Problém přetrvává, reklamace neuznána Vyřešeno

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54900
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2012 20:06

Prekontroluj pracovni frekvence karty, uz jsem videl ze AMD ovladac sam od sebe nejakym zahadnym zpusobem kartu pretaktoval a pak se delo presne tohle.

Reklama
Uživatelský avatar
samotarrk
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3680
Registrován: listopad 08
Bydliště: Rakovnicko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod samotarrk » 19 srp 2012 20:28

Jen je mi divné proč se bráníš tomu tam zanést celý ten PC. To od nich byl férový přístup.
MSI Z97 PC Mate * Intel i5 4690K 3,5Ghz(4,9Ghz takt) * Noctua NH-D14 * Corsair 8GB DDR3 * NVIDIA MSI GTX960 2GB * Seasonic M12II-520 * Thermaltake Element G * SSD Crucial MX300 525GB * WD 2TB EARX * Creative SB X-Fi Xtreme Audio * WIN 10* 22" LG Flatron * 5.1 Logitech X-540

Uživatelský avatar
tomasosi
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2567
Registrován: únor 12
Bydliště: Nymburk
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod tomasosi » 19 srp 2012 20:31

tak jako nemít třeba 30 dní pc neni docela příjemný..:/ a nakonec ti to vrátí že reklamace neuznána
CPU: Intel core 2 Quad Q9550 2,83ghz @ 3,61ghz chladič Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2
GPU: Nvidia GeForce GTX 650ti OC 1gb Gigabyte
RAM: 6gb DDR2 1066mhz
HDD: Seagate Barracuda 500gb Sata 6gb/s
Zdroj: Eurocase PFC 400w ( chystá se upgrade )

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54900
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2012 20:39

Ferovy pristup to sice je, ale ja bych svoje data taky jen tak nedaval volne k dispozici komukoliv

Doporucuji zkontrolovat parametry karty (frekvence, teploty) za provozu a pak ji skusit v jinem PC (u znameho).

Ten test co provadi prodejce je sice ponekud zvlastni, kdyz existuje diagnosticky soft od vyrobce, ale dejme tomu ze u prodejce karta skutecne funguje, pak je treba zjistit proc. 400W zdroj neni malo za predpokladu, ze v PC neni dalsi zrout proudu - treba 6 harddisku, televizni karta, tri mechaniky a halda USB periferii....

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 srp 2012 21:05

Tak jeden z faktorů je, že na PC pracuji a celý měsíc pryč se mi to nelíbí a další faktor je, že aby nepřišli zase s tím samým.

Ne, mám jen desku, procesor, dva disky a grafiku. Oni to prostě hodili do Unigine Heaven a hotovo.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
samotarrk
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3680
Registrován: listopad 08
Bydliště: Rakovnicko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod samotarrk » 19 srp 2012 21:32

A když ty zkusíš Unigine Heaven?
MSI Z97 PC Mate * Intel i5 4690K 3,5Ghz(4,9Ghz takt) * Noctua NH-D14 * Corsair 8GB DDR3 * NVIDIA MSI GTX960 2GB * Seasonic M12II-520 * Thermaltake Element G * SSD Crucial MX300 525GB * WD 2TB EARX * Creative SB X-Fi Xtreme Audio * WIN 10* 22" LG Flatron * 5.1 Logitech X-540

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54900
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2012 21:38

Natoc jim tu chybu na video nebo vyfot, to v tehle pripadech pomaha

Chapu spravne ze tu samou zavadu maji dve grafiky tehoz typu?

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 srp 2012 21:43

To zkusím. Už se stalo, poslal jsem to do TSky a reklamaci zamítli.

Závada je pouze na té jedné grafice, Radeon HD 6770. Jak jsem postupoval s reklamací, najdeš na třetí straně.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54900
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2012 21:55

Ten postup reklamaci se mi prave nezda

Prvni reklamace byla resena vymenou, tudiz se zavada musela projevit na dvou ruznych kartach. Nasledne si zase reklamoval tu prvni kartu, kterou bys uz nemel mit a reklamace nebyla uznana, to same znovu.

Jake vyrobni cislo ma ta karta co mas ted?

Pokud stejne, tak ti poslali zpatky stejnou kartu a na papir napsali vymena
Pokud jine tak maji dve karty stejny problem a pak bych to videl spis na PC

Jsou pouze dve moznosti:
1. Ani jedna karta neni vadna (poprve to nezkouseli a dali jinou) a je to problem pocitace
2. reklamujes dokola porad jednu kartu, v tom pripade ale nesouhlasi pristup servisu

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 srp 2012 22:20

Sériové číslo karty je: SN113851120455, resp. 4x jsem reklamoval a mám tu kartu, co jsem si koupil v březnu, jinými slovy, reklamuji pořád dokola jednu kartu. Dvě už vyšly, dvě ne. Možná ta třetí nevyšla, aby nemuseli vracet peníze. Dostal jsem kontakt na technika z Olomouce, negativní. Neodpovídá na emaily, zkusím mu ještě zavolat.

Technik ze Znojma tvrdil při první reklamaci výměna, později mi tvrdil, že byla oprava.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54900
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2012 22:29

Je uplne jedno, co ti pozdeji tvrdi, dulezite je to, co je na papire - a tam je vymena. Z papiru, na kterem je jejich podpis a razitko se nemaji jak vykecat.

Reklamuj tu prvni reklamaci s tim, ze ti poslali zpet vadnou kartu misto te vymenene. Mas od nich papir o vymene (zavadu uznali!), tudiz pozaduj vymenu. Jeste idealni je to poslat v kopii primo na jednatele firmy, mohlo by ho to take zajimat (pokud to neni nejaka garazova firmicka kde pracuje jeden reditel a dva bastliri - zpusob testovani tomu ale odpovida....).

Ty 3 papiry se budou velice libit COI - prinejmensim bude chtit vysvetlit, jakto ze 2x reklamujes kartu, kterou ti poprve vymenili.
Naposledy upravil(a) petr22 dne 19 srp 2012 23:09, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 srp 2012 22:35

Právě, měl bych mít jinou kartu, s jiným sériovým číslem, ne pořád tu samou.

Jak vidíš, možný to je. V úterý tam mám cestu, tak vezmu jen tu svoji grafiku a pro jistotu si ještě okopíruji ty papíry, kdyby náhodou. Co takhle zkusit pohrozit?
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Alza reklamace gpu Příloha(y)
    od Qido » 12 pro 2024 14:12 » v Reklamace a zákony
    9
    25835
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    03 kvě 2025 23:35
  • Reklamace Přehřívající Se Grafiky Příloha(y)
    od MichaelSR » 21 srp 2024 15:51 » v Problémy s hardwarem
    24
    9264
    od MichaelSR Zobrazit poslední příspěvek
    26 srp 2024 02:03
  • Problém s RAM
    od lukas222 » 04 lis 2024 13:52 » v Problémy s hardwarem
    4
    3649
    od lukas222 Zobrazit poslední příspěvek
    05 lis 2024 13:36
  • Problém s FPS
    od mcrakvar » 26 lis 2024 16:22 » v Vše ostatní (sw)
    4
    4369
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    28 lis 2024 10:06
  • Problém se spuštěním PC
    od Viroxx » 27 led 2025 07:09 » v Problémy s hardwarem
    1
    2498
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    27 led 2025 07:19

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti