Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Ailin
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červenec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Ailin » 17 črc 2008 23:40

Zdravím
pc momentálně prochází úplnou debordelizací, neb se začal razantně zpomalovat. Mohla bych poprosit o pomoc? Předem děkuji:)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 23:32:34, on 17.7.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\QIP\qip.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Program Files\Last.fm\LastFM.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://google.icq.com/search/search_frame.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://google.icq.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
R3 - URLSearchHook: (no name) - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - (no file)
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [QIP2005] C:\Program Files\QIP\qip.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MirandaIM] "C:\Program Files\Mir4nda IM\miranda32.exe" "C:\Program Files\Mir4nda IM\Profile\dbase-v5.7"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &ICQ Toolbar Search - res://C:\Program Files\ICQToolbar\toolbaru.dll/SEARCH.HTML
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare product prices - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B2} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare travel rates - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B3} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{A1CD6FE4-7443-4678-B42F-54888A57CFB8}: NameServer = 62.40.68.2,195.129.12.83
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (Omega 1.6693) (Q) (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O24 - Desktop Component 0: (no name) - file:///C:/DOCUME~1/Gabriela/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_image002.gif
O24 - Desktop Component 1: (no name) - file:///C:/DOCUME~1/Gabriela/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_image002.jpg

--
End of file - 4615 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod fredik » 18 črc 2008 18:37

Vítej na fóru

Spusť znovu HijackThis a zaškrtni v něm okénka před řádky:
R3 - URLSearchHook: (no name) - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe"
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare product prices - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B2} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare travel rates - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B3} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
po zaškrtnutí klikni na tlačítko Fix Checked

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware a Launch Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan a klikni na tlačítko Scan
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět

Ailin
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červenec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Ailin » 18 črc 2008 23:39

mimochodem, fixla jsem vše, co mi bylo doporučeno, leč po opětovném logu se tyto položky objevily znovu. Udělala jsem něco špatně, nebo je to jen extrémně trvanlivý spyware?

O9 - Extra button: ShopperReports - Compare product prices - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B2} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: ShopperReports - Compare travel rates - {C5428486-50A0-4a02-9D20-520B59A9F9B3} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll



Malwarebytes' Anti-Malware 1.20
Verze databáze: 965
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

23:34:17 18.7.2008
mbam-log-7-18-2008 (23-34-03).txt

Typ skenu: Rychlý sken
Objektu skenováno: 60021
Uplynulý cas: 12 minute(s), 35 second(s)

Infikované procesy pameti: 0
Infikované pametové moduly: 0
Infikované klíce registru: 14
Infikované hodnoty registru: 2
Infikované položky dat registru: 0
Infikované složky: 6
Infikované soubory: 9

Infikované procesy pameti:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované pametové moduly:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované klíce registru:
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebutton (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebutton.1 (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebuttona (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebuttona.1 (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.hbax (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.hbax.1 (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{8ad9ad05-36be-4e40-ba62-5422eb0d02fb} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{aebf09e2-0c15-43c8-99bf-928c645d98a0} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{d8560ac2-21b5-4c1a-bdd4-bd12bc83b082} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{cdca70d8-c6a6-49ee-9bed-7429d6c477a2} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{d136987f-e1c4-4ccc-a220-893df03ec5df} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{e343edfc-1e6c-4cb5-aa29-e9c922641c80} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b2} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b3} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.

Infikované hodnoty registru:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\CmdMapping\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b2} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\CmdMapping\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b3} (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.

Infikované položky dat registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované složky:
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\db (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\dwld (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\report (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\res1 (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.

Infikované soubory:
C:\Program Files\aawsepersonal.exe (Adware.Agent) -> No action taken.
C:\Program Files\konvert.exe (Adware.Agent) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\Config.xml (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\db\Aliases.dbs (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\db\Sites.dbs (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\dwld\WhiteList.xip (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\report\aggr_storage.xml (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\report\send_storage.xml (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\res1\WhiteList.dbs (Adware.Shopping.Report) -> No action taken.

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod fredik » 19 črc 2008 07:06

Nic jsi špatně neudělala, většinou v této podobě i přes fix zůstává.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Takže spusť znovu MbAM a dej Scan
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- ujistit se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Remove Selected
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log, tak ho sem dej.
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Exit

Tyto dva soubory poznáš:
C:\Program Files\aawsepersonal.exe => to vypadá na instalátor starší verzi Ad-aware
C:\Program Files\konvert.exe => asi něco na převody...
Pokud jo tak je ve výpisu nezatrhuj. Případně je můžeš otestovat na VirusTotal

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Doporučil bych ti aktualizovat Javu:
- Stáhni si poslední verzi Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 7
- Posuň se dolů kde je napsáno Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 7 a klikni na tlačítko Download
- Načte se ti nová stránka
- Pod nadpisem Select Platform and Language for your download:
* u položky Platform: vyber OS který používáš
* zatrhni možnost kde je napsáno: I agree to the Java SE Runtime Environment 6 License Agreement
* klikni na tlačítko Continue >>
- Načte se ti nová stránka
- Klikni na odkaz pro stažení pod položkou: Windows Offline Installation
Obrázek
a ulož si ho na disk

- Ukonči běžící programy které máš spuštěné, hlavě webový prohlížeč
- Jdi přes Start -> Ovládací panely -> Přidat nebo odebrat programy a odinstaluj všechny staré verze Javy
- Podívej se po položkách s názvem Java Runtime Environment (JRE or J2SE)
* příklady starých verzí v Přidat nebo odebrat programy:
    J2SE Runtime Environment 5.0
    J2SE Runtime Environment 5.0 Update 8
    Java 2 Runtime Environment, SE v1.4.2
- Odinstaluj je přes tlačítko Změnit nebo odebrat nebo Odebrat
- Odinstaluj postupně po sobě případné všechny staré verze Javy
- Po skončení odinstalovaní restartuj Pc.
- Pak už jen spusť instalaci poslední verze ze souboru jre-6u7-windows-i586-p.exe, který sis stáhl na začátku

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Dej sem pak nový log z HJT a řekni jak to vypadá s tím zpomalením.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět

Ailin
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červenec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Ailin » 19 črc 2008 10:37

Malwarebytes' Anti-Malware 1.20
Verze databáze: 965
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

10:28:23 19.7.2008
mbam-log-7-19-2008 (10-28-23).txt

Typ skenu: Rychlý sken
Objektu skenováno: 59923
Uplynulý cas: 12 minute(s), 33 second(s)

Infikované procesy pameti: 0
Infikované pametové moduly: 0
Infikované klíce registru: 14
Infikované hodnoty registru: 2
Infikované položky dat registru: 0
Infikované složky: 6
Infikované soubory: 9

Infikované procesy pameti:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované pametové moduly:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované klíce registru:
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebutton (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebutton.1 (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebuttona (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.iebuttona.1 (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.hbax (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\shoppingreport.hbax.1 (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{8ad9ad05-36be-4e40-ba62-5422eb0d02fb} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{aebf09e2-0c15-43c8-99bf-928c645d98a0} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{d8560ac2-21b5-4c1a-bdd4-bd12bc83b082} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{cdca70d8-c6a6-49ee-9bed-7429d6c477a2} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{d136987f-e1c4-4ccc-a220-893df03ec5df} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{e343edfc-1e6c-4cb5-aa29-e9c922641c80} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b2} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b3} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.

Infikované hodnoty registru:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\CmdMapping\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b2} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\CmdMapping\{c5428486-50a0-4a02-9d20-520b59a9f9b3} (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.

Infikované položky dat registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované složky:
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\db (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\dwld (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\report (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\res1 (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.

Infikované soubory:
C:\Program Files\aawsepersonal.exe (Adware.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\konvert.exe (Adware.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\Config.xml (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\db\Aliases.dbs (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\db\Sites.dbs (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\dwld\WhiteList.xip (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\report\aggr_storage.xml (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\report\send_storage.xml (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Arbesovi\Data aplikací\ShoppingReport\cs\res1\WhiteList.dbs (Adware.Shopping.Report) -> Quarantined and deleted successfully.


***********************************************************************************


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 10:31:11, on 19.7.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://google.icq.com/search/search_frame.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://google.icq.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [QIP2005] C:\Program Files\QIP\qip.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MirandaIM] "C:\Program Files\Mir4nda IM\miranda32.exe" "C:\Program Files\Mir4nda IM\Profile\dbase-v5.7"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &ICQ Toolbar Search - res://C:\Program Files\ICQToolbar\toolbaru.dll/SEARCH.HTML
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{A1CD6FE4-7443-4678-B42F-54888A57CFB8}: NameServer = 62.40.68.2,195.129.12.83
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (Omega 1.6693) (Q) (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O24 - Desktop Component 0: (no name) - file:///C:/DOCUME~1/Gabriela/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_image002.gif
O24 - Desktop Component 1: (no name) - file:///C:/DOCUME~1/Gabriela/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_image002.jpg

--
End of file - 4073 bytes


**********************************************************************

Zde ty logy:) Na Javu se mrknu posléze. Zpomalení zdá se býti odstraněno, tisíceré díky!!!

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod fredik » 19 črc 2008 12:07

Pro lepší zabezpečení bych ti doporučil doinstalovat firewall, můžeš si vybrat některý zde uvedený nebo některý jiný z odkazu: Přehled osobních firewallů
Firewally zdarma:
Kerio - přehledný, větší možnosti nastavení, náročnější na systémové prostředky, v češtině
ZoneAlarm - jednoduchý, kompatibilní, nenáročný na systémové prostředky, málo možností nastavení, v angličtině + návod
Comodo - kvalitní, pokročilý, s mnoha funkcemi, originálně v angličtině (nepoužít jeho malware scaner, nebo přes něj odstranit co najde)

Pročisti Pc pomocí od dočasných souborů pomocí některého programu:
CCleaner případně ATF-Cleaner
Stáhni si ATF-Cleaner (by Atribune) a spusť ho
    Pod položkou Main zatrhni možnost: Select All
    Pak klikni na tlačítko: Empty Selected
Pokud používáš jako prohlížeč FireFox:
    - Zvol nahoře možnost Firefox
    - Zatrhni možnost: Select All
    - Budeš dotázán na to zda si přeješ odstranit uložené hesla z Firefoxu, podle potřeby zvol buď Ano nebo Ne
    - Pak klikni na tlačítko: Empty Selected
Pokud používáš jako prohlížeč Operu:
    - Zvol nahoře možnost Opera
    - Zatrhni možnost: Select All
    - Budeš dotázán na to zda si přeješ odstranit uložené hesla z Opery, podle potřeby zvol buď Ano nebo Ne
    - Pak klikni na tlačítko: Empty Selected
Pak můžeš program zavřít.

Kdyby byl nějaký problém tak dej vědět.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 99 hostů