Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Příspěvky: 43412
Registrován: 16 čer 2007 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jaro3 »

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin; 
klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: 01 kvě 2015 20:20

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jpanther »

MBAM mi Zoek vždycky smaže, co mám dělat? Budu ještě MBAM potřebovat, nebo ho můžu vyhodit? Blokuje mi kdeco.
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Příspěvky: 43412
Registrován: 16 čer 2007 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jaro3 »

Stačí přeci vypnout antivir a mbam..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: 01 kvě 2015 20:20

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jpanther »

Sláva, zprovozněno! :D

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by Davros on 31.07.2019 at 10:41:12,70.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.17134 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Davros\Downloads\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

31.07.2019 10:47:14 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Program Files\Voicemod Desktop deleted successfully
C:\PROGRA~3\Canon IJ Network Tool deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Electron deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\GHISLER deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\PACE Anti-Piracy deleted successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Packages deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103455601\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-1124955118-887237229-2977736369-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-07312019103549630\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully
HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\{BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} deleted successfully

==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default\prefs.js:

Added to C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default

user.js not found
---- Lines searchengine removed from prefs.js ----
user_pref("browser.pageActions.persistedActions", "{\"version\":1,\"ids\":[\"bookmark\",\"bookmarkSeparator\",\"copyURL\",\"emailLink\",\"addSearchEng
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs__1101_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Visual Studio Setup deleted
C:\Users\Davros\.android deleted
C:\install.exe deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\Davros\AppData\Local\oobelibMkey.log deleted
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\AVAST Software deleted
"C:\Users\Davros\AppData\Roaming\froggy_scorebox" deleted
"C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\oobelibMkey.log" not deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Davros\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default
- C:\Program Files x86\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect32.dll - [?]
- C:\Program Files x86\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect64.dll - [?]


==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 75.0.3770.142


Chrome Media Router - Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="https://go.microsoft.com/fwlink/p/?Link ... id=UE01DHP"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="https://go.microsoft.com/fwlink/p/?Link ... id=UE01DHP"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTer ... ORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data copy was reset successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\waiy1be8.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Edge Cache ======================

Edge Cache is not empty, a reboot is needed

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Davros\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=334 folders=212 2014282726 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Davros\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Davros\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\oobelibMkey.log" not deleted

==== EOF on 31.07.2019 at 11:15:19,02 ======================
jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: 01 kvě 2015 20:20

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jpanther »

Zpráva ze Zemany:

Název produktu    :  Zemana AntiMalware
Stav kontroly    :  Dokončena
Datum kontroly    :  31.07.2019 11:19:41
Typ kontroly    :  Inteligentní kontrola
Čas trvání    :  00:00:55
Zkontrolované objekty    :  1739
Zjištěné objekty    :  0
Vyloučené objekty    :  0
Automatické odesílání    :  Ano
Operační systém    :  Windows 10 x64
Procesor    :  4X Intel(R) Core(TM) i3-8100 CPU @ 3.60GHz
Režim systému BIOS    :  UEFI
Informace o doméně    :  WORKGROUP,False,NetSetupWorkgroupName
CUID    :  12D26FA7DF75F410A7817E
jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: 01 kvě 2015 20:20

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jpanther »

Problémy nejsou, PC už běží rychleji.
Log z HJT:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:22:42, on 31.07.2019
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.17134.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Users\Davros\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://go.microsoft.com/fwlink/p/?Link ... id=UE01DHP
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_191\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_191\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Creative Cloud] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe" --showwindow=false --onOSstartup=true
O4 - HKLM\..\Run: [CanonQuickMenu] C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScannerSelectorEX] C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe /FORCE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [Gaijin.Net Agent] "C:\Users\Davros\AppData\Local\Gaijin\Program Files (x86)\NetAgent\gjagent.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Users\Davros\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe" /MINIMIZED
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 15\Program32\ZPSTRAY.EXE
O4 - Global Startup: Acuity Update Tool.lnk = C:\Users\Davros\AppData\Roaming\MetaQuotes\Terminal\76AE827A66F7801B9D79B1FD1D2103FD\MQL4\Experts\AcuityUpdateTool\AcuityUpdateTool.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: WebTran - {7E6A20FB-153F-402c-A84B-1A64E1955D3D} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - (no CLSID) - (no file)
O23 - Service: AdobeUpdateService - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\ElevationManager\AdobeUpdateService.exe
O23 - Service: Adobe Genuine Monitor Service (AGMService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGMService.exe
O23 - Service: Adobe Genuine Software Integrity Service (AGSService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGSService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apache2.4 - Apache Software Foundation - C:\xampp\apache\bin\httpd.exe
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Identity Foundation\v3.5\c2wtsres.dll,-1000 (c2wts) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Identity Foundation\v3.5\c2wtshost.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_24de78387e6208e4\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_24de78387e6208e4\IntelCpHDCPSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: ESET Firewall Helper (ekrnEpfw) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Chrome Elevation Service (GoogleChromeElevationService) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\75.0.3770.142\elevation_service.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_24de78387e6208e4\igfxCUIService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MS-MPI Launch Service (MsMpiLaunchSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Microsoft MPI\Bin\msmpilaunchsvc.exe
O23 - Service: mysql - Unknown owner - C:\xampp\mysql\bin\mysqld.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Universal Service (RtkAudioUniversalService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\RtkAudUService64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\Windows\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\Windows\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 11843 bytes
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Příspěvky: 43412
Registrován: 16 čer 2007 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jaro3 »

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = 
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = 
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = 
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS6ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Users\Davros\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe" /MINIMIZED
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\Program Files (x86)\Translat_V14\WebIE.dll (file missing)
O18 - Filter hijack: text/xml - (no CLSID) - (no file)
Stáhni si zde DelFix
Další odkazy:
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
http://ccm.net/download/download-24087-delfix
https://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7, 8 a10 musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
jpanther
Level 2
Level 2
Příspěvky: 199
Registrován: 01 kvě 2015 20:20

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jpanther »

HJT na mě vyplivl následující chybová hlášení:
chyby.jpg
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Příspěvky: 43412
Registrován: 16 čer 2007 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný PC

Příspěvek od jaro3 »

nevím co má HJT společného s translátorem..

Máš hijackthis.exe na ploše? Spouštíš ho jako správce?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Odpovědět

Zpět na „HiJackThis“