květnové záplaty k Windows XP Profesional ( SP 2)
květnové záplaty k Windows XP Profesional ( SP 2)
Mám OS Windows XP Profesional ( SP 2 ). Za minulý měsíc mně automatická aktualizace nestáhla ani jednu bezpečnostní záplatu. Žádná nebyla ? Nebo je pravda co říká známý, že Microsoft od dubna poskytuje podporu pouze těm co mají nainstalovaný SP3 ?
- tamagoci
- Level 3
- Příspěvky: 429
- Registrován: leden 08
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: květnové záplaty k Windows XP Profesional ( SP 2)
Podpora aktualizací Service Pack
V rámci trvalého vylepšování softwaru Microsoft jsou připravovány a vydávány aktualizace a opravy známých problémů. Několik těchto oprav je obvykle zkombinováno do jediného balíčku (nazýván Service Pack), který je k dispozici k nainstalování. Před žádostí o podporu jak ve fázi všeobecné odborné podpory, tak i ve fázi prodloužené odborné pomoci, je nezbytné mít nainstalovaný podporovaný balíček Service Pack, včetně po něm následujících aktualizací. Aktualizace Service Pack jsou kumulativní; znamená to, že každý nový balíček Service Pack obsahuje všechny předchozí opravy, které byly obsaženy v předchozích balíčcích, a dále všechny nové opravy. Díky tomuto řešení není nutné před instalací nejnovější verze aktualizace instalovat verzi předchozí. Aktualizace Security Rollup Package (SRP) obsahuje kumulativní souhrnnou instalaci aktualizací zabezpečení, které byly zveřejněny od vydání poslední aktualizace SRP.
Na stránce Podporované aktualizace Service Pack(EN) vyhledejte informace o dostupnosti odborné pomoci pro aktualizace Service Pack konkrétního produktu.
Zásady poskytování odborné pomoci pro aktualizace Service Pack
* Po vydání aktualizace Service Pack poskytuje společnost Microsoft po dobu 12 měsíců odbornou pomoc pro předchozí aktualizaci Service Pack.
* Délka poskytování odborné pomoci může být rozšířena na 24 měsíců pro aktualizace Service Pack, u kterých společnost Microsoft usoudí, že uživatelé budou potřebovat delší dobu pro vyzkoušení a deployment.
* Společnost Microsoft ohlásí prodloužení odborné pomoci pro předchozí aktualizaci Service Pack při vydání nové aktualizace Service Pack.
* Po ukončení odborné pomoci pro produkt bude ukončena rovněž odborná pomoc pro aktualizace Service Pack pro tento produkt. Životní cyklus produktu je vždy nadřazen životnímu cyklu podpory pro aktualizace Service Pack.
Tato systém zajišťuje zákazníkům získat existující aktualizace nebo požádat o nové pro podporované balíčky Service Pack během fáze všeobecné odborné pomoci.
Aktualizace Service Pack nejsou automaticky upravovány, aby obsahovaly opravy Hotfix vytvořené po datumu původního vydání aktualizace Service Pack. Chcete-li upravit starší aktualizaci Service Pack tak, aby obsahovala opravy Hotfix vytvořené po vydání aktualizace Service Pack, požádejte o úpravu společnost Microsoft.
Aktualizace zabezpečení vydané spolu s security buletiny budou sledovány a začleňovány bezprostředně před vydáním aktualizace Service Pack, pokud to bude možné.
Společnost Microsoft důrazně doporučuje uživatelům, aby včas vyzkoušeli a nainstalovali nejnovější aktualizace Service Pack a zajistili tak aktualizovanost svých systémů pomocí nejnovějšího softwaru pro zabezpečení. Aktualizace Service Pack jsou k dispozici na webu Aktualizace Service Pack pro produkty společnosti Microsoft.
Zpět na začátek stránky
V rámci trvalého vylepšování softwaru Microsoft jsou připravovány a vydávány aktualizace a opravy známých problémů. Několik těchto oprav je obvykle zkombinováno do jediného balíčku (nazýván Service Pack), který je k dispozici k nainstalování. Před žádostí o podporu jak ve fázi všeobecné odborné podpory, tak i ve fázi prodloužené odborné pomoci, je nezbytné mít nainstalovaný podporovaný balíček Service Pack, včetně po něm následujících aktualizací. Aktualizace Service Pack jsou kumulativní; znamená to, že každý nový balíček Service Pack obsahuje všechny předchozí opravy, které byly obsaženy v předchozích balíčcích, a dále všechny nové opravy. Díky tomuto řešení není nutné před instalací nejnovější verze aktualizace instalovat verzi předchozí. Aktualizace Security Rollup Package (SRP) obsahuje kumulativní souhrnnou instalaci aktualizací zabezpečení, které byly zveřejněny od vydání poslední aktualizace SRP.
Na stránce Podporované aktualizace Service Pack(EN) vyhledejte informace o dostupnosti odborné pomoci pro aktualizace Service Pack konkrétního produktu.
Zásady poskytování odborné pomoci pro aktualizace Service Pack
* Po vydání aktualizace Service Pack poskytuje společnost Microsoft po dobu 12 měsíců odbornou pomoc pro předchozí aktualizaci Service Pack.
* Délka poskytování odborné pomoci může být rozšířena na 24 měsíců pro aktualizace Service Pack, u kterých společnost Microsoft usoudí, že uživatelé budou potřebovat delší dobu pro vyzkoušení a deployment.
* Společnost Microsoft ohlásí prodloužení odborné pomoci pro předchozí aktualizaci Service Pack při vydání nové aktualizace Service Pack.
* Po ukončení odborné pomoci pro produkt bude ukončena rovněž odborná pomoc pro aktualizace Service Pack pro tento produkt. Životní cyklus produktu je vždy nadřazen životnímu cyklu podpory pro aktualizace Service Pack.
Tato systém zajišťuje zákazníkům získat existující aktualizace nebo požádat o nové pro podporované balíčky Service Pack během fáze všeobecné odborné pomoci.
Aktualizace Service Pack nejsou automaticky upravovány, aby obsahovaly opravy Hotfix vytvořené po datumu původního vydání aktualizace Service Pack. Chcete-li upravit starší aktualizaci Service Pack tak, aby obsahovala opravy Hotfix vytvořené po vydání aktualizace Service Pack, požádejte o úpravu společnost Microsoft.
Aktualizace zabezpečení vydané spolu s security buletiny budou sledovány a začleňovány bezprostředně před vydáním aktualizace Service Pack, pokud to bude možné.
Společnost Microsoft důrazně doporučuje uživatelům, aby včas vyzkoušeli a nainstalovali nejnovější aktualizace Service Pack a zajistili tak aktualizovanost svých systémů pomocí nejnovějšího softwaru pro zabezpečení. Aktualizace Service Pack jsou k dispozici na webu Aktualizace Service Pack pro produkty společnosti Microsoft.
Zpět na začátek stránky
MSI K9N Platinum/AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+,~2.5GHz/WD160Gb/4 Gb RAM/Asus HD 6670
Něco od nás z Mladé Boleslavi
MalwareRemove
Bezpečnostní skener
Čištění PC
Něco od nás z Mladé Boleslavi
MalwareRemove
Bezpečnostní skener
Čištění PC
Re: květnové záplaty k Windows XP Profesional ( SP 2)
Nešlo by odpovědět na mé otázky trochu jednodušeji ( ano, ne )? Vůbec tomu okopírovanému článku jako laik nerozumím.
- tamagoci
- Level 3
- Příspěvky: 429
- Registrován: leden 08
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: květnové záplaty k Windows XP Profesional ( SP 2)
Po vydání aktualizace Service Pack poskytuje společnost Microsoft po dobu 12 měsíců odbornou pomoc pro předchozí aktualizaci Service Pack.
Co na tom není k pochopení.
Už když se přip. na Micr. update tak ti tam vyskočí aby jsi si nainstaloval SP3 aby jsi mohl využívat veškeré aktualizace.
Co na tom není k pochopení.
Už když se přip. na Micr. update tak ti tam vyskočí aby jsi si nainstaloval SP3 aby jsi mohl využívat veškeré aktualizace.
MSI K9N Platinum/AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+,~2.5GHz/WD160Gb/4 Gb RAM/Asus HD 6670
Něco od nás z Mladé Boleslavi
MalwareRemove
Bezpečnostní skener
Čištění PC
Něco od nás z Mladé Boleslavi
MalwareRemove
Bezpečnostní skener
Čištění PC
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6
- 7976
-
od zeus
Zobrazit poslední příspěvek
05 srp 2024 15:30
-
- 2
- 5649
-
od HelFix
Zobrazit poslední příspěvek
14 říj 2024 21:13
-
- 8
- 11963
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
08 kvě 2025 04:45
-
- 9
- 2714
-
od pcmaker
Zobrazit poslední příspěvek
06 dub 2025 16:17
-
- 7
- 2862
-
od pcmaker
Zobrazit poslední příspěvek
30 lis 2024 16:21
Zpět na “Windows 11, 10, 8...”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti