Prosím o kontrolu logu, děkuji Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

andrebalaz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 151
Registrován: září 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod andrebalaz » 19 lis 2014 00:00

RogueKiller V10.0.6.0 [Nov 13 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Andrej [Práva správce]
Mód : Prohledat -- Datum : 11/18/2014 23:58:40

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 3 ¤¤¤
[PUP] HKEY_USERS\S-1-5-21-1773678311-4180978040-2463339438-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | LightShot : C:\Users\Andrej\AppData\Local\Skillbrains\lightshot\Lightshot.exe -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST3160812A ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] e0948a3a1521c21958626330e2612c08
[BSP] 5dc0bb8e3c6d492a8bc368f5e82e0529 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 49900 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 102402048 | Size: 102625 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod Orcus » 19 lis 2014 08:15

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
rogram nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

andrebalaz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 151
Registrován: září 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod andrebalaz » 24 lis 2014 22:05

RogueKiller V10.0.6.0 [Nov 13 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Andrej [Práva správce]
Mód : Smazat -- Datum : 11/24/2014 22:04:21

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 3 ¤¤¤
[PUP] HKEY_USERS\S-1-5-21-1773678311-4180978040-2463339438-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | LightShot : C:\Users\Andrej\AppData\Local\Skillbrains\lightshot\Lightshot.exe [x] -> Smazáno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nahrazeno (0)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST3160812A ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] e0948a3a1521c21958626330e2612c08
[BSP] 5dc0bb8e3c6d492a8bc368f5e82e0529 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 49900 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 102402048 | Size: 102625 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_11182014_235840.log - RKreport_SCN_11242014_220348.log

andrebalaz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 151
Registrován: září 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod andrebalaz » 24 lis 2014 22:43

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 24-11-2014
Tool run by Andrej on po 24.11.2014 at 22:07:02,66.
Microsoft Windows 7 Ultimate 6.1.7601 Service Pack 1 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Andrej\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

24.11.2014 22:08:34 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\Andrej\AppData\Local\Unity deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\FileTypeAssistant deleted
C:\Users\Andrej\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Lightshot deleted
"C:\Users\Andrej\AppData\Local\{B08A2365-F860-406D-88E5-0915528D38B2}" deleted

==== Chromium Look ======================

Tampermonkey - Andrej\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=TylpVNG8B8uF8QfgwYDIBA&gws_rd=ssl"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}] not found

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=TylpVNG8B8uF8QfgwYDIBA&gws_rd=ssl"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"
{58DDD5BA-6113-4330-AB2A-40A1C5DED3CF} Google Url="https://www.google.com/search?q={searchTerms}"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Andrej\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Andrej\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\LightShot deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Users\Andrej\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Andrej\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=8 folders=2 6843 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Andrej\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Andrej\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found
"C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found
"C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found

==== EOF on po 24.11.2014 at 22:39:57,75 ======================

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod jaro3 » 25 lis 2014 10:30

Vlož nový log z HJT + info o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

andrebalaz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 151
Registrován: září 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod andrebalaz » 25 lis 2014 16:17

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:15:36, on 25.11.2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7601.17514)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe
C:\Windows\soundman.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Users\Andrej\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=Tyl ... gws_rd=ssl
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe

--
End of file - 2083 bytes




pc je o dost rychlejší, problémy s reklamou apd. už nejsou, relevant je pryč :))) jinak nevidím nic na na pc neobvyklého, chová se jak má :)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod jaro3 » 25 lis 2014 18:23

Stáhni si zde DelFix

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

andrebalaz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 151
Registrován: září 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji

Příspěvekod andrebalaz » 25 lis 2014 21:54

tak žádný problém nepozoruji, tak to asi bude ok, samozřejmě jako vždy děkuji a jsem rád, že jste mi pomohly, jsem s vámi zase nadmíru spokojený a obdivuji vaši ochotu a děkuji vám za ni :)))

andrebalaz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 151
Registrován: září 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu, děkuji  Vyřešeno

Příspěvekod andrebalaz » 25 lis 2014 22:07

# DelFix v10.8 - Logfile created 25/11/2014 at 21:59:44
# Updated 29/07/2014 by Xplode
# Username : Andrej - ANDREJ-PC
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (32 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\AdwCleaner.exe
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\hijackthis2
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\RogueKiller.exe
Deleted : C:\Users\Andrej\Desktop\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #49 [Windows Update | 11/24/2014 11:04:58]
Deleted : RP #50 [zoek.exe restore point | 11/24/2014 21:07:59]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

mban jsem odinstaloval ručně a tfc odstranil ručně, protože jsem ho měl jinde (na D)


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 hostů