Potřebuji pro Nokia n95 8gb firmware verze V35

Vše o vašich mobilních zařízeních…

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Michal360x
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: listopad 22
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Potřebuji pro Nokia n95 8gb firmware verze V35

Příspěvekod Michal360x » 16 lis 2022 21:55

Dobrý den jsem tu poprvé. Chvilku mám svoji Nokii N95 8gb a mám firmware verze V30.0.018 něco takového a rád bych upgradoval na V35 něco, prostě nejnovější. Viděl jsem pár tutoriálu na Youtube vím že na flashing mam pouzit stary pocitac, Nemisis service suite, phoenix a teď ten firmware. Stále nerozumím těm product kódům. Stáhl jsem pár firmwarů do počítače a kouknul se na velikost a každý je rozlišný např.: 120 mb, 82,7 mb, 88 mb. Jsem teďkom začátečník, ale plánuju že Nokia n95 8gb bude moje hlavní zařízení. Jo a ještě dá se hacknout verze V35? viděl jsem nějakou metodu přes norton anti virus a vypadá že by to šlo. Děkuji za každou odpověď!
(Jenom já mám O2 verzi)
Michal

Reklama
Uživatelský avatar
šulda
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1364
Registrován: srpen 08
Bydliště: Tam kde se vrány otáčejí
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Potřebuji pro Nokia n95 8gb firmware verze V35

Příspěvekod šulda » 17 lis 2022 21:14