- při vložení sim do telefonu a po jeho zapnutí se telefon v pořádku načte. Volání, internet v mobilu funguje, ale po cca pěti hodinách (můžou to být 2 hodiny nebo klidně 10 hodin) normálního užívání (volání, nošení v kapse v pouzdře, občasného načtení internetu v mobilu..) telefon sim kartu nevezme ( nevyrestartuje se ) a žádá o zadání pin kódu, po jeho zadání funguje normálně pár minut a znovu žádá o pin, takhle to jde pořád dokola. Tak pak telefon vypnu. Sim kartu vyndám, zandám a zapnu. Celý tento cyklus běží od znova. Telefon se znovu po nějaké době zeptá na pin.
- toto se děje už tři týdny, zkoušel jsem i telefon obnovit do továrního nastavení, použití jiné sim karty ale cyklus se pořád opakuje.
Mám to dát k reklamaci, myslíte že mi to uznají?
Byl bych rád kdyby mi to uznali, s tímhle telefonem mám jen na půdě školy 3G, 2. patro EDGE a v 1. patře a ve sklepě signál nemam vůbec

--- Doplnění předchozího příspěvku (15 Bře 2014 19:44) ---
up :)