Poškozená PC skříň
Re: Poškozená PC skříň
Aha, takže když mi včera napsali milion fotek pro PPL, tak jsem to vzdal. Nemám tka dobrý foťák, omluvili se mi za PPL, i když jak jsem psal to podle mě nebyla chyba PPL, ale přímo prodejce, tak to nemám vzdávat a poslat prodejci tu PC skříň na reklamaci? Kdyby to byl nějaký škrábanec jen na laku, tak to třeba stříknu sprejem a nic nepůjde poznat. Tohle je ale promáčklina odhadem 5mm hluboká, asi 5cm dlouhá a celý roh je tím deformovaný. Já jim tedy napíši, že to chci reklamovat s nimi. Uvidím co mi odpoví. Děkuji moc za radu.
Re: Poškozená PC skříň
Zavada, ktera se objevi do 6 mesicu se bere tak, ze byla na zbozi uz pri jeho koupi.
Prodejce muze reklamaci zamitnout pouze v pripade ze e mu podari dokazat, ze to tak nebylo.
Prodejce muze reklamaci zamitnout pouze v pripade ze e mu podari dokazat, ze to tak nebylo.
Re: Poškozená PC skříň
Ale to běžným způsobem nemůže dokázat, ne? PC skřín přišla zabalena do bedny, obložená polystyrénovými výlisky. Bedna byla sice poškozena, ale jak už jsem psal, úplně na jiném místě a né tak moc, aby to poškodilo samotnou PC skříň. navíc mezi bednou a PC skříní je odhadem 2cm fuga. Pošlu mu to zpátky, co mám dělat s poškozenou bednou? Dal jsem za ni pro mě dost velké peníze. Kdyby rovnou napsali, že je bedna poškozena, prodávali ji tím pádem levněji, tak to je jiná. Nikde ale zmínka o poškození není.
-
- Level 4
- Příspěvky: 1359
- Registrován: únor 14
- Bydliště: Jižní Morava
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Poškozená PC skříň
petr22:Tak to já ti budu oponovat.Reklamoval jsem u TS-ka blbou RAMku a trvalo jim to 27 dní.Jako ne,že by mě to nějak trápilo,ale je to velice úsměvné jak si zákony prodejci vykládají po svém a to,že na reklamace mají 30 dní což není pravda,ale maximálně do 30 dní a to je už nejzazší termín.
Re: Poškozená PC skříň
Maji 30 dni = maximalne do 30 dnu. Muze to byt 1 den, 5 dni, 10 dni nebo 27 dni. Nemuzes si stezovat ze je to 27 dni a ne 1 den, maximalne nakoupit priste jinde.
Co se tyce bedny, ty jsi zbozi dostal poskozene, takze ho reklamuj a jediny zpusob jak muze prodejce zamitnout reklamaci je znalecky posudek, ze jsi bednu dostal v poradku. V pripade ze to zamitnou je to rovnou zalezitost pro COI.
Co se tyce bedny, ty jsi zbozi dostal poskozene, takze ho reklamuj a jediny zpusob jak muze prodejce zamitnout reklamaci je znalecky posudek, ze jsi bednu dostal v poradku. V pripade ze to zamitnou je to rovnou zalezitost pro COI.
Re: Poškozená PC skříň
Pošlu jim tu bednu PC zpátky a uvidím. Napíši výsledek.
Re: Poškozená PC skříň
Dobrý den, dnes mi přišel opět mail z firmy, u které jsem přes aukro nakoupil tu PC skříň. Firma se definitivně popírá jakoukoliv vinu, pořád se na něco vymlouvá. Prý jsem neměl balík převzít od PPL, když byl poškozený. Balík ale nebyl poškozen natolik, aby tím vzniknulo to poškození PC skříně, které bylo na fotkách, které jsem zde dával. Je to prý mechanická závada, kterou prý nelze reklamovat. Prý mi mohou max. zařídit, aby si to PPL přijelo nafotit samo, ale prý mi opět reklamaci neuznají, protože jsem porušil nějaké závazky nebo co a balík jsem převzal a otevřel. Už si fakt nevím rady. Poškozenou bednu nechci a vyrábět to z bočnice nějaké staré bedny se mi to moc nechce. I když jsem zámečník, tak nemám na tohle vybavení.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5
- 1784
-
od Karrex
Zobrazit poslední příspěvek
29 črc 2023 17:38
-
- 0
- 1142
-
od lukesky
Zobrazit poslední příspěvek
04 srp 2023 13:26
-
-
Skříň pro vertikální montáž desky Příloha(y)
od tux » 02 srp 2023 20:33 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 7
- 1935
-
od tux
Zobrazit poslední příspěvek
09 úno 2024 17:19
-
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů