Ahoj, mám takový menší problém a nevím si s ním už rady. Zhruba před 5 dny jsem si u svého poskytovatele internetu na jeho stránkách všiml, že mi nezapočítává přenesená data. Dnes když jsem se tam podíval znovu, tak tam mám napsáno upozornění:
IP adresa Vaší služby je nedostupná pro testovací účely z našich monitorovacích zařízení. Prosím prověřte, zda je na Vašem zařízení (firewallu) povolen protokol ICMP echo (ping) minimálně z těchto IP adres...
Chci se zeptat, jestli to má něco společného s mým Comodo Firewall, dále je totiž napsané, že: Návody na povolení protokolu ICMP naleznete v sekci Personal firewall. Je tam postup, jak povolit tento protokol v síťových protokolech. Vše jsem nastavil jak tam mají, ale pořád mi to hlásí stejné upozornění. Jediné co jsem nenastavil bylo aktivování Windows Firewallu, protože mám aktivované Comodo. Když jsem hledal návod pro povolení ICMP v Comodu, tak jsem na narazil na nějakou stránku, ale tam je ještě starší typ Comoda a já mám ten novější, ve kterém jsou překopané veškeré funkce a nemůžu tam najít ani sekci Network Monitor ve které by se to mělo nastavovat. I tak ale nevím, jestli je to přímo v Comodu, do ničeho jsem minimálně měsíc nesahal, s Comodem jsem vůbec nic neměnil a v síťových připojeních už vůbec ne, tak nechápu, jak to najednou může něco blokovat. Předem díky za jakoukoli radu.
Comodo a ICMP - Vyřešeno! Vyřešeno
Comodo a ICMP - Vyřešeno! Vyřešeno
Naposledy upravil(a) Amon dne 18 dub 2008 19:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Comodo a ICMP
Problém už jsem vyřešil s poskytovatelem. Tím pádem dávám status "vyřešeno". 

Zpět na “Viry, antiviry, firewally…”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů