Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 09 lis 2016 19:25

Prosím o kontrolu logu. NB se mi delší dobu výrazně zpomaluje, cosi se stále načítá i několik hodin po spuštění. Jinak CCleaner používám pravidelně. Děkuji.


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:23:46, on 9.11.2016
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16789)

FIREFOX: 49.0.2 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\Power Saver\TPwrMain.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\SmoothView\SmoothView.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\FlashCards\TCrdMain.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\Tilt Mouse Software\1.1\ACQTMAPP.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\Toshiba Online Product Information\TOPI.exe
C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Broadband\Bin\MobileBroadband.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\CFSwMgr.exe
C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Broadband\Bin\VmbNotifier.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files\Common Files\Seagate\Schedule2\schedhlp.exe
C:\Program Files\Dropbox\Client\Dropbox.exe
C:\Program Files\Bluetooth Suite\AthBtTray.exe
C:\Program Files\Bluetooth Suite\BtvStack.exe
C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\traybar.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\TOSCDSPD\TOSCDSPD.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\CEC_MAIN.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Windows\system32\conime.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\lukeh\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = www.google.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_111\bin\ssv.dll
O2 - BHO: IESpeakDoc - {8D10F6C4-0E01-4BD4-8601-11AC1FDF8126} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_111\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] NDSTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPwrMain] %ProgramFiles%\TOSHIBA\Power Saver\TPwrMain.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SmoothView] %ProgramFiles%\Toshiba\SmoothView\SmoothView.exe
O4 - HKLM\..\Run: [00TCrdMain] %ProgramFiles%\TOSHIBA\FlashCards\TCrdMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACQTMOUSE] "C:\Program Files\TOSHIBA\Tilt Mouse Software\1.1\ACQTMAPP.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Toshiba Registration] C:\Program Files\Toshiba\Registration\ToshibaRegistration.exe
O4 - HKLM\..\Run: [topi] C:\Program Files\TOSHIBA\Toshiba Online Product Information\topi.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MobileBroadband] C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Broadband\Bin\MobileBroadband.exe /silent
O4 - HKLM\..\Run: [VmbNotifier] C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Broadband\Bin\VmbNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [BCSSync] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
O4 - HKLM\..\Run: [Acronis Scheduler2 Service] "C:\Program Files\Common Files\Seagate\Schedule2\schedhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Dropbox] "C:\Program Files\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
O4 - HKLM\..\Run: [AthBtTray] "C:\Program Files\Bluetooth Suite\AthBtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AtherosBtStack] "C:\Program Files\Bluetooth Suite\BtvStack.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Camera Assistant Software] "C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\traybar.exe" /start
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] TOSCDSPD.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - .DEFAULT User Startup: TRDCReminder.lnk = C:\Program Files\TOSHIBA\TRDCReminder\TRDCReminder.exe (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send by Bluetooth to - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Zobrazit nebo skrýt HP Smart Web Printing - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll
O23 - Service: Acronis Scheduler2 Service (AcrSch2Svc) - Acronis - C:\Program Files\Common Files\Seagate\Schedule2\schedul2.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - Agere Systems - C:\Windows\system32\agrsmsvc.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Atheros Commnucations - C:\Program Files\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: ConfigFree Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdate) (dbupdate) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdatem) (dbupdatem) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: DbxSvc - Dropbox, Inc. - C:\Windows\system32\DbxSvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NLS Service (nlsX86cc) - Nalpeiron Ltd. - C:\Windows\system32\NLSSRV32.EXE
O23 - Service: PDF Architect Helper Service - pdfforge GmbH - C:\Program Files\PDF Architect\HelperService.exe
O23 - Service: PDF Architect Service - pdfforge GmbH - C:\Program Files\PDF Architect\ConversionService.exe
O23 - Service: Protexis Licensing V2 (PSI_SVC_2) - Protexis Inc. - c:\Program Files\Common Files\Protexis\License Service\PsiService_2.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: TOSHIBA Optical Disc Drive Service (TODDSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Windows\system32\TODDSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Power Saver (TosCoSrv) - TOSHIBA Corporation - c:\Program Files\TOSHIBA\Power Saver\TosCoSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA SMART Log Service - TOSHIBA Corporation - c:\Program Files\TOSHIBA\SMARTLogService\TosIPCSrv.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O23 - Service: Vodafone Mobile Connect Service (VmbService) - Vodafone - C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Broadband\Bin\VmbService.exe

--
End of file - 11778 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 09 lis 2016 19:38

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 09 lis 2016 20:32

# AdwCleaner v6.030 - Log soubor vytvořen 09/11/2016 na 20:29:36
# Aktualizováno dne 19/10/2016 z Malwarebytes
# Databáze : 2016-11-08.1 [Server]
# Operační systém : Windows Vista (TM) Home Premium Service Pack 2 (X86)
# Uživatelské jméno : lukeh - LUKEH-PC
# Beží od : C:\Users\lukeh\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.


***** [ Adresáře ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé složky.


***** [ Soubory ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.


***** [ DLL ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL soubory.


***** [ WMI ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.


***** [ Zástupce ] *****

Žádné infikovaný zástupce nenalezen.


***** [ Plánovač úloh ] *****

Žádný nebezpečná úloha nenalezena.


***** [ Registry ] *****

Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-1197187981-1087342134-3251995828-1000\Software\Conduit
Klíč nalezen: HKCU\Software\Conduit


***** [ Internetové prohlížeče ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox báze.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium báze.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1328 Bajtů] - [09/11/2016 20:29:36]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1402 Bajtů] ##########

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 09 lis 2016 21:06

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 9.11.2016
Čas skenování: 20:43:08
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.11.09.07
Databáze rootkitů: v2016.10.31.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows Vista Service Pack 2
CPU: x86
Souborový systém: NTFS
Uživatel: lukeh

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 293974
Uplynulý čas: 22 min, 34 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 1
PUP.Optional.Hicosmea, HKU\S-1-5-21-1197187981-1087342134-3251995828-1000_Classes\CLSID\{62BE5D10-60EB-11D0-BD3B-00A0C911CE86}, , [0d2e6b538e0c79bdc921f1386e9749b7],

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 lis 2016 09:27

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY

64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 10 lis 2016 17:55

# AdwCleaner v6.030 - Log soubor vytvořen 10/11/2016 na 17:48:58
# Aktualizováno dne 19/10/2016 z Malwarebytes
# Databáze : 2016-11-10.1 [Server]
# Operační systém : Windows Vista (TM) Home Premium Service Pack 2 (X86)
# Uživatelské jméno : lukeh - LUKEH-PC
# Beží od : C:\Users\lukeh\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : hxxps://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****



***** [ Adresáře ] *****



***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupce ] *****



***** [ Plánovač úloh ] *****



***** [ Registry ] *****

[-] Klíč smazán:HKU\S-1-5-21-1197187981-1087342134-3251995828-1000\Software\Conduit
[#] Klíč smazán po restartování:HKCU\Software\Conduit


***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíč smazán
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [966 Bajtů] - [10/11/2016 17:48:58]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1482 Bajtů] - [09/11/2016 20:29:36]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1556 Bajtů] - [10/11/2016 17:48:10]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1187 Bajtů] ##########

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 10 lis 2016 18:09

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.9 (09.30.2016)
Operating System: Windows Vista (TM) Home Premium x86
Ran by lukeh (Administrator) on źt 10.11.2016 at 18:00:18,85
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 8

Successfully deleted: C:\Users\lukeh\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\G37HJ35H (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\lukeh\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\GZAI92KW (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\lukeh\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\I219IPF6 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\lukeh\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KM39T0LF (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\G37HJ35H (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\GZAI92KW (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\I219IPF6 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KM39T0LF (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 0

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 10 lis 2016 18:30

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 10.11.2016
Čas skenování: 18:11:23
Protokol: jkl.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.11.10.07
Databáze rootkitů: v2016.10.31.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows Vista Service Pack 2
CPU: x86
Souborový systém: NTFS
Uživatel: lukeh

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 270046
Uplynulý čas: 17 min, 36 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 1
PUP.Optional.Hicosmea, HKU\S-1-5-21-1197187981-1087342134-3251995828-1000_Classes\CLSID\{62BE5D10-60EB-11D0-BD3B-00A0C911CE86}, Do karantény, [9e010bb33367d165e7d2ebdf768d9f61],

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 lis 2016 23:02

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY

64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 10 lis 2016 23:07

Děkuji, Sophos staženo, trvalo to dlouho, ale nic nenalezeno. Log z RogueKiller přikládám:

RogueKiller V12.8.0.0 [Nov 7 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows Vista (6.0.6002 Service Pack 2) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : lukeh [Práva správce]
Started from : C:\Users\lukeh\Downloads\RogueKiller.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 11/10/2016 22:01:33 (Duration : 01:02:23)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 1 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3CADFF74-D378-4B55-809C-14CEE0C9BFA0} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] um0cmndl.default-1441031397869 : user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.seznam.cz/"); -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: +++++
--- User ---
[MBR] 4ad19b2b0b2f4335bf59cc59ff5c8569
[BSP] 78cb728ba91b4803c61dd891678ff2d7 : HP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 1500 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 3074048 | Size: 76154 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 159037440 | Size: 74971 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 lis 2016 23:31

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

peacer42
Level 1
Level 1
Příspěvky: 62
Registrován: prosinec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod peacer42 » 11 lis 2016 18:52

RogueKiller V12.8.0.0 [Nov 7 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows Vista (6.0.6002 Service Pack 2) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : lukeh [Práva správce]
Started from : C:\Users\lukeh\Downloads\RogueKiller.exe
Mód : Smazat -- Datum : 11/11/2016 17:51:28 (Duration : 00:56:16)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 1 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3CADFF74-D378-4B55-809C-14CEE0C9BFA0} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([X]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] um0cmndl.default-1441031397869 : user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.seznam.cz/"); -> Nahrazeno (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: TOSHIBA MK1652GSX +++++
--- User ---
[MBR] 4ad19b2b0b2f4335bf59cc59ff5c8569
[BSP] 78cb728ba91b4803c61dd891678ff2d7 : HP MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 1500 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 3074048 | Size: 76154 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 159037440 | Size: 74971 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů