potíže s košem

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Uživatelský avatar
mijaja
Tvůrce článků
Level 6.5
Level 6.5
Příspěvky: 4136
Registrován: září 05
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod mijaja » 19 lis 2006 18:29

Takže nejdříve v Taskmanageru (CTRL+ALT+DEL - záložka Procesy - tlačítko Ukončit proces) zastav proces:

C:\Program Files\WinClamAVShield\sp_clam.exe - to je rezidentní štít integrovaného antiviru v SpywareTerminatorovi. Potom ho v nastavení ST vypni. Máš tam Avast se štítem a možný konflikt dvou štítů potom způsobuje, že ten šmejd nejde odstranit.

V Hijackthisu potom fixni (zaškrtni v něm okénka před řádky):

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_07\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file)
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{48EBDF07-6803-4601-847A-4C63EBF6F961}: NameServer = 85.255.116.88,85.255.112.189
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{64F0CB94-4315-425D-BBDB-AAB12223527B}: NameServer = 85.255.116.88,85.255.112.189
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 85.255.116.88 85.255.112.189
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{48EBDF07-6803-4601-847A-4C63EBF6F961}: NameServer = 85.255.116.88,85.255.112.189
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 85.255.116.88 85.255.112.189
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{48EBDF07-6803-4601-847A-4C63EBF6F961}: NameServer = 85.255.116.88,85.255.112.189
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 85.255.116.88 85.255.112.189

po zaškrtnutí klikni na FixChecked a restartuj.

Pokud by ten soubor z koše ještě nešel zlikvidovat, udělej sken počítače MWAVem - návod a link mám v podpisu. A upravený log sem dej.

Reklama
liba
nováček
Příspěvky: 33
Registrován: listopad 06
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod liba » 19 lis 2006 18:32

mám postupovat podle zaslaného odkazu? Nejsem žádný odborník, zdá se mi to dost složité a mám obavy že udělám nějakou chybu!

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod fredik » 19 lis 2006 18:39

Postupuj tak jak psal mijaja, ten odkaz se dá použít jako krajní varianta.

liba
nováček
Příspěvky: 33
Registrován: listopad 06
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod liba » 19 lis 2006 18:59

tak se o to pokusím. Zatím Vám velice děkuji za pomoc a až to budu mít hotové ozvu se. Ještě jednou díky Liba

liba
nováček
Příspěvky: 33
Registrován: listopad 06
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod liba » 21 lis 2006 21:39

koš už jde vysypat. Děkuji všem za cené rady.http://www.pc-help.cz/:D
Very Happy


Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů