mám notebook po synovi je tam zadaný jako uživatel s heslem platnost vypršela ajá se teď nemohu do noteb.dostat jen přes administratora.Chtala jsem ho odstranit ale nejde to jsem laik učím se na pc sama neznam odborné výrazy anglicky taky neumím jen co jsem pochytila v pc.Prosím o pomoc s nastavením.Mám ještě jeden pc stolní a do toho se nemohu dostat ani přes admin. v obou mám důležité věci o které nemohu přijít moc děkuji
/odstraněny další duplicitní příspěvky.memphisto
nemohu se dostat do notebooku
- memphisto
- Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Re: nemohu se dostat do notebooku
Vítej na fóru PC-HELP.CZ
Přihlaš se pod administrátorem - dej START - Spustit - napiš cmd a stiskni Enter - do příkazového řádku napiš net user a vypíše se seznam uživatelů - pak napiš net user "jméno profilu" *. Jméno profilu zadávej bez uvozovek a v přesném znění a mezi jménem a hvězdičkou musí být mezera! Změn heslo jeho profilu a pak půjde odstranit
Přihlaš se pod administrátorem - dej START - Spustit - napiš cmd a stiskni Enter - do příkazového řádku napiš net user a vypíše se seznam uživatelů - pak napiš net user "jméno profilu" *. Jméno profilu zadávej bez uvozovek a v přesném znění a mezi jménem a hvězdičkou musí být mezera! Změn heslo jeho profilu a pak půjde odstranit
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Re: nemohu se dostat do notebooku
Ahoj,pokud ti to stale nejde tak si stahni toto to ti automaticky zmeni heslo aktualniho uzivatele a administratora na tve uzivatelske jmeno, mamca :) je to sice vytvoreno ve vir genu,ale je to jen prikaz windowsu,proste stahni,otevri,restartuj a bude to na "mamca" (bez uvozovek)