Problémy s diskem, záruka Vyřešeno
Problémy s diskem, záruka Vyřešeno
Ahoj lidi, mýmu Aceru 5920G nedávno odešel disk, jenže nevim jestli mám pořád nárok na záruční opravu, z několika důvodů. Ten první a hlavní je, že sem notebook kupoval už před více než 2 lety, takže původní záruku už nemám. Jenže během těch 2 let sem notebook už jednou nechal opravovat přes autorizovaný servis, který ho posílal přímo do aceru, a já nevim jistě jestli mi mou záruku touhle opravou neprodloužili. Bohužel sem doma nenašel žádnej záruční list, nevim jestli si v Aceru nevedou nějakou samostatnou evidenci apod. Další důvod je ten, že sem ten notebook už otevřel, už před první opravou, jenže to známý ze servisu napsal že notebook otevřeli oni, takže mi záruku potvrdili. Teď sem ho ale otevřel znova, kůli získání dat z disku. Čet sem že otevřenim záruku neztrácím, někdo ale řiká opak, takže jistotu nemám, doufám teda že mi pomůže někdo znalejší a zkušenější z vás, předem moc díky
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 23292
- Registrován: září 06
- Bydliště: Východní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Problémy s diskem, záruka
Ze zkušenosti se servisem Aceru vím, že evidenci mají perfektní. Problém je, že záruka při opravě se obecně prodlužuje, jen o dobu strávenou opravou a ta je většinou velmi rychlá, takže prodloužení je při rychlé opravě jen několik dnů. Pokud nebylo otevření chráněno plombou a otevření šetrné, bez mechanického poškození, nemusí to servis ani zjistit.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Re: Problémy s diskem, záruka
Díky za odpověď, a jestli je to tak jak řikáš, tak to už mám dávno po záruce. Já právě myslel že záruka se mi znova startuje od znova, třeba moje sluchátka (reklamuju je poměrně často, však to znáte) dostávaj novou záruku při každý reklamaci, tudíž je můžu mít třeba 10 let. I když teď mě napadá že mi je vždycky vyměňujou za nový kusy, to může být tim že?
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 23292
- Registrován: září 06
- Bydliště: Východní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Problémy s diskem, záruka
Podívej se do reklamačního řádu Aceru, případně tam zavolej. Stojí to jen telefonní poplatek.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Re: Problémy s diskem, záruka
Už to čtu, pokud ti to nevymění za nový kus tak se ti záruka prodlužuje o celkový počet dní v reklamaci. To sem nevěděl. Takže musim koupit novej disk, každopádně moc díky za pomoc! 

-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
PC HAL3000 RTX 4070 Ti Super ZÁRUKA do 06/2027 Příloha(y)
od SerhiiMErcy » 20 dub 2025 11:00 » v P: Hardware - 1
- 2910
-
od negror
Zobrazit poslední příspěvek
21 dub 2025 10:25
-
-
- 0
- 1763
-
od andrej71
Zobrazit poslední příspěvek
26 bře 2025 22:07
-
- 6
- 2890
-
od kecalek
Zobrazit poslední příspěvek
12 zář 2024 10:53
-
- 8
- 6228
-
od Qinter
Zobrazit poslední příspěvek
28 črc 2024 12:26
-
- 0
- 1758
-
od walderan
Zobrazit poslední příspěvek
25 úno 2025 11:41
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů