nováček a laik na PC

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

13918
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

nováček a laik na PC

Příspěvekod 13918 » 03 lis 2007 21:56

Prosím o kontrolu PC ,které se chová podivně,zatuhuje,někdy se nechce windowsxp naskočit a někdy stahuje cosi z netu,přestože jsem nic nechtěl stahovat.
Děkuji Mirek

Reklama
Uživatelský avatar
krtenek
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1955
Registrován: květen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod krtenek » 03 lis 2007 22:05

Uveďte:
1) konfiguraci PC, operační systém,
2) programové zabezpečení (anitivirus, firewall, anti-spyware).

Popiště podrobněji problémy.

3) Vložte sem log z HJT (návod viz můj podpis).

Uživatelský avatar
Avalanche
Level 3
Level 3
Příspěvky: 558
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod Avalanche » 03 lis 2007 22:05

Jelikož neni z čeho co vyčíst a věštci jsou nedostatkové zboží, tak sem pošli log z HiJackThisu.
http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... ijackthis/ :smile:

13918
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod 13918 » 04 lis 2007 11:20

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 11:09:33, on 4.11.2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\qttask.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4ss.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4gui.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4gui.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\PROGRA~1\Crawler\CToolbar.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Ferda Mravenec\Plocha\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Podpora odkazu pro Adobe PDF Reader - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - C:\PROGRA~1\Crawler\ctbr.dll
O3 - Toolbar: &Crawler lišta - {4B3803EA-5230-4DC3-A7FC-33638F3D3542} - C:\PROGRA~1\Crawler\ctbr.dll
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\WINDOWS\system32\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DeviceDiscovery] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Synchronizer.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\AdobeCollabSync.exe
O8 - Extra context menu item: Crawler Search - tbr:iemenu
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{494E995B-8D7A-4467-A681-BFB6182234E6}: NameServer = 10.102.0.252,10.102.0.253
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{494E995B-8D7A-4467-A681-BFB6182234E6}: NameServer = 10.102.0.252,10.102.0.253
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{494E995B-8D7A-4467-A681-BFB6182234E6}: NameServer = 10.102.0.252,10.102.0.253
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\..\{494E995B-8D7A-4467-A681-BFB6182234E6}: NameServer = 10.102.0.252,10.102.0.253
O18 - Protocol: tbr - {4D25FB7A-8902-4291-960E-9ADA051CFBBF} - C:\PROGRA~1\Crawler\ctbr.dll
O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft AB - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
O23 - Service: Sunbelt Personal Firewall 4 (SPF4) - Sunbelt Software - C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4ss.exe

--
End of file - 4566 bytes
-pro úplnost -když PC zamrzne a nejde nic spustit/jsem již ve Win./provedu CTRL+ALT+DELETE,zadám restartovat,dlouho trvá než se začne ukončovat explorer.exe
Děkuji.
Mirek

Uživatelský avatar
Baron Prášil
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4882
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod Baron Prášil » 04 lis 2007 23:44

log je v pořádku.

vyčisti systém CCleanerem a RegCleanerem

defragmentuj,pokud to bude třeba
třeba tímto O&O Defrag 2000

když nezabere udělej log z MWAV

13918
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod 13918 » 05 lis 2007 23:01

Dobrý den,provedl jsem čistění ccleanerem a regcleanerem .
Program MWAV po spustění nedokončí skenovaní a zmizí z monitoru / minimalizovaný není.
Děkuji
Mirek

Uživatelský avatar
Crave
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1300
Registrován: říjen 06
Bydliště: Huštěnovice - Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod Crave » 05 lis 2007 23:04

a je v procesech?? ctrl+atl+del..se podiv

13918
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod 13918 » 05 lis 2007 23:27

Dobrý večer,
při běhu programu Mwav v správci úloh Scaning Process...běží, po zmizení z monitoru ve správci úloh neběží.
MWav stihá vypsat:"Savenow Adware"nalezen v souborovém systému! Provedené akce -nic
Záynam"HKCU\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENT\VERSION\EXPLORER\FILEEXTS"odkazuje na neplatný objekt".RTG".Provedene akce nic...
Program po tomto výpisu ještě běží až se dostane při rolování pokaždé na:Testované složky:C:\Program Files\Logitech QuickCam kde skončí .
Omlouvám se,že píšu pomalu.
Mirek

13918
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Mwav

Příspěvekod 13918 » 07 lis 2007 19:23

Dobrý den.
Dnes jsem opět spustil Mwav,dříve než zmizel vypsal :"objekt Possible fujacks-type Worm nalezen v souborovém systému.
Nrní v tom můj popisovaný problém a jak na to?
Děkuji
Mirek

Uživatelský avatar
Baron Prášil
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4882
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod Baron Prášil » 07 lis 2007 21:05

Stáhni si ComboFix (by sUBs) a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem klávesy 1
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log, který se ti zobrazí, jinak ho najdeš zde: C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah

13918
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod 13918 » 07 lis 2007 22:48

Pro úplnost-dnes jsem instaloval 30ti denní Kaspersky antivir-ten v pc nic nenašel

13918
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Poděkování

Příspěvekod 13918 » 10 lis 2007 15:26

Děkuji všem za pomoc.Zdá se,že je vše ok.Děkuji
Mohu Vás všude doporučovat?
Mirek


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 hostů