Nový router - nefunkčni internet

...

Moderátor: Mods_senior

Dexx
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: červen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Nový router - nefunkčni internet

Příspěvekod Dexx » 11 úno 2020 23:24

Zdravím,
začátkem říkám, že jsem laik, co se týče techniky, což hned poznáte podle popisu mého problému.

Mám internet od o2 přes optický kabel. Koupil jsem nový router TP-Link Archer C6 za starý Modem VDSL Comtrend VR 3026e. Při zapojení nového, router vysílá WiFi síť (svítí žlutě), lze se na ni připojit, ale internet nefunguje. Ukazatel internetu svítí oranžově. Při základním nastavování routeru přes prohlížeč mi to na konci hodí chybu, kde píšou, že nastavení selhalo a ať zkontroluji připojení routeru. Restart jsem zkoušel a kabely přepojit také. Děkuji Vám za rady.

Reklama
Uživatelský avatar
rhsCZ
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1347
Registrován: červen 13
Bydliště: Jedna Velká díra ve středu Evropy :D
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Nový router - nefunkčni internet

Příspěvekod rhsCZ » 11 úno 2020 23:58

Optiku nemáš. Máš VDSL. a Ruter co jsi koupil nepodporuje VDSL. Jinak VDSL a OPTIKA jsou rozdilné technologie. Pokud máš VDSL tak by jsi měl mít router který VDSL podporuje. modem ma 1x port RJ11(takovej telefonní konektor menší než RJ45) což je nekompatibilní s RJ45 (přes co se zapojuje od modemu/routeru do PC - trošku větší než RJ11). Takže kup VDSL modem, protože bez něho se neobejdeš a za modem klidně můžeš dát router (to by asi bylo moc složité na tebe).


„Zeptáš-li se, budeš 5 minut vypadat jako blbec. Nezeptáš-li se, budeš blbcem po celý život.“
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“ - John Ronald Reuel Tolkien
„Je lepší být nenáviděn pro to, jaký jsi, než být milován pro to, co nejsi.“ - Kurt Cobain
https://rhscz.eu
https://github.com/rhsCZ

Dexx
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: červen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Nový router - nefunkčni internet