Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

resetko
nováček
Příspěvky: 20
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod resetko » 30 srp 2020 22:43

zdravím,
kúpil som si nový notebook a mám po 4 dňoch používania problém. Vždy keď ho zapnem mi vyskočia 2 stránky (bit.ly)
Skúšal som malwarebytes no bez výsledku. Pred tým ako sa mi zapne ten chrome s reklamami tak sa mi zdá že na sekundu vyskočí command prompt a píše niečo o update, tak si myslím či to nebude toto.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:40:16, on 30. 8. 2020
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.18362.0001)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\asussci2.inf_amd64_b12b0d488bd75133\ASUSOptimization\AsusOSD.exe
C:\Users\reset\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe
C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.140.508.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe
C:\Program Files\WindowsApps\B9ECED6F.GameVisual_2.2.2.0_x64__qmba6cd70vzyy\ACMON.exe
C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.140.508.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe
C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.140.508.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe
C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.140.508.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe
C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.140.508.0_x86__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe
C:\Users\reset\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\Windows\system32\userinit.exe
O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\reset\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_157E9566E40E7A703EBC922E7E62E494] "C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-startup-window /prefetch:5
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: update.bat
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\u0353578.inf_amd64_31911ee7e56d8da1\B352783\atiesrxx.exe
O23 - Service: ARMOURY CRATE Service (ArmouryCrateService) - ASUSTeK COMPUTER INC. - C:\Program Files\ASUS\ARMOURY CRATE Service\ArmouryCrate.Service.exe
O23 - Service: ASUS Update Service (asus) (asus) - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\Update\AsusUpdate.exe
O23 - Service: ASUS Link Near (ASUSLinkNear) - ASUSTek Computer Inc. - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\asussci2.inf_amd64_b12b0d488bd75133\ASUSLinkNear\AsusLinkNear.exe
O23 - Service: ASUS Link Remote (ASUSLinkRemote) - ASUSTeK COMPUTER INC.? - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\asussci2.inf_amd64_b12b0d488bd75133\ASUSLinkRemote\AsusLinkRemote.exe
O23 - Service: ASUS Update Service (asusm) (asusm) - ASUSTeK Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\Update\AsusUpdate.exe
O23 - Service: ASUS Optimization (ASUSOptimization) - ASUSTeK COMPUTER INC. - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\asussci2.inf_amd64_b12b0d488bd75133\ASUSOptimization\AsusOptimization.exe
O23 - Service: ASUS Software Manager (ASUSSoftwareManager) - ASUSTeK COMPUTER INC. - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\asussci2.inf_amd64_b12b0d488bd75133\ASUSSoftwareManager\AsusSoftwareManager.exe
O23 - Service: ASUS System Analysis (ASUSSystemAnalysis) - ASUSTeK COMPUTER INC. - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\asussci2.inf_amd64_b12b0d488bd75133\ASUSSystemAnalysis\AsusSystemAnalysis.exe
O23 - Service: ASUS System Diagnosis (ASUSSystemDiagnosis) - ASUSTek COMPUTER INC. - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\asussci2.inf_amd64_b12b0d488bd75133\ASUSSystemDiagnosis\AsusSystemDiagnosis.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\CredentialEnrollmentManager.exe,-100 (CredentialEnrollmentManagerUserSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: CredentialEnrollmentManagerUserSvc_7923c - Unknown owner - C:\Windows\system32\CredentialEnrollmentManager.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: DTS APO3 Service (DTSAPO3Service) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DTS\PC\APO3x\DTSAPO3Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Chrome Elevation Service (GoogleChromeElevationService) (GoogleChromeElevationService) - Google LLC - C:\Program Files\Google\Chrome\Application\85.0.4183.83\elevation_service.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google LLC - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LightingService - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\LightingService\LightingService.exe
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\MBAMService.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\nvam.inf_amd64_96810672813e2265\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe
O23 - Service: Origin Web Helper Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\OriginWebHelperService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe,-101 (perceptionsimulation) - Unknown owner - C:\Windows\system32\PerceptionSimulation\PerceptionSimulationService.exe (file missing)
O23 - Service: Service for Panel OverDrive , if this service stop, can't use OverDrive feature (RefreshRateService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUSTeK COMPUTER INC\RefreshRateService\RefreshRateService.exe
O23 - Service: ROG Live Service - ASUSTek COMPUTER INC. - C:\Program Files (x86)\ASUS\ROG Live Service\ROGLiveService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Universal Service (RtkAudioUniversalService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\RtkAudUService64.exe (file missing)
O23 - Service: @oem21.inf,%RtkBtManServ.SvcDesc%;Realtek Bluetooth Device Manager Service (RtkBtManServ) - Realtek Semiconductor Corp. - C:\Windows\RtkBtManServ.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\Windows\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
O23 - Service: @firewallapi.dll,-50323 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\Windows\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 13352 bytes


Ďakujem za pomoc

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 30 srp 2020 23:27

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

O4 - Global Startup: update.bat


Stáhni si ATF Cleaner
https://www.majorgeeks.com/mg/getmirror ... ner,2.html
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/
pro majitele win7 stáhni zde:
https://filehippo.com/download_adwcleaner/ ( nedávej aktualizaci!)

Ulož si ho na svojí plochu . Klikni na „Souhlasím“ k povrzení podmínek.
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Skenování“
Po skenu se objeví log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/

na plochu , nainstaluj a spusť ho
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Spustit skenování
- po proběhnutí skenu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Zobrazit zprávu a vyber Export a vyber Kopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází v programu po kliknutí na „Zprávy“ , nebo je uložen zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

resetko
nováček
Příspěvky: 20
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod resetko » 30 srp 2020 23:52

adwcleaner log: # -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.7.0
# -------------------------------
# Build: 07-22-2020
# Database: 2020-07-20.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 08-30-2020
# Duration: 00:00:15
# OS: Windows 10 Home
# Scanned: 31837
# Detected: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries found.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software found.


AdwCleaner[S00].txt - [1473 octets] - [30/08/2020 21:36:35]
AdwCleaner[C00].txt - [1625 octets] - [30/08/2020 21:36:51]
AdwCleaner[S01].txt - [1595 octets] - [30/08/2020 21:39:25]
AdwCleaner[C01].txt - [1747 octets] - [30/08/2020 21:39:37]
AdwCleaner[S02].txt - [1717 octets] - [30/08/2020 22:35:09]
AdwCleaner[C02].txt - [1869 octets] - [30/08/2020 22:36:04]
AdwCleaner[S03].txt - [1839 octets] - [30/08/2020 22:49:56]
AdwCleaner[C03].txt - [1991 octets] - [30/08/2020 22:50:04]
AdwCleaner[S04].txt - [1961 octets] - [30/08/2020 23:49:08]
AdwCleaner[C04].txt - [2113 octets] - [30/08/2020 23:49:28]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S05].txt ##########

malwarebytes:
Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti denníka-
Dátum skenovania: 30. 8. 2020
Čas skenovania: 23:54
Súbor denníka: 62b774f2-eb0b-11ea-b82e-d45d6460e281.json

-Údaje o softvéri-
Verzia: 4.2.0.82
Verzia súčastí: 1.0.1025
Aktualizovať verziu balíka: 1.0.29239
Licencia: Skúšobná verzia

-Systémové informácie-
OS: Windows 10 (Build 18362.1016)
Procesor: x64
Systém súborov: NTFS
Používateľ: LAPTOP-CIPON7NE\reset

-Zhrnutie skenovania-
Typ skenovania: Vyhľadávanie hrozieb
Skenovanie bolo spustené: Manuálne
Výsledok: Dokončené
Preskenované objekty: 262634
Zistené hrozby: 0
Hrozby umiestnené do karantény: 0
Uplynulý čas: 1 min, 18 s

-Možnosti skenovania-
Pamäť: Povolené
Spúšťanie: Povolené
Systém súborov: Povolené
Archívy: Povolené
Rootkity: Zakázané
Heuristika: Povolené
PUP: Zistiť
PUM: Zistiť

-Podrobnosti skenovania-
Proces: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Modul: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Kľúč databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Hodnota databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Údaje databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Prúd údajov: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Priečinok: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Súbor: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

WMI: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)


(end)


Zatiaľ sa problém neukázal.
Ďakujem veľmi za pomoc :smile:
Naposledy upravil(a) resetko dne 30 srp 2020 23:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 30 srp 2020 23:55

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/files/details ... _tool.html
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.
Pokud byly nalezeny viry , tak po skenu klikni na „Details…“ a potom na „View log file“. Zkopíruj celý log a vlož ho sem. Potom zavři „threat detail“ a klikni na „Start cleanup“.
Jinak se log nachází zde:
C:\ProgramData\Sophos\Sophos Virus Removal Tool\Logs

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

resetko
nováček
Příspěvky: 20
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod resetko » 31 srp 2020 01:14

sophos nenasiel nic.

ROGUE KILLER:
RogueKiller Anti-Malware V14.7.0.0 (x64) [Aug 24 2020] (Premium) by Adlice Software
mail : https://adlice.com/contact/
Website : https://adlice.com/download/roguekiller/
Operating System : Windows 10 (10.0.18363) 64 bits
Started in : Normal mode
User : reset [Administrator]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Signatures : 20200828_093149, Driver : Loaded
Mode : Standard Scan, Delete -- Date : 2020/08/31 01:01:14 (Duration : 00:05:13)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Delete ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
[PUP.HackTool (Potentially Malicious)] SppExtComObjHook.dll -- %SystemRoot%\System32\SppExtComObjHook.dll -> Found

JRT:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by reset (Administrator) on ne 30. 08. 2020 at 23:58:20,07
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 1

Successfully deleted: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GoogleChromeAutoLaunch_157E9566E40E7A703EBC922E7E62E494 (Registry Value)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on po 31. 08. 2020 at 0:01:47,66
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 31 srp 2020 17:03

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.


Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů