prosím o kontrolu logu, děkuji.

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Odpovědět
Uživatelský avatar
foxy_whiteFox
Level 3
Level 3
Příspěvky: 445
Registrován: 07 pro 2006 01:23
Bydliště: Olomoucký kraj

prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od foxy_whiteFox »

Jsou problémy. Na jednom z už. účtů se nelze dostat do složky "Tento počítač". Místo toho se to přesměruje na nějaký web.


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 12:59:29, on 23.12.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16762)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
c:\program files\common files\logitech\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Program Files\Photodex\ProShowProducer\ScsiAccess.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Logitech\LComMgr\Communications_Helper.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\LComMgr\LVComSX.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\WINDOWS\OETRN.EXE
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\SpeedFan\speedfan.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\AIMP2\AIMP2.exe
C:\Documents and Settings\-aj-\Dokumenty\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157" onclick="window.open(this.href);return false;
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896" onclick="window.open(this.href);return false;
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896" onclick="window.open(this.href);return false;
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157" onclick="window.open(this.href);return false;
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: Podpora odkazu pro Adobe PDF Reader - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WebTransBHO Class - {2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.6\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Pomocník pro přihlášení ke službě Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: ooVoo Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-8087-36EE87E26986} - C:\PROGRA~1\OOVOOT~1\OOVOOT~1.DLL
O2 - BHO: AmskerBar - {B05D1A1E-9F4C-4CCE-91AD-DB5CFF9796DD} - C:\WINDOWS\system32\hozr.dll
O2 - BHO: EpsonToolBandKicker Class - {E99421FB-68DD-40F0-B4AC-B7027CAE2F1A} - C:\Program Files\EPSON\EPSON Web-To-Page\EPSON Web-To-Page.dll
O3 - Toolbar: WebTranslator - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.6\CoIEPlg.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: EPSON Web-To-Page - {EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D} - C:\Program Files\EPSON\EPSON Web-To-Page\EPSON Web-To-Page.dll
O3 - Toolbar: ooVoo Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-8087-36EE87E26986} - C:\PROGRA~1\OOVOOT~1\OOVOOT~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\\PSDrvCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Program Files\Norton 360\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCommunicationsManager] "C:\Program Files\Common Files\Logitech\LComMgr\Communications_Helper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] "C:\Program Files\Common Files\Logitech\LComMgr\LVComSX.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OEXPRESS] C:\WINDOWS\OETRN.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: SpeedFan.lnk = C:\Program Files\SpeedFan\speedfan.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C" onclick="window.open(this.href);return false;:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Přidat na blog - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Přidat na blog Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: WebTran - {7E6A20FB-153F-402c-A84B-1A64E1955D3D} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Program Files\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Logitech Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - c:\program files\common files\logitech\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: LVSrvLauncher - Logitech Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\SrvLnch\SrvLnch.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Reprobates Drivers Auto Removal (pr2an4ab) (pr2an4ab) - futuregames.cz - C:\WINDOWS\system32\pr2an4ab.exe
O23 - Service: ScsiAccess - Unknown owner - C:\Program Files\Photodex\ProShowProducer\ScsiAccess.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SF FrontLine Drivers Auto Removal (v1) (sfrem01) - Protection Technology (StarForce) - C:\WINDOWS\system32\sfrem01.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe

--
End of file - 10180 bytes
Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Příspěvky: 4680
Registrován: 25 črc 2006 22:18

Re: prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od fredik »

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware a nainstaluj.
Spusť ho pod tímto účtem -aj-
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět
Uživatelský avatar
foxy_whiteFox
Level 3
Level 3
Příspěvky: 445
Registrován: 07 pro 2006 01:23
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od foxy_whiteFox »

Jen dotaz, účet -aj- je v pořádku, přesto mám program spustit v tomhle účtu?
Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Příspěvky: 4680
Registrován: 25 črc 2006 22:18

Re: prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od fredik »

Podle toho co je v logu vidět je jedno pod kterým účtem to spustíš. Pokud ten účet, ve kterém máš problémy není účet s omezeným oprávněním, tak to můžeš spustit klidně v něm.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět
Uživatelský avatar
foxy_whiteFox
Level 3
Level 3
Příspěvky: 445
Registrován: 07 pro 2006 01:23
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od foxy_whiteFox »

ok, tady je:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.31
Verze databáze: 1535
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

23.12.2008 13:41:57
mbam-log-2008-12-23 (13-41-50).txt

Typ skenu: Rychlý sken
Objektu skenováno: 62911
Uplynulý cas: 5 minute(s), 32 second(s)

Infikované procesy pameti: 0
Infikované pametové moduly: 1
Infikované klíce registru: 8
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované položky dat registru: 0
Infikované složky: 1
Infikované soubory: 8

Infikované procesy pameti:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované pametové moduly:
C:\WINDOWS\system32\hozr.dll (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.

Infikované klíce registru:
HKEY_CLASSES_ROOT\jnmsd1 (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{a8954909-1f0f-41a5-a7fa-3b376d69e226} (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{bf9031f9-a14a-4ff4-a65d-e0501ed6394e} (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{e094a482-8627-460f-bcf1-d258d3afb34b} (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{b05d1a1e-9f4c-4cce-91ad-db5cff9796dd} (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{b05d1a1e-9f4c-4cce-91ad-db5cff9796dd} (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{b05d1a1e-9f4c-4cce-91ad-db5cff9796dd} (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\jnmsd1.1 (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.

Infikované hodnoty registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované položky dat registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované složky:
C:\Program Files\WinDefender (Rogue.WinDefender) -> No action taken.

Infikované soubory:
C:\WINDOWS\system32\hozr.dll (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
C:\Program Files\WinDefender\WinDefender.s1 (Rogue.WinDefender) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\sf.ico (Malware.Trace) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\m3.ico (Malware.Trace) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\c.ico (Malware.Trace) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\m.ico (Malware.Trace) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\p.ico (Malware.Trace) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\s.ico (Malware.Trace) -> No action taken.
Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Příspěvky: 4680
Registrován: 25 črc 2006 22:18

Re: prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od fredik »

Spusť znovu MbAM a dej Scan
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results (Zobrazit výsledky)
- ujistit se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Remove Selected (Odstranit vybrané)
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Exit

Dej pak vědět jestli jsou ještě nějaké problémy. Případně mi pošli přes SZ adresu kam tě to přesměruje.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět
Uživatelský avatar
foxy_whiteFox
Level 3
Level 3
Příspěvky: 445
Registrován: 07 pro 2006 01:23
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od foxy_whiteFox »

Vše jest v pořádku, díky moc frediku!
Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Příspěvky: 4680
Registrován: 25 črc 2006 22:18

Re: prosím o kontrolu logu, děkuji.

Příspěvek od fredik »

Můžeš ještě v HJT fixnou tyto položky:
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - (no file)

Není zač.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět
Odpovědět

Zpět na „HiJackThis“