HTC ONE S pořád odhlašuje SIM

Vše o vašich mobilních zařízeních…

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Programzero
Level 2
Level 2
Příspěvky: 245
Registrován: srpen 11
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

HTC ONE S pořád odhlašuje SIM

Příspěvekod Programzero » 15 bře 2014 18:46

Hezký večer, před několika měsíci jsem na alze zakoupil tento telefon (jedná se o verzi se Snapdragonem 3). Zde jsem sepsal věc kterou ten mobil neustále dělá!

- při vložení sim do telefonu a po jeho zapnutí se telefon v pořádku načte. Volání, internet v mobilu funguje, ale po cca pěti hodinách (můžou to být 2 hodiny nebo klidně 10 hodin) normálního užívání (volání, nošení v kapse v pouzdře, občasného načtení internetu v mobilu..) telefon sim kartu nevezme ( nevyrestartuje se ) a žádá o zadání pin kódu, po jeho zadání funguje normálně pár minut a znovu žádá o pin, takhle to jde pořád dokola. Tak pak telefon vypnu. Sim kartu vyndám, zandám a zapnu. Celý tento cyklus běží od znova. Telefon se znovu po nějaké době zeptá na pin.

- toto se děje už tři týdny, zkoušel jsem i telefon obnovit do továrního nastavení, použití jiné sim karty ale cyklus se pořád opakuje.

Mám to dát k reklamaci, myslíte že mi to uznají?
Byl bych rád kdyby mi to uznali, s tímhle telefonem mám jen na půdě školy 3G, 2. patro EDGE a v 1. patře a ve sklepě signál nemam vůbec :D. Přitom spolužák se stejným operátorem, paušálem a Samsungem Galaxy SIII mini má i ve sklepě 3G.

--- Doplnění předchozího příspěvku (15 Bře 2014 19:44) ---

up :)
AMD Phenom II x4 965 B.E., 6 GB ram, Nvidia GeForce 550 Ti, 1Tb disk Seagate, ASUS X550VB-XO016H, HTC One S :)

Reklama
Uživatelský avatar
Darth Vader
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 887
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: HTC ONE S pořád odhlašuje SIM

Příspěvekod Darth Vader » 16 bře 2014 10:55

Nehledal bych v tom hned softwarovou chybu. Dost pravděpodobně to bude mít mechanickou příčinu. SIM jsi si stříhal sám, operátor nebo máš kartu přímo vylisovanou s microSIM?
Jestli nemáš vylisovanou, bral bych její pořízení jako první krok před reklamací. Měl jsem stejnej problém, a ze servisu mě poslali rovnou pro novou SIM.

Ono totiž ani ostřižení kleštičkama u operátora neni ideální. Ostříhnou to blbě a pak se to tam pindá.
„Vždycky než něco udělám, ptám se sám sebe: Udělal by tohle idiot? A když ano, nedělám to.” -Dwight Schrute
__It's time to #switch!__ |


Zpět na “Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti