Zdravím
Nově jsem koupil ntb a na první pohled šlape, jak má, ale když jsem se teď díval do protokolů systému, tak jsem zjistil, že se tam celkem pravidelně vyskytuje stejná chyba.
Konkrétně:
Došlo k závažné chybě hardwaru
Součást: AMD Northbridge
Zdroj chyby: 11
ID procesoru: 0
Nevšiml jsem si, že by se chyba projevila jakkoli jinak, než právě zápisem do logu (rozumějte - nevypsalo se žádné varovné hlášení, nespadla žádná aplikace, žádné podivné chování, ...).
Četnost výskytu této chyby je asi jednou za spuštění (přibližně, tedy odhadem tak jednou za 3 hodiny provozu...?).
OS: Win7, 32bit
Jedná se opravdu o vadu počítače (tedy reklamovat) a nebo mám být klidný?
Jsem si celkem jistý, že nejde o nějakýho červa - první výskyt ještě před tím, než byl počítač vůbec připojený k síti.
Ještě jsem přemýšlel, že by chyba mohla bejt v ovladačích - popravdě, nejsem si zcela jistý, zda jsem nainstaloval správné ovladače k chipsetu.
Konkrétně mám chipset NVIDIA MCP77MV, můžete mi prosím poradit, jaké jsou správné ovladače????
Já jsem instaloval
This Vista 32-bit MCP77 nForce driver package consists of the following components:
Ethernet Driver (v67.76.1) WHQL
SataIDE Driver (v10.3.0.21)WHQL
RAID Driver (v10.3.0.21) WHQL
RAIDTOOL (v10.3.0.21)
SMBus (v4.64) WHQL
SMU (v1.49) WHQL
Installer (v5.84)
(pro win 7 jsem nenašel, ale odstranilo mi to všechna neznámá zařízení ze správce zařízení).
Díky moc za jakoukoli pomoc:-)
Došlo k závažné chybě hardwaru
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů