Ahoj lidi....mám nutkání semhle jeden takový tip/netip na špatnou koupi napsat...teď se mi stala taková nepříjemnost:/ koupil jsem celkem drahou myš a klávesnici od "božškého" MICROSOFTU, všechno bezdrátové komunikující Bluetooth technologii..........myška to byla vážně fajn, spokojenost po všech stránkách....uvalil jsem za ni 4000,- no a...........ejhle, po měsíci najednou přestala z ničeho nic fungovat...teď to mám na reklamaci, jsem zvědavý co s tím MS udělá.....
takže doporučuji ještě asi chvíli počkat, než to vychytaj..
Ahoj. Nie som nejaký zázračný odborník, ale názor môže povedať každý, tak skúsim aj ja. Microsoft nemám moc v obľube už pre ten pokafraný Windows. Čo sa týka tej klávesnice a myši... S priateľkou sme pred časom náhodou narazili v Tescu na set bezdrôtovej klávesnice a optickej bezdrôtovej myši od Labtecu a vyšlo to, myslím, okolo 800 Sk. Nedávno ju tam mali znovu asi o 100Sk lacnejšiu v akcii. Myš síce "žerie" baterky, lebo pri vypnutom PC sa nedá vypnúť aj ona, ale to sme doriešili kúpou nabíjačky a nabíjateťných bateriek. Som s ňou úplne spokojný.
no ja mam od microsoftu set bezdratova klavesnice + mys ktere sou pripojene pres radiovy signal (aspon to je napsany na krabici ) a nemuzu si na nic stezovat (teda akorat na to, ze k tomu nedodavaji zadny manual takze po pulroce pouzivani stale nevim na co slouzi nektera tlacitka )
a zkousel si to vypnout a zapnout? ted vazne... prestala fungovat behem prace na pocitaci? nebo az pri nejakem dalsim zapnuti? treba je spatnej prijmac... nebo ten usb (predpokladam ze je prijmac v usb) port
Uz nekolik krat se mi stava ze pc nevidi Bluetooth v paneli nasroju neni ikona bluetooth a v nastaveni vubec neni videt prepinac vypnou-zapnout bluetooth ani v spravce neni videt pak kdyz sou aktualizace se objevi a za nejakou dobu zmizi...
Poslední příspěvek