Ja bych zacal tim, ze bych si popovidal s tim clovekem co se podepsal na papir (ten papir je dukaz o uznani reklamace) o vymene a soucasne dal zpet puvodni kartu. Tohle totiz nelze udelat omylem.
Pokud by nepochopil co udelal spatne, zacal bych postupne svolavat vedouci dokud nebude problem vyresen ke spokojenosti zakaznika.
Problém přetrvává, reklamace neuznána Vyřešeno
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Naposledy upravil(a) petr22 dne 19 srp 2012 23:11, celkem upraveno 3 x.
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Já přišel s reklamací do Znojma a oni to posílali vždy do Olomouce. A pak to poslali zpět, já si to ve ZN vyzvedl a pod to se podepsal ten mechanik ze Znojma. Dokonce jednou nedal razítko a musel jsem si o něj říct.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
O to je to jednodussi, vydali ti kartu s nespravnym seriovym cislem - nesouhlasi s dokladem.
Proto se tam ten clovek podepisuje, aby bylo jasne kdo za to muze. Je povinnen to zkontrolovat.
Uz jen ten fakt ze ti vydali ten prvni doklad o necem svedci.
Proto se tam ten clovek podepisuje, aby bylo jasne kdo za to muze. Je povinnen to zkontrolovat.
Uz jen ten fakt ze ti vydali ten prvni doklad o necem svedci.
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Dle papíru udělali výměnu karty za jinou, avšak závada stále byla. Provedl jsem tedy výměnu, a dostal jsem tu původní. Pak reklamace, ty byly zamítnuty.
Dle skutečnosti mám pořád jednu a tu samou kartu už od března.
Dle skutečnosti mám pořád jednu a tu samou kartu už od března.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Mas i zaznamy o prevzeti do opravy? Tam taky musi byt SN. Kokretne, karta s jakym SN byla reklamovana podruhe.
Hrozne bych se divil, kdyby tuhle zavadu dokazal nekdo opravit, spis je to ta druha moznost jak jsem psal predtim (poprve to nikdo netestoval a pak ti ji proste dali zpatky). Tedy za predpokladu, ze technik tu kartu nepekl 10 minut pri 230 stupnich v troube..........
Hrozne bych se divil, kdyby tuhle zavadu dokazal nekdo opravit, spis je to ta druha moznost jak jsem psal predtim (poprve to nikdo netestoval a pak ti ji proste dali zpatky). Tedy za predpokladu, ze technik tu kartu nepekl 10 minut pri 230 stupnich v troube..........
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Mám pouze záznamy o provedení reklamace. Tam je vyjádření technika, s bídou to je jedna věta. No ona první reklamace trvala jen tři dny a dostal jsem jinou se sériovým číslem. Jenže závada se stále projevovala, tak jsem to zkusil podruhé a vrátili mi tu první. A třetí a čtvrtou zamítli.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Tak jsem to odnesl do servisu a žádám odstoupení od smlouvy. Tak uvidíme.
Když to vyjde, dostanu tak 2 200 Kč a pak si našetřím ještě litr na Radeon HD 7770.
Když to vyjde, dostanu tak 2 200 Kč a pak si našetřím ještě litr na Radeon HD 7770.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm
- MiliNess
- člen BSOD týmu
-
Master Level 9.5
- Příspěvky: 9112
- Registrován: říjen 09
- Bydliště: Cheb
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Jinak mě ještě napadlo, zda by ten problém nemohl být způsobený nějakým nastavením v BIOSu (defaultní hodnota) ovlivňujícím PCIe sběrnici.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána Vyřešeno
Tak celý tento problém má šťastný konec - peníze mi byly dneska vráceny, závada se prý projevila
. Mám již místo ní novou HD 7770 a všechno je už v pořádku. Vyřešeno !!

MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm
Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána
Tak vida.Blahopřeji
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9
- 25835
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
03 kvě 2025 23:35
-
-
Reklamace Přehřívající Se Grafiky Příloha(y)
od MichaelSR » 21 srp 2024 15:51 » v Problémy s hardwarem - 24
- 9264
-
od MichaelSR
Zobrazit poslední příspěvek
26 srp 2024 02:03
-
-
- 4
- 3648
-
od lukas222
Zobrazit poslední příspěvek
05 lis 2024 13:36
-
- 4
- 4368
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
28 lis 2024 10:06
-
- 1
- 2498
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
27 led 2025 07:19
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti