Prosím kontrolu logu- nový notebook win7 64bit (zamrzá) Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
bohnice05
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 954
Registrován: leden 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu- nový notebook win7 64bit (zamrzá)

Příspěvekod bohnice05 » 01 lis 2009 16:43

ok díky moc... už to nedělá :smile:
Jsem Apple ovce :lol:.

Jinak mám tuhle sestavu:
MB: MSI B450 TOMAHAWK MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, GPU: GIGABYTE Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G, RAM: Corsair Vengeance LPX Black 16GB DDR4 3200, SSD: Kingston A2000, M.2 - 1TB, Skříň: Be quiet! Pure Base 500, PSU: Seasonic Focus Plus Gold - 650W.

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu- nový notebook win7 64bit (zamrzá)  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 01 lis 2009 16:44

Tak dej vyřešeno , zelenou fajfku..Nemáš zač!
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 hostů