Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod baili » 17 bře 2018 20:01

Ahoj, prosím o kontrolu logu, při měsíčním plánu MbAMu nalezen adware. Dokončen sken MbAMu a spuštěn HJT. HJT zahlásil problém se zápisem/přístupem někde do některé ze složek, ale log dojel. Přikládám i log z MbAMu. CCleaner prozatím nespouštěn při měsíčním plánu.

Děkuji

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 19:56:24, on 17.03.2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.16299.0015)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ColorUService.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe
C:\Program Files (x86)\Actian\PSQL\bin\notifyviewer.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe
C:\Program Files (x86)\Trust GXT 155 Gaming Mouse\GXT155mon.exe
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Users\Uživatel\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus13.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSPRP] "C:\Program Files (x86)\ASUS\APRP\APRP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSWebStorage] C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSPanel.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl10] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GXT155gmmouseRun] "C:\Program Files (x86)\Trust GXT 155 Gaming Mouse\GXT155mon.exe" -runauto
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Unswmedia] C:\Windows\SysWOW64\regsvr32.exe C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Amtworks\tsvsohbk.dll
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-03172018194926660\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe" (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-03172018194926660\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-03172018194926660\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-03172018194926660\..\Run: [Unswmedia] C:\Windows\SysWOW64\regsvr32.exe C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Amtworks\tsvsohbk.dll (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-03172018194926660\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-03172018194926660\..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_28_0_0_161_pepper.exe -update pepperplugin (User '?')
O4 - Global Startup: Run Notification Viewer in background.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\Program Files (x86)\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Program Files (x86)\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\ASLDRSrv.exe
O23 - Service: ASUS InstantOn Service (ASUS InstantOn) - ASUS - C:\Program Files\ASUS\P4G\InsOnSrv.exe
O23 - Service: Asus WebStorage Windows Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSWinService.exe
O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Crypkey License - Kenonic Controls Ltd. - C:\WINDOWS\SYSTEM32\crypserv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusServiceLite.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Elan Service (ETDService) - ELAN Microelectronics Corp. - C:\Program Files\Elantech\ETDService.exe
O23 - Service: ET Gaming Mouse Service (ETGMGlcsSrv) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Trust GXT 155 Gaming Mouse\ETGMSrv.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService1.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Wireless Controller Service - Unknown owner - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\nvwirelesscontroller.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: Actian PSQL Relational Engine (Pervasive.SQL (relational)) - Actian Corporation - C:\Program Files\Actian\PSQL\bin\w64sqlmgr.exe
O23 - Service: Actian PSQL Transactional Engine (Pervasive.SQL (transactional)) - Actian Corporation - C:\Program Files\Actian\PSQL\bin\ntbtrv64.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 13 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 13320 bytes


MbAM:
Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Log Details-
Scan Date: 3/17/18
Scan Time: 10:27 AM
Log File: 59c47246-29c5-11e8-a1b9-ac220b700d85.json
Administrator: Yes

-Software Information-
Version: 3.4.4.2398
Components Version: 1.0.322
Update Package Version: 1.0.4390
License: Trial

-System Information-
OS: Windows 10 (Build 16299.309)
CPU: x64
File System: NTFS
User: ASUS\U\u00c5\u00beivatel

-Scan Summary-
Scan Type: Custom Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 932578
Threats Detected: 42
Threats Quarantined: 40
Time Elapsed: 9 hr, 3 min, 57 sec

-Scan Options-
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Enabled
Heuristics: Enabled
PUP: Detect
PUM: Detect

-Scan Details-
Process: 2
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\PGCHK.EXE, Quarantined, [6969], [92735],1.0.4390
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\CLOUD.EXE, Quarantined, [6969], [101627],1.0.4390

Module: 3
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\PGCHK.EXE, Quarantined, [6969], [92735],1.0.4390
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\CLOUD.EXE, Quarantined, [6969], [101627],1.0.4390
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\PGCOMMON.DLL, Quarantined, [6969], [92735],1.0.4390

Registry Key: 3
PUP.Optional.ProxyGate, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{1EC095EE-8CA3-43D6-B9F5-0C55B82ED3D7}}_is1, Quarantined, [949], [414830],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate, HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\pgt_svc, Quarantined, [949], [380406],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\NLASVC\PARAMETERS\INTERNET\MANUALPROXIES, Quarantined, [8008], [-1],0.0.0

Registry Value: 6
PUP.Optional.ProxyGate, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{1EC095EE-8CA3-43D6-B9F5-0C55B82ED3D7}}_is1|URLINFOABOUT, Quarantined, [949], [382077],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{1EC095EE-8CA3-43D6-B9F5-0C55B82ED3D7}}_is1|HELPLINK, Quarantined, [949], [382077],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{1EC095EE-8CA3-43D6-B9F5-0C55B82ED3D7}}_is1|URLUPDATEINFO, Quarantined, [949], [382077],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, HKU\S-1-5-18\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\INTERNET SETTINGS|PROXYENABLE, Quarantined, [8008], [-1],0.0.0
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, HKU\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\INTERNET SETTINGS|PROXYENABLE, Quarantined, [8008], [-1],0.0.0
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\INTERNET SETTINGS|PROXYENABLE, Quarantined, [8008], [-1],0.0.0

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Data Stream: 0
(No malicious items detected)

Folder: 2
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\ocx, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390

File: 26
PUP.Optional.ProxyGate, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\MAINSERVICE.EXE, Quarantined, [949], [380406],1.0.4390
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\PGCHK.EXE, Quarantined, [6969], [92735],1.0.4390
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\CLOUD.EXE, Delete-on-Reboot, [6969], [101627],1.0.4390
PUP.Optional.GoldClick, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\PGCOMMON.DLL, Quarantined, [6969], [92735],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\PROGRAM FILES (X86)\PROXYGATE\LIST.DAT, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\ocx\mscomctl.ocx, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\conf.dat, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\Config.ini, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\dbghelp.dll, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\dns.dat, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\msvbvm60.dll, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\newsocket.data, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\PGHelp.exe, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\PGNet.exe, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\PGUpd.exe, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\ProxyGate.exe, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\Skin.dll, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\Socket.exe, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\TrafficMonitor.exe, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
PUP.Optional.ProxyGate.PrxySvrRST, C:\Program Files (x86)\ProxyGate\TrafficMonitor.ini, Quarantined, [8008], [390935],1.0.4390
Generic.Malware/Suspicious, C:\USERS\UžIVATEL\APPDATA\ROAMING\DIVINITY.ORIGINAL.SIN.2.V3.0.77.309.FIXED.REPACK\TCBSDCV.EXE, Quarantined, [0], [392686],1.0.4390
Trojan.Agent.Trace, C:\WINDOWS\SYSWOW64\DEL.BAT, Quarantined, [2767], [472025],1.0.4390
Generic.Malware/Suspicious, D:\DOWNLOAD\GAMES\W3\WARCRAFT III 1.22\BNUPDATE.EXE, Quarantined, [0], [392686],1.0.4390
RiskWare.GameHack, D:\GAMES\SNIPER ELITE 3\STEAM_API.DLL, No Action By User, [423], [305544],1.0.4390
RiskWare.GameHack, D:\GAMES\SNIPER ELITE 3\STEAM_API64.DLL, No Action By User, [423], [305544],1.0.4390
Generic.Malware/Suspicious, D:\GAMES\W3\WARCRAFT III 1.22\BNUPDATE.EXE, Quarantined, [0], [392686],1.0.4390

Physical Sector: 0
(No malicious items detected)


(end)

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 17 bře 2018 21:51

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu . Klikni na „Souhlasím“ k povrzení podmínek.
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Skenování“
Po skenu se objeví log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod baili » 17 bře 2018 23:51

ATF 53.74 Mb
TFC 389 Mb - manuální restart
ADW:
# AdwCleaner 7.0.8.0 - Logfile created on Sat Mar 17 22:50:13 2018
# Updated on 2018/08/02 by Malwarebytes
# Database: 2018-03-14.3
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.SlimCleanerPlus, [Key] - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\castplatform.com
PUP.Optional.SlimCleanerPlus, [Key] - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\cdn.castplatform.com


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries.

*************************



########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 18 bře 2018 09:39

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Skenování“ , po prohledání klikni na „ Čištění

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log soubor“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod baili » 18 bře 2018 22:51

# AdwCleaner 7.0.8.0 - Logfile created on Sun Mar 18 21:23:05 2018
# Updated on 2018/08/02 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders deleted.

***** [ Files ] *****

No malicious files deleted.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

Deleted: [Key] - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\castplatform.com
Deleted: [Key] - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\cdn.castplatform.com


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [1131 B] - [2018/3/17 22:50:13]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [1199 B] - [2018/3/18 21:22:25]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod baili » 18 bře 2018 22:51

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by U§ivatel (Administrator) on 18.03.2018 at 22:27:25,34
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 2

Successfully deleted: C:\ProgramData\alawarwrapper (Folder)
Successfully deleted: C:\users\Public\Documents\alawarwrapper (Folder)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 18.03.2018 at 22:32:27,74
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod baili » 18 bře 2018 22:53

Nyní jede Sophos. Nechám běžet přes noc. Zítra udělám RogueKiller.

Antivir nepoužívám. Čístě jen Windows Defender a MbAM. Po deaktivaci se ale vypl WD a používá se jen MbAM Web Protection, Exploit Protection, Malware Protection, Ransomware Protection. Když zapnu WD, tak se vypne, jelikož se už používá ochrana od MbAM.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 19 bře 2018 09:25

MbAM je taky antivir , takže po nainstalování je plnohotný antivir (jen na zkušební dobu) , proto se vypne WD.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod baili » 19 bře 2018 11:12

RogueKiller V12.12.8.0 (x64) [Mar 12 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.16299) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : U?ivatel [Práva správce]
Started from : C:\Users\U?ivatel\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 03/19/2018 06:48:49 (Duration : 00:30:00)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus13.msn.com -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Default_Page_URL : http://asus13.msn.com -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: HGST HTS541075A9E680 +++++
--- User ---
[MBR] 89889d48919bd0ab3d89921f8ca8a240
[BSP] 06e6a9156cb0c7a75125247e8ee3c7df : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 300 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 616448 | Size: 900 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 2459648 | Size: 128 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 2721792 | Size: 285323 MB
4 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 587065344 | Size: 837 MB
5 - Basic data partition | Offset (sectors): 588779520 | Size: 407424 MB
6 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1423183872 | Size: 20490 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 19 bře 2018 17:36

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod baili » 19 bře 2018 20:39

Jak dlouho pojede Zoek? Už 2 hodiny a poslední zpráva je Empty FF Cache. Do okna neklikám. Antivir vypnut. Kurzor bliká. Už si nepamatuji jak dlouho běžel předtím co jsem jej použil, ale nezdálo se mi, že tak dlouho.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 19 bře 2018 20:51

Jo někdy trvá dlouho , i dost hodin , lépe je ho spustit v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů