Prosím o kontrolu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Terentius
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 100
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu

Příspěvekod Terentius » 22 říj 2015 13:26

Po uvedení windows 10 do továrního nastavení (byly problémy se nefunkčním panelem) mi začali občas padat některé programy - google chrome, ccleaner, ts 3. Dále mám problém, že mi windowsi 10 blokují stahování torrentem v herních klientech (armored warfare).

Zde je log z Hijackthis:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:24:19, on 22.10.2015
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10240.16412)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Users\apodo\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\OFFICE15\CSISYNCCLIENT.EXE
C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\WINWORD.EXE
C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\MsoSync.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\apodo\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Skype for Business Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\GROOVEEX.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\apodo\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype for Business Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype for Business Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GalaxyClientService - GOG.com - C:\Program Files (x86)\GalaxyClient\GalaxyClientService.exe
O23 - Service: GalaxyCommunication - GOG.com - C:\ProgramData\GOG.com\Galaxy\redists\GalaxyCommunication.exe
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP SI Service (HPSIService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\HPSIsvc.exe (file missing)
O23 - Service: HP Support Solutions Framework Service (HPSupportSolutionsFrameworkService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\ngcsvc.dll,-100 (NgcSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: tuEagles Service (tuEaglesService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\tuEagles\eglsrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10470 bytes
CPU - Intel Core i5-4460
GPU - Gainward GTX 960 Phantom 2GB
RAM - Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600
HDD - Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Zdroj - Be quiet! Pure Power L8 500W
Case - CoolerMaster Centurion Silencio 352 Matte
Deska - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
SDD - Crucial MX100 - 128GB

Reklama
Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod jerabina » 22 říj 2015 20:18

Kód: Vybrat vše

Dále mám problém, že mi windowsi 10 blokují stahování torrentem v herních klientech (armored warfare).

Tak a je to tady :D to je bohužel vlastnost systému (a ať mi nikdo neříká, že nekontrolují co uživatel dělá) ... My s tím bohužel nic neuděláme, každopádně na jednu stranu je to i dobře, protože my zde nepodporujeme Warez, a hlavně se v různých Torrentech apod. ukrývá nejvíce havěti.
Na zbytek se každopádně můžeme podívat, i když to nejspíše nebude vinou havěti, když jsi počítač před chvílí přeinstalovával.

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Terentius
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 100
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod Terentius » 25 říj 2015 09:44

To si špatně rozumíme, nejedná se o warez, ale o oficiálního herního clienta, který využívá torrentů, aby ulehčil serverům.

Log z AdwCleaner:

# AdwCleaner v5.014 - Logfile created 25/10/2015 at 09:41:50
# Updated 18/10/2015 by Xplode
# Database : 2015-10-18.5 [Server]
# Operating system : Windows 10 Home (x64)
# Username : apodo - DESKTOP-A37GE6F
# Running from : C:\Users\apodo\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Scan
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ DLLs ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****

[C:\Users\apodo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : mount-erebus-wallpaper.en.softonic.com

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1034 bytes] ##########
CPU - Intel Core i5-4460
GPU - Gainward GTX 960 Phantom 2GB
RAM - Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600
HDD - Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Zdroj - Be quiet! Pure Power L8 500W
Case - CoolerMaster Centurion Silencio 352 Matte
Deska - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
SDD - Crucial MX100 - 128GB

Terentius
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 100
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod Terentius » 25 říj 2015 09:52

Log z Malwerbytes:

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 25.10.2015
Čas skenování: 9:47
Protokol: log.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.0.1024
Databáze malwaru: v2015.10.25.01
Databáze rootkitů: v2015.10.23.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: apodo

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 303600
Uplynulý čas: 2 min, 35 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 3
PUP.Optional.TweakBit, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\TWEAKBIT\ATPopups, , [68bdf8634744e155ff648303946ff10f],
PUP.Optional.TweakBit, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\TWEAKBIT\ATUpdaters, , [3bea1e3d286342f485dec1c5976caa56],
PUP.Optional.TweakBit, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\TWEAKBIT\Google Analytics Package, , [62c397c45a31d4629acbf5912dd6e61a],

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)
CPU - Intel Core i5-4460
GPU - Gainward GTX 960 Phantom 2GB
RAM - Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600
HDD - Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Zdroj - Be quiet! Pure Power L8 500W
Case - CoolerMaster Centurion Silencio 352 Matte
Deska - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
SDD - Crucial MX100 - 128GB

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43287
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod jaro3 » 25 říj 2015 11:41

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Cleaning (Vymazat)

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně na pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Terentius
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 100
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod Terentius » 26 říj 2015 18:11

Log AdwCleaner:
# AdwCleaner v5.014 - Logfile created 26/10/2015 at 18:10:01
# Updated 18/10/2015 by Xplode
# Database : 2015-10-26.2 [Server]
# Operating system : Windows 10 Home (x64)
# Username : apodo - DESKTOP-A37GE6F
# Running from : C:\Users\apodo\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ DLLs ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****

[-] [C:\Users\apodo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [Search Provider] Deleted : mount-erebus-wallpaper.en.softonic.com

*************************

:: Winsock settings cleared

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [777 bytes] ##########
CPU - Intel Core i5-4460
GPU - Gainward GTX 960 Phantom 2GB
RAM - Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600
HDD - Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Zdroj - Be quiet! Pure Power L8 500W
Case - CoolerMaster Centurion Silencio 352 Matte
Deska - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
SDD - Crucial MX100 - 128GB

Terentius
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 100
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod Terentius » 26 říj 2015 18:14

Log z JRT:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 7.6.4 (09.28.2015:1)
OS: Windows 10 Home x64
Ran by apodo on 26.10.2015 at 18:12:22,43
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Tasks



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files

Successfully deleted: [File] C:\Users\apodo\Appdata\Local\google\chrome\user data\default\local storage\hxxp_static.audienceinsights.net_0.localstorage
Successfully deleted: [File] C:\Users\apodo\Appdata\Local\google\chrome\user data\default\local storage\hxxp_static.audienceinsights.net_0.localstorage-journal



~~~ Folders



~~~ Chrome


[C:\Users\apodo\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\apodo\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - Extensions Deleted:

[C:\Users\apodo\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\apodo\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - Extensions Deleted:
[]





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 26.10.2015 at 18:13:48,13
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CPU - Intel Core i5-4460
GPU - Gainward GTX 960 Phantom 2GB
RAM - Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600
HDD - Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Zdroj - Be quiet! Pure Power L8 500W
Case - CoolerMaster Centurion Silencio 352 Matte
Deska - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
SDD - Crucial MX100 - 128GB

Terentius
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 100
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod Terentius » 26 říj 2015 18:21

Malware:
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 26.10.2015
Čas skenování: 18:19
Protokol: malware.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.0.1024
Databáze malwaru: v2015.10.26.05
Databáze rootkitů: v2015.10.23.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: apodo

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 304209
Uplynulý čas: 1 min, 49 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)
CPU - Intel Core i5-4460
GPU - Gainward GTX 960 Phantom 2GB
RAM - Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600
HDD - Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Zdroj - Be quiet! Pure Power L8 500W
Case - CoolerMaster Centurion Silencio 352 Matte
Deska - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
SDD - Crucial MX100 - 128GB

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod jerabina » 26 říj 2015 20:47

Terentius píše:To si špatně rozumíme, nejedná se o warez, ale o oficiálního herního clienta, který využívá torrentů, aby ulehčil serverům.


Tak to se omlouvám, blbě jsem tě pochopil. V tom případě je to od Microsoftu ale ještě více ... divné. :evil: :evil: :evil:
Poprosím tě ještě o log z RogueKilleru.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Terentius
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 100
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod Terentius » 28 říj 2015 21:40

RogueKiller V10.11.3.0 (x64) [Oct 26 2015] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10240) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : apodo [Práva správce]
Started from : C:\Users\apodo\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 10/28/2015 21:38:50

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-874702132-1908777056-2789234814-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-874702132-1908777056-2789234814-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: +++++
--- User ---
[MBR] 71d92f8480618d8fa03bf9f694e4db98
[BSP] aa64f15121da3ef65f7029dccaafe6c5 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 121552 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 249145344 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: +++++
--- User ---
[MBR] 0b7d76675c07025cea01581946babbc3
[BSP] decc8668f58894d32cf2428f12030f14 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 953867 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )
CPU - Intel Core i5-4460
GPU - Gainward GTX 960 Phantom 2GB
RAM - Kingston HyperX Fury Blue 8GB DDR3 1600
HDD - Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Zdroj - Be quiet! Pure Power L8 500W
Case - CoolerMaster Centurion Silencio 352 Matte
Deska - GIGABYTE GA-B85M-D3H - Intel B85
SDD - Crucial MX100 - 128GB

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu

Příspěvekod jerabina » 28 říj 2015 22:42

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 hostů