Pustil jsem se do projektu a tvrdě jsem narazil

Potřeboval bych vytvořit něco jako databázi, kdy každá položka obsahuje několik informací a pár fotek (více méně dotazník s fotkami).
Databáze by měla být neveřejná, hostovaná na firemním serveru, nebo na OneDrive.
Databáze bude sdílená mezi 70 lidmi, kdy každý může vkládat neomezené množství položek. Všichni by měli možnost náhledu všech položek.
Položky v cca 10 kategoriích, cca 10 krátkých textových údajů + kolem 5 fotek.
Přidání položky by mělo být jednoduché a rychlé.
Ideální by byla možnost ještě snadného vygenerování a odeslání emailu s PDF obsahujícím detaily dané položky v příloze.
Vytvořil jsem zatím MS Formulář na sběr informací a fotek od kolegů, a přes Power Automate je ukládâm do složek.
Kde jsem ale v háji je vytvoření nějakého centrálního bodu (webovky) kam by se vše nahrávalo.
Vše by mělo běžet v rámci Microsoft 365, případně "bezpečných" nástrojů jako WordPress atd.
Nemáte někdo zkušenosti s něčím podobným? V tomhle bodě se nebráním ani spolupráci za úplatu.