Kontrola logu - zavirováno Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 13 srp 2018 20:04

Ahoj,
prosím o kontrolu logu a následný čištění. Měl jsem nějak slabou chvilku a stáhnul jsem si nějakej SW na aktualizaci ovladačů. Hned začaly vyskakovat chyby a Mbam našel 17 virů. Dal jsem to vyčistit, ale při restartu se notebook akorát zasekl - všechno je ale v karanténě. Dost tam toho ale asi pořád bude.
Díky

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:59:40, on 13.08.2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.17134.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 19.0.0\avpui.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe
C:\Users\admin\Desktop\HijackThis.exe
C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Secure Connection 3.0\ksdeui.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://battlelog.battlefield.com/bf3/cs/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_181\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_181\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Application Restart #0] PackagedCWALauncher.exe E0469640.NerveCenter_5grkq8ppsgwt4!LenovoNerveCenter "Nerve Center\bin\x64\LenovoNerveCenter.exe" -runbywidget /RestartByRestartManager:E692238B-EAC6-4189-91B5-51E8BDC44222 /RestartByRestartManager:44BCDD75-525D-4b32-B240-B070448D131B /RestartByRestartManager:1F41288F-64F7-4a05-AA1F-54E032D0AFA2
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{b6ee4396-33fb-4d77-9908-8416d483ce5c}: NameServer = 8.8.8.8,8.8.4.4
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Kaspersky Anti-Virus Service 19.0.0 (AVP19.0.0) - AO Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 19.0.0\avp.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_250db833a1cd577e\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HDCP Service (cplspcon) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_250db833a1cd577e\IntelCpHDCPSvc.exe
O23 - Service: Dolby DAX2 API Service (DAX2API) - Unknown owner - C:\Program Files\Dolby\Dolby DAX2\DAX2_API\DolbyDAX2API.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Elan Service (ETDService) - ELAN Microelectronics Corp. - C:\Program Files\Elantech\ETDService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GameRecorderSVC - Lenovo(beijing) Limited - C:\Program Files\Lenovo\Nerve Center\bin\x86\GameRecorderSVC.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HuaweiHiSuiteService64.exe - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HiSuite\HandSetService\HuaweiHiSuiteService64.exe
O23 - Service: @oem10.inf,%SERVICE_NAME%;Intel Bluetooth Service (ibtsiva) - Unknown owner - C:\Windows\system32\ibtsiva (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Intel Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\igdlh64.inf_amd64_250db833a1cd577e\igfxCUIService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: klvssbridge64_19.0.0 - AO Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 19.0.0\x64\vssbridge64.exe
O23 - Service: Kaspersky Secure Connection Service 3.0.0 (KSDE3.0.0) - AO Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Secure Connection 3.0\ksde.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Origin Web Helper Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginWebHelperService.exe
O23 - Service: PluginLoaderSvc - Lenovo(beijing) Limited - C:\Program Files\Lenovo\Nerve Center\bin\x64\PluginLoaderSvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\Windows\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\Windows\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

--
End of file - 12044 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod jaro3 » 13 srp 2018 20:22

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu . Klikni na „Souhlasím“ k povrzení podmínek.
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Skenování“
Po skenu se objeví log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware na plochu , nainstaluj a spusť ho
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Spustit skenování
- po proběhnutí skenu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází v programu po kliknutí na „Zprávy“ , nebo je uložen zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 13 srp 2018 20:28

Dík za rychlost :)
Chrome nemám a TFC hotovo. Tady je ADW
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.1.0
# -------------------------------
# Build: 06-26-2018
# Database: 2018-08-10.2
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 08-13-2018
# Duration: 00:00:10
# OS: Windows 10 Home
# Scanned: 41485
# Detected: 3


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.Conduit HKCU\Software\Conduit
PUP.Optional.Conduit HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

PUP.Optional.Legacy slunecnice.cz

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.



########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S00].txt ##########

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 13 srp 2018 20:50

Novej log z MBAMu, předchozí jsem nenašel, ale všech 17 zjebů je v karanténě.

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 13.08.18
Čas skenování: 20:48
Logovací soubor: 6bfe5f74-9f29-11e8-b4cf-54e1ad02a5c0.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.5.1.2522
Verze komponentů: 1.0.374
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.6327
Licence: Bezplatný

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 17134.191)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: LEGION\admin

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Spuštění skenování: Ruční
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 294354
Zjištěné hrozby: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Hrozby umístěné do karantény: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)
Uplynulý čas: 1 min, 27 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Povoleno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

WMI: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod jaro3 » 13 srp 2018 21:20

Ok , já jen , jestli se něco z toho nevrátilo , proto znovu mbam..

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Skenování“ , po prohledání klikni na „ Čištění

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log soubor“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/files/details ... _tool.html
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Pokud byly nalezeny viry , tak po skenu klikni na „Details…“ a potom na „View log file“. Zkopíruj celý log a vlož ho sem. Potom zavři „threat detail“ a klikni na „Start cleanup“.
Jinak se log nachází zde:
C:\ProgramData\Sophos\Sophos Virus Removal Tool\Logs

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 14 srp 2018 16:47

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.1.0
# -------------------------------
# Build: 06-26-2018
# Database: 2018-08-10.2
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 08-14-2018
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 3
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKCU\Software\Conduit
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

Deleted slunecnice.cz

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1338 octets] - [13/08/2018 20:28:08]
AdwCleaner[S01].txt - [1399 octets] - [14/08/2018 16:45:55]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C01].txt ##########

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 14 srp 2018 16:50

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by admin (Administrator) on 14.08.2018 at 16:47:51,22
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 14.08.2018 at 16:49:50,00
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 14 srp 2018 17:35

2018-08-14 14:51:28.328 Sophos Virus Removal Tool version 2.6.1
2018-08-14 14:51:28.328 Copyright (c) 2009-2017 Sophos Limited. All rights reserved.

2018-08-14 14:51:28.328 This tool will scan your computer for viruses and other threats. If it finds any, it will give you the option to remove them.

2018-08-14 14:51:28.328 Windows version 6.2 SP 0.0 build 9200 SM=0x300 PT=0x1 WOW64
2018-08-14 14:51:28.329 Checking for updates...
2018-08-14 14:51:28.346 Update progress: proxy server not available
2018-08-14 14:51:36.320 Option all = no
2018-08-14 14:51:36.320 Option recurse = yes
2018-08-14 14:51:36.320 Option archive = no
2018-08-14 14:51:36.320 Option service = yes
2018-08-14 14:51:36.320 Option confirm = yes
2018-08-14 14:51:36.321 Option sxl = yes
2018-08-14 14:51:36.321 Option max-data-age = 35
2018-08-14 14:51:36.321 Option vdl-logging = yes
2018-08-14 14:51:36.324 Customer ID: 094260ca9b3af99f9d4a3909fc47a743
2018-08-14 14:51:36.324 Machine ID: f13d8d92727e48ed9e833f1b2f60073b
2018-08-14 14:51:36.325 Component SVRTcli.exe version 2.6.1
2018-08-14 14:51:36.325 Component control.dll version 2.6.1
2018-08-14 14:51:36.325 Component SVRTservice.exe version 2.6.1
2018-08-14 14:51:36.325 Component engine\osdp.dll version 1.44.1.2286
2018-08-14 14:51:36.325 Component engine\veex.dll version 3.68.6.2286
2018-08-14 14:51:36.326 Component engine\savi.dll version 9.0.7.2286
2018-08-14 14:51:36.326 Component rkdisk.dll version 1.5.31.1
2018-08-14 14:51:36.326 Version info: Product version 2.6.1
2018-08-14 14:51:36.327 Version info: Detection engine 3.68.6
2018-08-14 14:51:36.327 Version info: Detection data 5.46
2018-08-14 14:51:36.327 Version info: Build date 28.11.2017
2018-08-14 14:51:36.327 Version info: Data files added 746
2018-08-14 14:51:36.327 Version info: Last successful update (not yet updated)
2018-08-14 14:51:36.976 Downloading updates...
2018-08-14 14:51:36.976 Update progress: [I96736] sdds.svrt_v1.5: adding primary package C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED baseVersion=1
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I95020] sdds.svrt_v1.5: looking for packages included from product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I22529] sdds.svrt_v1.5: looking for supplements included from product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I49502] sdds.data0910.xml: found supplement IDE554 LATEST path= baseVersion= [included from product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=]
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I95020] sdds.data0910.xml: looking for packages included from product IDE554 LATEST path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I22529] sdds.data0910.xml: looking for supplements included from product IDE554 LATEST path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I49502] sdds.data0910.xml: found supplement IDE555 LATEST path= baseVersion= [included from product IDE554 LATEST path=]
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I95020] sdds.data0910.xml: looking for packages included from product IDE555 LATEST path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I22529] sdds.data0910.xml: looking for supplements included from product IDE555 LATEST path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I49502] sdds.data0910.xml: found supplement IDE556 LATEST path= baseVersion= [included from product IDE555 LATEST path=]
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I95020] sdds.data0910.xml: looking for packages included from product IDE556 LATEST path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I22529] sdds.data0910.xml: looking for supplements included from product IDE556 LATEST path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I19463] Syncing product C1A903B2-E63E-483b-982D-04BB9C457C60 RECOMMENDED path=
2018-08-14 14:51:36.977 Update progress: [I19463] Product download size 197878933 bytes
2018-08-14 14:51:40.829 Update progress: [I19463] Syncing product IDE554 LATEST path=
2018-08-14 14:51:40.829 Update progress: [I19463] Product download size 2856102 bytes
2018-08-14 14:51:48.956 Update progress: [I19463] Syncing product IDE555 LATEST path=
2018-08-14 14:51:48.956 Update progress: [I19463] Product download size 2640799 bytes
2018-08-14 14:51:51.476 Update progress: [I19463] Syncing product IDE556 LATEST path=
2018-08-14 14:51:51.498 Installing updates...
2018-08-14 14:51:52.104 Error level 1
2018-08-14 14:51:54.071 Update successful
2018-08-14 14:52:00.485 Option all = no
2018-08-14 14:52:00.485 Option recurse = yes
2018-08-14 14:52:00.486 Option archive = no
2018-08-14 14:52:00.486 Option service = yes
2018-08-14 14:52:00.486 Option confirm = yes
2018-08-14 14:52:00.486 Option sxl = yes
2018-08-14 14:52:00.487 Option max-data-age = 35
2018-08-14 14:52:00.487 Option vdl-logging = yes
2018-08-14 14:52:00.490 Customer ID: 094260ca9b3af99f9d4a3909fc47a743
2018-08-14 14:52:00.490 Machine ID: f13d8d92727e48ed9e833f1b2f60073b
2018-08-14 14:52:00.490 Component SVRTcli.exe version 2.6.1
2018-08-14 14:52:00.490 Component control.dll version 2.6.1
2018-08-14 14:52:00.490 Component SVRTservice.exe version 2.6.1
2018-08-14 14:52:00.491 Component engine\osdp.dll version 1.44.1.2420
2018-08-14 14:52:00.491 Component engine\veex.dll version 3.73.0.2420
2018-08-14 14:52:00.491 Component engine\savi.dll version 9.0.11.2420
2018-08-14 14:52:00.491 Component rkdisk.dll version 1.5.31.1
2018-08-14 14:52:00.491 Version info: Product version 2.6.1
2018-08-14 14:52:00.491 Version info: Detection engine 3.73.0
2018-08-14 14:52:00.491 Version info: Detection data 5.53
2018-08-14 14:52:00.491 Version info: Build date 17.07.2018
2018-08-14 14:52:00.491 Version info: Data files added 238
2018-08-14 14:52:00.491 Version info: Last successful update 14.08.2018 16:51:54

2018-08-14 15:07:12.396 Could not open C:\hiberfil.sys
2018-08-14 15:07:12.398 Could not open C:\pagefile.sys
2018-08-14 15:11:10.417 Could not open C:\swapfile.sys
2018-08-14 15:11:10.423 Could not open C:\System Volume Information\{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2018-08-14 15:11:10.423 Could not open C:\System Volume Information\{42b7ff43-5aac-11e8-a93f-0028f8811626}{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2018-08-14 15:11:10.424 Could not open C:\System Volume Information\{73a4bb6c-64a2-11e8-a944-0028f8811626}{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2018-08-14 15:11:10.424 Could not open C:\System Volume Information\{e0063890-5a92-11e8-a93d-0028f8811626}{3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752}
2018-08-14 15:13:56.853 Could not open C:\Windows\System32\config\BBI
2018-08-14 15:13:56.861 Could not open C:\Windows\System32\config\DRIVERS
2018-08-14 15:13:56.865 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\DEFAULT
2018-08-14 15:13:56.865 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SAM
2018-08-14 15:13:56.866 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SECURITY
2018-08-14 15:13:56.866 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SOFTWARE
2018-08-14 15:13:56.866 Could not open C:\Windows\System32\config\RegBack\SYSTEM
2018-08-14 15:23:28.667 >>> Virus 'Mal/Generic-L' found in file D:\Other Games\Command and Conquer Generals + Zero hour\FFF-EA_Games_Keygens_144.exe
2018-08-14 15:24:13.940 The following items will be cleaned up:
2018-08-14 15:24:13.940 Mal/Generic-L

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 14 srp 2018 17:53

RogueKiller V12.12.31.0 (x64) [Aug 10 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.17134) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : admin [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 08/14/2018 17:37:27 (Duration : 00:15:10)
Přepínač : -refid

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-21736387-1772824381-2990046172-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://battlelog.battlefield.com/bf3/cs/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-21736387-1772824381-2990046172-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://battlelog.battlefield.com/bf3/cs/ -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM035-1RK172 +++++
--- User ---
[MBR] b5ee515a1894a78279dcce81af5a0649
[BSP] 7120dde55f9cd0b183efc8ea61fc0588 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 34 | Size: 128 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 264192 | Size: 953740 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: SAMSUNG MZVLW128HEGR-000L2 +++++
--- User ---
[MBR] cc8b60602da5e982740f065c13796434
[BSP] 88b55521bb102cc50b30574cd356a107 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 499 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 1024000 | Size: 100 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1228800 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1261568 | Size: 121488 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávná funkce. )

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod jaro3 » 14 srp 2018 18:55

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 14 srp 2018 19:58

RogueKiller V12.12.31.0 (x64) [Aug 10 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.17134) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : admin [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 08/14/2018 19:42:33 (Duration : 00:14:34)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-21736387-1772824381-2990046172-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://battlelog.battlefield.com/bf3/cs/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-21736387-1772824381-2990046172-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://battlelog.battlefield.com/bf3/cs/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM035-1RK172 +++++
--- User ---
[MBR] b5ee515a1894a78279dcce81af5a0649
[BSP] 7120dde55f9cd0b183efc8ea61fc0588 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 34 | Size: 128 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 264192 | Size: 953740 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: SAMSUNG MZVLW128HEGR-000L2 +++++
--- User ---
[MBR] cc8b60602da5e982740f065c13796434
[BSP] 88b55521bb102cc50b30574cd356a107 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 499 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 1024000 | Size: 100 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1228800 | Size: 16 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1261568 | Size: 121488 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([1] Nesprávná funkce. )

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - zavirováno

Příspěvekod Babis » 14 srp 2018 20:15

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by admin on 14.08.2018 at 20:00:06,15.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.17134 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\admin\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

14.08.2018 20:00:59 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\OSTotoSoft deleted successfully
C:\PROGRA~3\PlugCache deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\icsxml deleted successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\ms-drivers deleted successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Packages deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\OSTotoSoft not found
C:\Users\admin\.android deleted
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Roaming\ETDCoInstaller.log deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"light_plugin_F88CEF8523DE460F9FA1D6E48BF8D340@kaspersky.com"="C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 19.0.0\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi" [01.08.2018 08:04]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"light_plugin_F88CEF8523DE460F9FA1D6E48BF8D340@kaspersky.com"="C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 19.0.0\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi" [01.08.2018 08:04]

==== Firefox XPI-files found: ======================

- __MSG_ExtensionName__ - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 19.0.0\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi

==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 68.0.3440.106

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
amkpcclbbgegoafihnpgomddadjhcadd - https://chrome.google.com/webstore/deta ... ddadjhcadd[]

Material Black & Red - admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ckclnmmoaanddaoocbfilkhapimghfbk
True Key™ by McAfee - admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cpaibbcbodhimfnjnakiidgbpiehfgci
Chrome Media Router - admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\admin\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\System Profile\Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\System Profile\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\System Profile\Web Data was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Edge Cache ======================

Edge Cache Emptied Successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\admin\AppData\Local\Chromium\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\System Profile\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=46 folders=50 51387680 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\admin\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\admin\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 14.08.2018 at 20:14:37,11 ======================


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 11 hostů