Dobrá značka aneb kvůli čemu

Místo pro témata a příspěvky spadající MIMO počítačovou problematiku (tedy např. sport, zdraví, vtipy, škola...).

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Uživatelský avatar
Marfy
Moderátor
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 11988
Registrován: září 06
Bydliště: Zlínský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod Marfy » 23 úno 2008 21:51

Co se týče Mercedesu,tak musí být drahé náhradní díly a potažmo i servis,protože ty díly jsou velmi kvalitní.Platí se za kvalitní díly,nikoliv za značku.To platí i u počítačových zdrojů a elektroniky všeobecně.Proč byly videa Panasonic o tolik dražší než levné značky....-protože měly hliníkové šasi které vydží na věky(na rozdíl od plastového).Foťáky Panasonic zase obsahují optiku Leica.Jednu z nejlepších značek optik světa.Amatér to možná těžko pozná ale odborník(automechanik,elektroopravář nebo profesionální fotograf určitě vědí co je a co není kvalita. :wink:
Intel Core i5 9400F + SilentiumPC Spartan Pro,ASUS Dual GTX 1660S 6GB,Kingston A2000 M2,DDR IV 16GB,Fortron Hyper S 600W
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

pozdrav

Příspěvekod memphisto » 23 úno 2008 22:07

to Marfy: s tím drahým servisem u MB máš pravdu, ale s tou kvalitou to už není tak horké. co se týká posledních dvou let, tak provedení a kvalita šla dost dole.neříkám to jen já, ale i spousta odborníků. sám vlastním BMW x5 r.v 2006 a už jsem s ním byl třikrát v servisu, pokaždé elektronika. MB na tom není o moc líp. taky spousta poruch u auto za poslední dva roky.

k těm foťákům: taky hodně záleží na tom, zda si člověk pořídí kompakt či zdrcadlovku. pomocí sebedražšího kompaktu neuděláš profesionální fotku. na to jsou dělány zrcadlovky. mezi nejlepší kompakty patří Panasonic a Nikon.mezi zrcadlovky samozřejmě Leica a Nikon. hodně záleží u zrcadlovek taky na objektivu.pokud by měl být člověk profi fotograf, tak potřebuje něco kolem 6 objektivů. jeden objektiv stojí v rozmezí 30-250k (podle značky a kvality)

no radši toho nechám, protože to by bylo nadlouho :lol:
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
karlos
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6447
Registrován: květen 05
Bydliště: Domažlice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod karlos » 24 úno 2008 09:28

Již jsem zde zmínil pružiny do kufrů BMW řady 7. Jejich výroba je následující. Navinutí pružiny ze 4mm ocelového drátu (pružina má průměr asi 35mm a délku asi půl metru) v navíjecím automatu. Následuje žíhání v průběžné peci (420°C, 20minut). Pak zabroušení konců pružiny, poté kuličkování, kdy se do pružin "mlátí" ocelovými kuličkami o průměru 0,3mm velkou rychlostí. Po kuličkování jdou pružiny na povrchovou úpravu, která spočívá v nanesení vrstvy hliníku. Následuje "usazení pružiny na blok", kdy se navlékne na tyč, zmáčkne na doraz, zaaretuje v této pozici a tyč se i s pružinou dá do pece na 20minut 200°C. Pak se již nechá zchladnout a sejme se z tyče. Každou pružinu musí vzít, při jednotlivých operacích, do ruky minimálně pět lidí, energetická náročnost je také nemalá. Jen žíhací pece mají obě dohromady 95kW, navíjecí stroj 20kW, bruska a kuličkovačka po 10kW. Jistě každý chápe, že takováto pružina, pak stojí, kolik stojí a to bez ohledu na to, jaké logo bude na krabičce. A to je jen příklad blbé pružiny sloužící k automatickému otevírání kufru, které jsou tam celkem čtyři. Co teprve pružiny, třeba v obvodech brzd, nebo řízení, na jejichž spolehlivosti závisí životy lidí. Tam se ještě musí počítat se 100%ní kontrolou a laboratorními testy kvality materiálu.

(omlouvám se, pokud jsem některé operace přehodil, nebo udělal chybu v časech, nebo teplotách žíhání, nemohu přece vykecat firemní knowhow)
Co nejde silou, jde ještě větší silou... :-)

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

pozdrav

Příspěvekod memphisto » 24 úno 2008 10:13

wow :shock:
a já přihodím palivové moduly do BMW. všechny palivové moduly do aut (dokonce i ferrari, porsche atd.) mají jen jednu část. BMW má dvě. předfiltr a modul. ty zkoušky, co se na nic provádí mají dost velké nároky. co se přesně provádí za zkoušky uvádět nemůžu. jen prozradím, že třeba u zkoušek s tlakem je dána tolerance +-1-2 KPa, což je hodně málo vzhledem k tomu, že se pracuje při tlacích 300-700KPa a musí ten modul vydržet a podávat určité výkony
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji


Zpět na “Vše ostatní (Off topic)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů