Vyhlazování hran

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Faster1
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 779
Registrován: srpen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Vyhlazování hran

Příspěvekod Faster1 » 22 čer 2014 16:32

Čaute, vyhlazování hran jako např. MSAA je náročné na grafické jádro nebo paměť?
MB: ASROCK Fatal1ty Z370 Gaming K6 CPU: Intel Core i7-8700K @ 5,1GHz/4,9 AVX/4,6 cache; 1,41V Delid FAN: NZXT Kraken X62 RAM: G.SKILL 2x8GB DDR4 3800MHz @ CL16 TridentZ 1,5V GPU: Zotac GTX 1080Ti AMP Extreme Core Edition (11GB) SSD: Samsung 960 EVO 500GB, 850 EVO 500GB, 840 EVO 120GB HDD: WD Blue 2x4TB PSU: Corsair RM850i Case: Fractal Design Define R6 Black TG Monitor: BenQ XL2411Z

Reklama
Uživatelský avatar
Marfy
Moderátor
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 11988
Registrován: září 06
Bydliště: Zlínský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Vyhlazování hran

Příspěvekod Marfy » 22 čer 2014 16:41

Na celou grafiku.Nejvíce však samozřejmě na výkon grafického čipu a jeho počtu texturovacích a vykreslovacích jednotek.Svou roli samozřejmě hraje i rychlost pamětí a použitá sběrnice.Tam může být také omezení vůči MSAA.
Intel Core i5 9400F + SilentiumPC Spartan Pro,ASUS Dual GTX 1660S 6GB,Kingston A2000 M2,DDR IV 16GB,Fortron Hyper S 600W
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x

Uživatelský avatar
Oxxid
člen BSOD týmu
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6194
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vyhlazování hran

Příspěvekod Oxxid » 22 čer 2014 17:44

Marfy to hezky popsal, z druhé strany na to hraje SW stránka věci, tj. majoritní vliv ma rozlišení a počet vykreslovanych objektu na scene.


Zpět na “Vše ostatní (hw)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 2 hosti