazování hran
Vyhlazování hran
Čaute, vyhlazování hran jako např. MSAA je náročné na grafické jádro nebo paměť?
MB: ASROCK Fatal1ty Z370 Gaming K6 CPU: Intel Core i7-8700K @ 5,1GHz/4,9 AVX/4,6 cache; 1,41V Delid FAN: NZXT Kraken X62 RAM: G.SKILL 2x8GB DDR4 3800MHz @ CL16 TridentZ 1,5V GPU: Zotac GTX 1080Ti AMP Extreme Core Edition (11GB) SSD: Samsung 960 EVO 500GB, 850 EVO 500GB, 840 EVO 120GB HDD: WD Blue 2x4TB PSU: Corsair RM850i Case: Fractal Design Define R6 Black TG Monitor: BenQ XL2411Z
- Marfy
- Moderátor
-
Elite Level 10.5
- Příspěvky: 11988
- Registrován: září 06
- Bydliště: Zlínský kraj
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Vyhlazování hran
Na celou grafiku.Nejvíce však samozřejmě na výkon grafického čipu a jeho počtu texturovacích a vykreslovacích jednotek.Svou roli samozřejmě hraje i rychlost pamětí a použitá sběrnice.Tam může být také omezení vůči MSAA.
Intel Core i5 9400F + SilentiumPC Spartan Pro,ASUS Dual GTX 1660S 6GB,Kingston A2000 M2,DDR IV 16GB,Fortron Hyper S 600W
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x
Re: Vyhlazování hran
Marfy to hezky popsal, z druhé strany na to hraje SW stránka věci, tj. majoritní vliv ma rozlišení a počet vykreslovanych objektu na scene.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host