Dobrá značka aneb kvůli čemu
Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior
- Marfy
- Elite Level 10.5

- Příspěvky: 11988
- Registrován: 20 zář 2006 22:24
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče Mercedesu,tak musí být drahé náhradní díly a potažmo i servis,protože ty díly jsou velmi kvalitní.Platí se za kvalitní díly,nikoliv za značku.To platí i u počítačových zdrojů a elektroniky všeobecně.Proč byly videa Panasonic o tolik dražší než levné značky....-protože měly hliníkové šasi které vydží na věky(na rozdíl od plastového).Foťáky Panasonic zase obsahují optiku Leica.Jednu z nejlepších značek optik světa.Amatér to možná těžko pozná ale odborník(automechanik,elektroopravář nebo profesionální fotograf určitě vědí co je a co není kvalita. 
Intel Core i5 9400F + SilentiumPC Spartan Pro,ASUS Dual GTX 1660S 6GB,Kingston A2000 M2,DDR IV 16GB,Fortron Hyper S 600W
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x
Intel Core i7 6700 + SilentiumPC Spartan,Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB,SSD Kingston Now A400,DDR IV 16GB,Corsair RM 550x
- memphisto
- Guru Level 13

- Příspěvky: 21113
- Registrován: 10 zář 2006 17:07
- Bydliště: Zlín - České Budějovice
pozdrav
to Marfy: s tím drahým servisem u MB máš pravdu, ale s tou kvalitou to už není tak horké. co se týká posledních dvou let, tak provedení a kvalita šla dost dole.neříkám to jen já, ale i spousta odborníků. sám vlastním BMW x5 r.v 2006 a už jsem s ním byl třikrát v servisu, pokaždé elektronika. MB na tom není o moc líp. taky spousta poruch u auto za poslední dva roky.
k těm foťákům: taky hodně záleží na tom, zda si člověk pořídí kompakt či zdrcadlovku. pomocí sebedražšího kompaktu neuděláš profesionální fotku. na to jsou dělány zrcadlovky. mezi nejlepší kompakty patří Panasonic a Nikon.mezi zrcadlovky samozřejmě Leica a Nikon. hodně záleží u zrcadlovek taky na objektivu.pokud by měl být člověk profi fotograf, tak potřebuje něco kolem 6 objektivů. jeden objektiv stojí v rozmezí 30-250k (podle značky a kvality)
no radši toho nechám, protože to by bylo nadlouho
k těm foťákům: taky hodně záleží na tom, zda si člověk pořídí kompakt či zdrcadlovku. pomocí sebedražšího kompaktu neuděláš profesionální fotku. na to jsou dělány zrcadlovky. mezi nejlepší kompakty patří Panasonic a Nikon.mezi zrcadlovky samozřejmě Leica a Nikon. hodně záleží u zrcadlovek taky na objektivu.pokud by měl být člověk profi fotograf, tak potřebuje něco kolem 6 objektivů. jeden objektiv stojí v rozmezí 30-250k (podle značky a kvality)
no radši toho nechám, protože to by bylo nadlouho
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Již jsem zde zmínil pružiny do kufrů BMW řady 7. Jejich výroba je následující. Navinutí pružiny ze 4mm ocelového drátu (pružina má průměr asi 35mm a délku asi půl metru) v navíjecím automatu. Následuje žíhání v průběžné peci (420°C, 20minut). Pak zabroušení konců pružiny, poté kuličkování, kdy se do pružin "mlátí" ocelovými kuličkami o průměru 0,3mm velkou rychlostí. Po kuličkování jdou pružiny na povrchovou úpravu, která spočívá v nanesení vrstvy hliníku. Následuje "usazení pružiny na blok", kdy se navlékne na tyč, zmáčkne na doraz, zaaretuje v této pozici a tyč se i s pružinou dá do pece na 20minut 200°C. Pak se již nechá zchladnout a sejme se z tyče. Každou pružinu musí vzít, při jednotlivých operacích, do ruky minimálně pět lidí, energetická náročnost je také nemalá. Jen žíhací pece mají obě dohromady 95kW, navíjecí stroj 20kW, bruska a kuličkovačka po 10kW. Jistě každý chápe, že takováto pružina, pak stojí, kolik stojí a to bez ohledu na to, jaké logo bude na krabičce. A to je jen příklad blbé pružiny sloužící k automatickému otevírání kufru, které jsou tam celkem čtyři. Co teprve pružiny, třeba v obvodech brzd, nebo řízení, na jejichž spolehlivosti závisí životy lidí. Tam se ještě musí počítat se 100%ní kontrolou a laboratorními testy kvality materiálu.
(omlouvám se, pokud jsem některé operace přehodil, nebo udělal chybu v časech, nebo teplotách žíhání, nemohu přece vykecat firemní knowhow)
(omlouvám se, pokud jsem některé operace přehodil, nebo udělal chybu v časech, nebo teplotách žíhání, nemohu přece vykecat firemní knowhow)
Co nejde silou, jde ještě větší silou... :-)
- memphisto
- Guru Level 13

- Příspěvky: 21113
- Registrován: 10 zář 2006 17:07
- Bydliště: Zlín - České Budějovice
pozdrav
wow
a já přihodím palivové moduly do BMW. všechny palivové moduly do aut (dokonce i ferrari, porsche atd.) mají jen jednu část. BMW má dvě. předfiltr a modul. ty zkoušky, co se na nic provádí mají dost velké nároky. co se přesně provádí za zkoušky uvádět nemůžu. jen prozradím, že třeba u zkoušek s tlakem je dána tolerance +-1-2 KPa, což je hodně málo vzhledem k tomu, že se pracuje při tlacích 300-700KPa a musí ten modul vydržet a podávat určité výkony
a já přihodím palivové moduly do BMW. všechny palivové moduly do aut (dokonce i ferrari, porsche atd.) mají jen jednu část. BMW má dvě. předfiltr a modul. ty zkoušky, co se na nic provádí mají dost velké nároky. co se přesně provádí za zkoušky uvádět nemůžu. jen prozradím, že třeba u zkoušek s tlakem je dána tolerance +-1-2 KPa, což je hodně málo vzhledem k tomu, že se pracuje při tlacích 300-700KPa a musí ten modul vydržet a podávat určité výkony
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
