Kolečko myši neroluje správně + oprava

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Baldman
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Kolečko myši neroluje správně + oprava

Příspěvekod Baldman » 23 črc 2010 22:17

Ahoj! Mám doma kromě jiných myši Genius (PS2) a Aimaxx (USB) a u obou dvou kikslo kolečko. Když roluju směrem dolu, ve skutečnosti se mezi posunuté řádky dolů vnesou i posuvy nahoru, tudíž se stránka trhaně posouvá několikrát nahoru a několikrát dolů a skončí to někde uprostřed. To samé naopak, při rolu nahoru se posouvá nahoru ale i dolů. Toto je velmi častý problém koleček, předpokládám. :lol:

Mohu to doma opravit? A jak tedy? Myš lze otevřít (neznám nic, co by otevřít nešlo :lol: ), ale co bych měl tam uvnitř udělat? Něco čistit či něčím pohnout? V vnitřku se nevyznám, nejsem odborník na myší orgány. Vzhledem k tomu, že obě jsou myši za půl kila, samosebou pořídím novou. Jen by mne zajímalo, zda to mohu nějak opravit a použít např. k starému notebooku, když nic jiného, nebo aspoň se dovědět, čím to, že občas takhle to kolečko kiksne :lol: Díkkkk, pan plešatý

Reklama
Owner
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Stav:
Kontakt:

Re: Kolečko myši neroluje správně + oprava

Příspěvekod Owner » 23 črc 2010 22:24

Ano, stává se to u myší běžně.
Třeba u mé Genius Navigator 355ky to už začíná blbnout, a to ji mám kolem roku.
Ale stará optika A4Tech po vyčištění koleček senzoru funguje pořád od roku 2004 :lol: .
Rozeber ji opatrně, ze spodní strany jak má ty plíšky na lepší pojezd, tak po nimi má šroubky, pečlivě vyfoukej, vyčisti prach ze senzoru, kolečka vyjmi a taky je vyčisť. Samotnou myš bych vyfoukal.
A mělo by to jet.
Fallout fan | HJT | MWAV | CCleaner | Provozuji Minecraft server Minecore.cz | Osobní blog
Notebook: Thinkpad X200s - 12", Core2Duo L9300, 9cell, 240GB SSD, 5GB DDR3
PC: AMD Phenom II X6 1055T, 12GB DDR3, AMD 6870, 500GB Seagate 7200.12

Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Stav: