známá prodávala telefon nějáká neznámé paní, která si teď stěžuje na to, žě nefunguje. Prodávala jí to u sebe v práci, takže telefon viděla. Nemají mezi sebou žádnou kupní smlouvu a teď jí píše:
Že telefon kupovala a neměla možnost vyzkoušet Wifi. (Její problém, měla si ji vyzkoušet, pokud ne, neměla kupovat)
Že je telefon pomlácený ve všech stran. (To snad viděla)
Že si až doma všimla, že chvíli jede na datech a chvíli na wifi, teďka už wifi nejde vůbec.
„A to ani nemluví o tom, jak v pravém horním rohu odlízá displej díky oxidaci, která se nestane za 14 dní.“ (

A že doufá, že se domluví jak ne, tak to bude řešit přes policii. (Tohle by policie ani neřešila, když je to občanskoprávní spor, ve kterém by neuspěla, když nemá kupní smlouvu)
A že je na mateřské a nemůže si kupovat telefon jako těžítko.
Jak byste to řešili? Jen bych dodal, že známá určitě není podvodnice, která by to na ní chtěla nějak ušít. Teď už jí těžko může vrátit peníze, když nefunguje wifi. Babě klidně mohl telefon zmoknout a teď se vymlouvá.