Po několika letech věrných služeb jsem se rozhodl udělat něco pro blaho svého PC a objednal jsem mu po internetu plnou verzi MWAV. Po určité době jsem nabyl dojmu, že kdybych zaplacených téměř 2 500,- Kč hodil do kanálu, mělo by to pro blaho mého miláčka stejný význam.
Pokud chce někdo získat stejnou zkušenost, zde je návod:
V okně MWAV kliknout na „BUY THIS PRODUCT“ a vyplnit požadované údaje. Prakticky obratem přijde proforma faktura s číslem účtu dodavatele Digital River GmBH, na který má být poukázáno necelých 120,- USD. Odeslat částku a čekat.
Pokud budete mít stejné štěstí jako já, bude průběh následující: když se ani za čtrnáct dní nic nedělo, kliknul jsem na odkaz z průvodního dopisu k faktuře, nadepsaný Odpovědi na často kladené otázky / kontakt. A hned v příštím okamžiku jsem začal tušit to, co je uvedeno v úvodu. Objevilo se totiž okno s tak dobře známou hláškou „Stránka nenalezena“.
Následovala několikatýdenní komunikace s obchodním oddělením Digital River, v základních rysech uvádím její obsah:
Já: Před měsícem jsem zaplatil převodem z účtu, zatím mi nic nedošlo.
Oni: Vaše platba Pay Pal nebyla v našem účetnictví identifikována.
Já: Nejednalo se platbu Pay Pal, jednalo se platbu převodem z účtu na účet
Oni: Litujeme, ale nemůžeme Vám poskytnout žádné další informace ohledně Vaší platby Pay Pal. Produkt si můžete objednat i faxem na faxovém čísle ………
Já: Už jsem jednou napsal, že se nejednalo o platbu Pay Pal, ale o převod. Nechci udělat objednávku faxem, jednu objednávku už jsem udělal, dostala číslo ……., částku jsem uhradil – opakuji: ne Pay Pal, ale převodem z účtu - a dodnes jsem nic nedostal.
Oni: Vaši platbu jsme neobdrželi, sdělte nám údaje o platbě (datum, čísla účtu plátce a příjemce,………)
Já: Posílám Vám požadované údaje.
Oni: Na základě Vašich údajů se nám nepodařilo platbu dohledat. Sdělte číslo transakce.
Já: Číslo transakce je …..
Oni: Na základě Vašich údajů se nám nepodařilo platbu dohledat. Pošlete nám faxem potvrzení Vaší banky o odeslané platbě.
Já: Posílám Vám potvrzení mé banky o odeslané platbě a kopii výpisu z účtu, na kterém je platba uvedena.
Já (po čtrnácti dnech): Před čtrnácti dny jsem Vám poslal ….
Oni: Na základě objednávky č….. Vám posíláme licenční klíč k produktu MWAV
V tomto okamžiku jsem nabyl dojmu, že se právě dostavil zdárný konec a že investice shora uvedené částky nebyla zbytečná. Tento dojem ale vydržel jen do okamžiku aktivace programu zaslaným klíčem.
Já (po aktivaci): Platnost zaslaného aktivačního klíče nekončí po jednom roce od aktivace, ale o téměř tři měsíce dříve.
Oni: To už není náš problém, obraťte se na technickou podporu MicroWorld.
Já: (pro MW): Platnost zaslaného aktivačního klíče nekončí po jednom roce od aktivace, ale o téměř tři měsíce dříve.
Oni: Už týden mlčí, zato ale přestalo fungovat stahování aktualizací.
Na základě těchto zkušeností jsem se rozhodl dělat ostudu společnostem Digital River a MicroWorld jakýmkoliv právně nenapadnutelným způsobem. Toto je první krok.
Skoropohádka o MWAV
Zpět na “Viry, antiviry, firewally…”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů