Zdravím,
Chtěl bych se zeptat jak to děláte, co vás nutí jít v životě dál? Co vám dává smysl života?
Je mi 24 let, pracuji jako vedoucí výroby, dodělávám si školu, do nedávna bylo všechno fajn a takovéhle nesmysly jsem neřešil.
Z ničeho nic už mi to v práci nebaví, nemám kam dál postoupit, co jsem se mohl dozvědět ohledně práce už vím, prostě práce už mi nedokáže dát žádné nové informace... Práce mi přestala bavit. V práci trávím celkem dost času, a vytvářet nějaké hodnoty dávalo mému životu nějakou radost, jenomže už tomu tak není. A mě od té doby všechno nehorázně se.re.
Na školu už bych se vysr.al, ale naštěstí si jí platím tak mám alespoň nějakou motivaci to dodělat (už sem do toho pár peněz dal.)
Proto bych se chtěl zeptat co děláte vy. (koníčky, záliby, cíle, atd...) prostě co děláte aby byl váš život šťastnější?
Děkuji Marek
kde berete energii do života? Vyřešeno
Re: kde berete energii do života?
Me nejvic bavi kdyz si zajdu na ryby sednu si k rybniku a spim... nejlepsi vec na odreagovani
Odesláno z mého GSmart Roma R2 pomocí Tapatalk
"Zeptáš-li se, budeš 5 minut vypadat jako blbec. Nezeptáš-li se vůbec, budeš blbcem po celý život"
CPU: Intel Pentium 2030M @2.5GHz
GPU: AMD Radeon HD 8570M 2GB
RAM: 4GB 800MHz
NOTEBOOK Lenovo G500
NOTEBOOK Lenovo G500
To by nemuselo být špatné, ale na rybách jsem byl naposled když mi bylo 12.
Problém je že jsem 12 hod. zavřenej v práci, k tomu ještě hodinu cesta do práce a hodinu cesta z práce.
Volno mam jednou za 14. dní pátek a sobota, a to jdu do školy.
Už aby byl konec šk. roku, pak můžu začít něco podnikat.
Jak tak přemýšlím asi začnu zase běhat, to je časově hodně málo náročné, dá se to stihnout ráno před prací.
V každém případě děkuji za reakci a nápad jak se odreagovat.
Problém je že jsem 12 hod. zavřenej v práci, k tomu ještě hodinu cesta do práce a hodinu cesta z práce.
Volno mam jednou za 14. dní pátek a sobota, a to jdu do školy.
Už aby byl konec šk. roku, pak můžu začít něco podnikat.