Blue screen - kontrola logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

martyy
Level 2
Level 2
Příspěvky: 244
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Blue screen - kontrola logu

Příspěvekod martyy » 09 lis 2009 22:50

Ahoj, předevčírem mi zničehonic začal padat firefox (i 10x za den). Myslel jsem, že je to novou verzí, ale dneska mi naskočila modrá smrt s nápisem PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA...Win32k.sys...STOP: 0x00000050
Po restartování mi naskočila hned další MEMORY MANAGEMENT STOP: 0x0000001A
Žádný nový HW nebo SW jsem neinstaloval.

Přikládám log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 22:49:49, on 9.11.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\SpywareTerminatorShield.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
C:\dev\prog\Apache2\bin\ApacheMonitor.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\dev\prog\Apache2\bin\Apache.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4ss.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\dev\prog\Apache2\bin\Apache.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4gui.exe
C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4gui.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: FireShot - {6E6E744E-4D20-4ce3-9A7A-26DFFFE22F68} - C:\Documents and Settings\Martin Křeček\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\0iuhftuz.default\extensions\{0b457cAA-602d-484a-8fe7-c1d894a011ba}\library\fsaddin-0.61.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: Monitor Apache Servers.lnk = C:\dev\prog\Apache2\bin\ApacheMonitor.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{CB33ABBD-DCC7-40BD-837E-63B4EA646588}: NameServer = 10.0.0.138
O23 - Service: Apache2 - Apache Software Foundation - C:\dev\prog\Apache2\bin\Apache.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 (KPF4) - Sunbelt Software - C:\Program Files\Sunbelt Software\Personal Firewall\kpf4ss.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\WINDOWS\system32\oodag.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe

--
End of file - 6505 bytes

//Nedávej logy do code jaro3
Naposledy upravil(a) martyy dne 11 lis 2009 17:53, celkem upraveno 1 x.

Reklama
martyy
Level 2
Level 2
Příspěvky: 244
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Blue screen

Příspěvekod martyy » 11 lis 2009 17:51

Poslední 2 dny jsem nezaznamenal žádný pád firefoxu ani blue screen.
Je log v pořádku?

martyy
Level 2
Level 2
Příspěvky: 244
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Blue screen - kontrola logu

Příspěvekod martyy » 12 lis 2009 18:32

Prosím je log v pořádku?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Blue screen - kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 12 lis 2009 19:44

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

O3 - Toolbar: FireShot - {6E6E744E-4D20-4ce3-9A7A-26DFFFE22F68} - C:\Documents and Settings\Martin Křeček\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\0iuhftuz.default\extensions\{0b457cAA-602d-484 a-8fe7-c1d894a011ba}\library\fsaddin-0.61.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k


Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Pokud bude bez nálezu, tak problém bude spíš v HW.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

martyy
Level 2
Level 2
Příspěvky: 244
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Blue screen - kontrola logu

Příspěvekod martyy » 12 lis 2009 21:04

Vše provedeno a tady je log:

Kód: Vybrat vše

Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Verze databáze: 3155
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

12.11.2009 21:02:58
mbam-log-2009-11-12 (21-02-58).txt

Typ kontroly: Rychlá kontrola
Zkontrolované objekty: 100578
Uplynulý čas: 11 minute(s), 9 second(s)

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 0
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované datové položky registru: 0
Infikované adresáře: 0
Infikované soubory: 0

Infikované procesy v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované moduly v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované klíče registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované hodnoty registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované datové položky registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované adresáře:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované soubory:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

martyy
Level 2
Level 2
Příspěvky: 244
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Blue screen - kontrola logu

Příspěvekod martyy » 12 lis 2009 21:23

Provadim Memtest-86 v3.3 a po asi 9% testu mam pres 11 tisic chyb... V PC mam 2x1 GB RAM, da se podle memtestu poznat, ktera je spatna?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43295
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Blue screen - kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 12 lis 2009 22:31

Vyndej jednu RAM , spusť Memtest, vlož do okénka 1024 a kontroluj chyby. Pak jí vyjmi a vlož tam tu druhou a zopakuj kontrolu.Tím zjistíš zda je špatná jedna , nebo obě.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů